zondag 7 december 2008

Oude minialbums (diverse)

Ik zou ze haast vergeten, maar ik heb nog een paar minialbums liggen die ik jullie nog wil laten zien!

Dit chipboard album kun je op veel manieren openklappen!









Dit album heb ik helemaal zelf gemaakt en ingebonden! Je kan het naar links en rechts openslaan!












Dit boekje is ook handgemaakt en heeft van die leuke tabjes!












Ik hou erg van het strand en heerlijke lange strandwandelingen maken! Dat is wel te zien in dit album:









Dit superleuke minialbum heeft een bijzondere inbinding!















Dit winteralbum vind ik zelf echt geweldig geworden! Die leuke kleine labelpagina's zijn heel gaaf en vooral het kleine doorkijkje is een mooi detail!























Groetjes, Sandra

1 opmerking:

Ageeth zei

Hoewel ik het hier in de kou meer winter vind, is het wel een heel erg mooi kaartje

Related Posts with Thumbnails