maandag 29 december 2008

Mini album 'Tijd'

De Kerstdagen zijn weer voorbij, dus er is weer wat rust in de tent gekomen! We hebben heerlijk gegeten beide dagen en een hoop leuke kadootjes gehad!
Tussen de drukte door heb ik nog even kunnen scrappen en dit miniboekje met de titel 'Tijd' kunnen maken!









De afmeting van het boekje is 15 x 15 cm.
Ik heb 2 Cuttlebug mallen met embosspatroon (Swiss Dot en Script Texture) gebruikt om reliƫf aan te brengen in het papier van Color Core.
De bloemen zijn van Kaisercraft (evenals de parels) en Making Memories 'Mocha'.
De Tijd-stempel is van Crea Motion en heb ik half afgedrukt en voorzien van accolades.
Ook heb ik een klein stukje papier van Making Memories Fa La La gebruikt (muzieknootjes).
De meeste stempels zijn van Fancy Pants, maar ik heb ook stempels van Hero Arts, Heidi Swapp en de Xenos gebruikt. Verder zijn alle vormen met de Silhouette van Quickutz gemaakt.
Ik wens iedereen een heel gezond, mooi en creatief 2009! Maak er wat moois van en tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Ageeth zei

Zoals altijd heb je weer een schitterend boekje gemaakt. Helemaal prachtig.

Trudy zei

Ohhhhh San wat een mooie boekje en jij zegt wat van mij jij maakt super mooie dingen hoor !!!

En hebben jullie ook fijne dagen gehad?

Liefs, Trudy

Claudje zei

Sannie schitterend weer!!!!

kussss
Clau

Anneke (An) Wijers zei

Oh, fantastisch San!
Heel mooi!

Een scraptastisch 2009 gewenst!

Anoniem zei

Je boekje is weer harstike leuk geworden. Helemaal in harmonie.groetjes en tot gauw,th.

Margo zei

Ja het spreekt eigenlijk wel weer voor zich: PRACHTIG!!
Dit was dus het boekje waar je mee bezig was.
Ik vind de kleuren combi super, lekker romantisch.

groetjes en veel liefs
Margo
en een kusje van Jason moest ik zeggen.

Fia zei

Ik vind dit zo,n geweldig mooi boekje Sandra!!!

Prachtig die kleuren ook, en wat zijn de foto,s mooi !!!!!!!!
Ga morgen verder kijken!!

Liefs Fia

Related Posts with Thumbnails