vrijdag 23 januari 2009

Mini album 'Erwin'

Ik heb een albumpje gemaakt met als basis 5 enveloppen!
De kleine envelopjes en het fotokader zijn gemaakt met de Silhouette.
Zoals je kan zien zitten er overal vakjes verstopt. Dit komt omdat de basis van dit boekje gemaakt is van 5 vierkante enveloppen! Hierdoor kan je gemakkelijk extra ruimte creeren!
In het album zitten foto's van mijn man die de afgelopen jaren zijn gemaakt tot deze maand aan toe! Elke foto heeft iets speciaals voor mij en daarom zijn ze verwerkt in dit boekje!


















13 opmerkingen:

Margo zei

OOOOohhhh Sandra, hij is echt GEWELDIG!!!!

groetjes Margo

sylvia zei

wow wat een geweldig album ik ga er gewoon van kwijlen!!!
echt heel mooi gedaan
groetjes sylvia

Ageeth zei

Ow hij is echt weer helemaal geweldig. In het echt heb ik hem gezien, en zou willen dat ik dit ook kon.

Esmé zei

Echt mooi geworden Sandra

Trudy zei

Zoooo hee die is echt heel erg mooi geworden.En ook prachtige foto's !!!

Liefs, Trudy

daantje zei

wat is dat mooi zeg zit zeker erg veel tijd in he.
Groetjes
Daantje

Annette zei

hoi hoi

Beetje late reactie maar meis wat is hij mooiiiiiiiiiiiiiii
en vooral die mooie kleuren weer een echte Sandra :)

liefs Annette

Je@net zei

Wauw Sandra, dat ziet er prachtig uit joh. Heel mooi boekje geworden!

Anne Thormose zei

Hi Sandra,

I just love your mini-album. You make a lot of great projects on your blog - I don´t speak dutch, but understand a bit of the text. ;o) Please e-mail me on thormose@dsa-net.dk - then I can send you the instructions on the milk cartons.

Anne, Denmark

Anoniem zei

San Geweldig. Weer een pronk stuk.
Th.

Claudje zei

Sannie geweldig weer!!!!!

Ilonka zei

hoi Sandra,ik heb dit albumpje met veel plezier bekeken wat een leuk idee met die envelopjes. SUPER !!!

綺夢amber zei

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,成人圖片區,性愛自拍,美女寫真,自拍

Related Posts with Thumbnails