woensdag 26 november 2008

Enjoy & dream lay-out

Nou, hier is eindelijk mijn eerste lay-out op mijn Blog! Na de vele kerstkaarten werd het wel tijd voor wat echt scrapwerk! De foto's zijn in Mexico gemaakt waar we van de zomer op vakantie zijn geweest.

De vlinders van Autumn Leaves heb ik eerst gestempeld en daarna ingekleurd met aquarelpotloden. Om er wat meer diepte in te krijgen heb ik ze in 3D verwerkt en met metaaldraad er wat voelsprieten aan gemaakt. Voor de echte beweging erin heb ik met naald en draad wat 'kringels' achter geborduurd.





Groetjes, Sandra

4 opmerkingen:

Anneke (An) Wijers zei

Mooie LO, San!
Die vlinder vind ik ook wel heel mooi.
Is het gewoon een stempel?

Wel flauw van je dat je die kerstkaarten niet hier plaatst!!!

Annette zei

hoi

een hele mooie chique lo weer en ja nu weet ik dat mijn kaartje ook al af is ((lol))

liefs Annette

Anoniem zei

Hai Sandra

Weer een mooie. Zijn je kerst kaarten nu af? Lekker hoor om ons nieuwschierig te noemen, ik wou al een kaart uitzoeken en zeggen hee San stuur mij die beer met de slaapmuts maar, degene die jij ook leuk vindt. Jammer nu moeten we nog even wachten. Groetjes Th.

Ageeth zei

Ow San. Wat is het weer een plaatje !! En die vlinder is inderdaad prachtig

Related Posts with Thumbnails