vrijdag 24 juli 2009

Houten album in doos

Eindelijk is hij klaar!! 1 van mijn 'grote' projecten!
Deze keer heb ik een houten album in de vorm van een huis gescrapt en deze in een houten doos gedaan!












De doos is van de Xenos. Het is oorspronkelijk een grote blanken theedoos (23 x 26 cm) met vakken, maar die heb ik eruit gesloopt! Eerst heb ik deze doos met acrylverf geschilderd. Daarna heb ik hem versierd met papier en die-cuts van My Mind's Eye 'Bella Bella' papier. Wat een prachtige lijn is dat toch! De linker binnenkant van de doos is beplakt met velours papier van Making Memories Paperie lijn 'Poolside'.
Het album is ook van hout en is evenals de houten embellishments van Kaisercraft.
Eerst heb ik alle delen overgetrokken op cardstock en deze uitgesneden. Toen alles beplakt en daarna het hele geheel op het hout vast gelijmt.
De geschulpte dakranden zijn m.b.v de Stampin'up scalloped border pons gemaakt. Wat een werk was dat om het allemaal even recht te krijgen en dan ook nog de schuine lijn erin te maken!
Verder heb ik veel kant en stempels gebruikt.
De papieren embellishments zijn met de Silhouette gemaakt!

24 opmerkingen:

Lenet zei

Hij is helemaal GEWELDIG!! prachtig gewoon.

Ilonka zei

Whow in een woord. Hier word je gewoon stil van. GEWElDIG!!



Groetjes Ilonka

Hetty zei

Wat is dat geweldig echt helemaal
SUPER maar wat zal dat een werk geweest zijn. Hier mag je echt trots op zijn

Annette zei

och meisje tochhhhhhhhhhhh hij is geweldiggggggggggg maar dat vond ik al toen hij nog niet af was maar ik heb wel al in het echt mocht bewonderen denk dat iedereen hem wel erg mooi vind Erwin zal vast trots op je zijn ppfffffffffffff en een werk zeg dat doe ik je echt niet na mijn GROTE complimenten lieverd XXX Annette

Riet zei

Ohhh Sandra,wat heb je dat SCHITTEREND gemaakt meis, mooi papier zeg,en foto,s.
Wat een werk is dit geweest,maar het resultaat mag er wezen .
me complimenten.

Liefs Riet.x

Trudy zei

Och Sandra wat is dat schitterend zeg!!!
Groetjes Trudy

Corry zei

Hoi Sandra
Wat een werk zeg
Wat is hij mooiiiiiiiiiiiii.
Superrrrrrrrrrr.
Ik doe je dat niet na.
logisch dat dit een groot project was.
Groetjes Corry

alina zei

Sandra, je album is echt te mooi voor woorden!!!!!!!!!!!!!!!! Perfect! Wat mij betreft is dit ''het project van de maand''!
Succes met het volgende, ik verheug me erop!
Groetjes, Alina

Jacqueline's Weblog zei

Dit project was het wachten wel waard, want hij is super gaaf. Daar heb je heel wat uurtjes in zitten, super!
Groetjes van Jacqueline

Corinde's Creations zei

Wat is dit een prachtig object geworden en wat een tijd heb je er in gestoken. In een woord geweldig!!

Groetjes, Corinde.

Ann Marie zei

wauw wat een prachtproject is dit geworden zeg

myscrapsels zei

ooh... die is prachtig!!!!!!!!!

Je@net zei

Prachtig geworden joh!! Echt ontzettend mooi gedaan!

Trudy zei

Dit is werkelijk schitterend Sandra en wat enorm veel werk maar met een prachtig resultaat !!!

Liefs Trudy

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit.

Hobbygroetjes,Willy

Anja zei

Een heel mooi scrap werkje.Echt prachtig,gr Anja

Margo zei

Ja wat zal ik er van zeggen ........
PRACHTIG
GEWELDIG
ORIGINEEL

gewoon heeeeeel mooi weer!

groetjes Margo

*Ellen* zei

whow wat een geweldige creatie heb je hier van gemaakt toppie

Ilonka zei

Sandra ik heb wat op mijn blog voor je XXXX je verdient het

Groetjes Ilonka

Ans zei

Saartje ik ben supertrots op je!!!!!!!!!!!!.Wat een engelengeduld heb je om zoiets te maken.Ik doe het je niet na hoor!

Veel liefs van mamma.

sandra's hobby cards zei

Jeetje San wat een kunstwerk!daar ben je wel ff zoet mee geweest denk..echt SUPER!!

Anneke zei

Super!
Echt geweldig gevonden,
en wat een werk!

Groetjes Anneke

Angelique zei

oowww wat is dit super zeg!! in een woord fantastisch. Wat een tijd moet daar in zitten!!

liefs angelique

Anneke (An) Wijers zei

Hier alsnog een reactie; door de vakantie had ik dit niet meegekregen.
Ik vind het in een woord: FANTASTISCH!!!
En daar wil ik het bij laten.

Related Posts with Thumbnails