maandag 22 december 2008

Kerstboomkaart en cadeautasjes

Gisteren ben ik met een paar meiden een dagje wezen stempelen en alvast Kerst vieren met elkaar! Het was een hele gezellige dag! Hartstikke bedankt Annette en Willem voor de gastvrijheid en de andere meiden voor het gebruiken van de stempels en de leuke kadootjes die we allemaal voor elkaar gemaakt hebben!
Deze kerstkaarten heb ik voor hun gemaakt en ook eentje voor mijn ouders:











Het papier is van Imaginisce (Snowy Jo lijn). Als patroon voor de kerstboom heb ik een mal van Crealies (nummer 9) gebruikt. Het was erg veel knipwerk en om alle randjes te inkten daar heb ik het dan niet meer over hahaha, maar het resultaat is erg leuk geworden (al zeg ik het zelf).
De meiden waren er erg blij mee.
Het envelopje bevatte een persoonlijke boodschap voor hun!
Dit malletje heb ik daarvoor gebruikt:



Als kerstkadootje heb ik een tasje gescrapt. Als basis heb ik daarvoor 2 vellen cardstock gebruikt en deze m.b.v. het onderstaande patroon uitgeknipt. Dan in elkaar gevouwen en de randjes van inkt voorzien. Daarna heb ik het beplakt met het papier van My Minds Eye (Be Merry) en voor de figuurtjes, zoals de kerstboompje, heb ik wat die-cuts uit een bijpassend vel gebruikt.



















In het tasje zat een weck-potje met wat spekjes erin. Als deze op zijn kunnen ze er wat bloemen of knoopjes in bewaren!

5 opmerkingen:

Margo zei

Sandra,

Heel erg bedankt voor je prachtige kaart en je geweldige tasje met inhoud!!

groetjes Margo

Anneke (An) Wijers zei

Wat mooi Sandra!

Annette zei

lieve Sandra,

Ik ben er zo blij mee en ik heb het natuurlijk in de kast gezet zodat ik er nog fijn van kan genieten!!!!!
Bedankt liecverd voor al je werk

liefs Annette

Anoniem zei

moet controleren:)

Andrea zei

These are amazing cards! I love the papers you used and the whole layout. I have to try it too :-)

Hugs,
AndreaM

Related Posts with Thumbnails