zaterdag 27 juni 2009

Love kaart

Zo, ik heb van de week lekker vakantie gehad en dus niet kunnen scrappen. Vandaag maar snel weer even aan de slag gegaan voor een vriendin die van de week 15 jaar getrouwd is!
Nu snel weer aan de slag met mijn foto's, want die mis ik toch wel met scrappen!

Papier is van My Mind's Eye 'Bloom & Grow'. De stempel is van R.A. Miller.
De LOVE tekst is uitgestanst en van een laagje inkt voorzien. Hierop heb ik met Glitter Glue 'Spirit Blue' van Creative Cafe een laagje glitters aangebracht!
Bedankt weer voor het langskomen!

21 opmerkingen:

Jacqueline's Weblog zei

Super leuk kaartje Sandra, heel mooi.
Veel plezier met het scrappen.
Groetjes van Jacqueline

Ageeth zei

O San, wat een leukerd !! En die stempel, helemaal geweldig.
Liefs Ageeth

Margo zei

Wat een mooi kaartje, de romantiek spat er af!!!

Liefs Margo

*Ellen* zei

dit ziet er prachtig uit mooie kleuren

*Ellen* zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
*Ellen* zei

hihi had hem dubbel geplaatst

Anneke (An) Wijers zei

Wat een schattige kaart, San.
Lieve pasteltinten.

Corry zei

Alweer een heel leuk kaartje Sandra. Ziet er super uit. Groetjes Corry

Willy's creations zei

Prachtige creaties heb je gemaakt.

Hobbygroetjes,Willy

Annette zei

Hoi hoi,

Weer een hele mooie kaart lieverd ze zullen er vast blij mee zijn!!!!

liefs /Annette

Trudy zei

wat eem mooie kaart Sandra!!
Groetjes Trudy

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Sandra,leuke stempel,en wat een mooi papier.

Liefs Riet.x

Thea zei

hoi sandra, wat een schattig kaartje.
Ik vind de stempel helemaal geweldig.

Groetjes Thea

Inge zei

Wat een superleuk kaartje zeg!
En wat een lief stempeltje!:)

alina zei

heel mooi kaartje, Sandra, enig stempeltje!
bedankt voor je altijd leuke reacties op mijn blog!
groetjes, Alina

sandra's hobby cards zei

Leuke kaart San,
Ik heb ook die stempel nog ergens ...toch weer is te voorschijn halen..

Ans zei

Saartje,Saartje,wat heb je dat weer mooi gedaan,ik heb toch wel een erg creatieve dochter!
Mamma.

Me zei

ik kwam op je blog terecht via Henriette v mol
heel erg mooi, prachtige kaartjes.
mijn creatieve blog, kun je hier vinden...
gr. Anna

http://artfulldelight.blogspot.com/

Je@net zei

Wat een lief kaartje Sandra, die zal vast in de smaak vallen!

Anoniem zei

Nou schatje wat heb je er weer wat moois van gemaakt
groetjes je mannetje

Anoniem zei

zoals je gezien hebt hij hangt op een speciale plek. je kan hem niet missen. zijn er heel blij mee.

Related Posts with Thumbnails