woensdag 22 juli 2009

Uitdaging # 7 Cupcakes

Deze keer heb ik een kaart gemaakt in de vorm van een cupcake! Het patroon is bijgevoegd.
Het is alleen een foto geworden, want ik heb nog steeds geen (werkende) scanner. Mijn kaart heeft de afmeting van 16 x 16 cm, maar je kan hem natuurlijk zo groot/klein maken als je zelf wilt.

Hier volgt een korte omschrijving van de werkwijze:

Teken het patroon 1x uit op het papier dat je wil gebruiken als basis. Teken het vervolgens nog een keer uit, maar let er op dat je het omgedraaid uittekend als je papier een dessin/relief heeft, anders is de achterkant niet gelijklopend met de voorkant.

Ril vervolgens alleen de achterkant op de aangegeven stippellijn.Plak vervolgens de voor- en achterzijde aan elkaar d.m.v. lijm aan de bovenzijde van de rillijn te doen. Hierdoor kan je kaart open en dicht en blijft hij staan!

Snij een strook van 16 x 7,5 cm en ril deze om de 1 cm en vouw vervolgens alles om en om (berg-dal etc). Plak de laatste strookjes links en rechts vast op de kaart. Je kan een klein stukje dubbelzijdig tape aan de onderkant van de achterzijde bevestigen waardoor de gevouwen strook niet zo 'wappert'
Versier de kaart vervolgens naar eigen smaak!Ik heb voor de 'slagroom' stukken wit papier gescheurd en de randjes van inkt voorzien. Tevens heb ik op het slagroomgedeelte glitters aangebracht met Stickles.

Mocht je vragen hebben, dan geef je maar een gil! Veel plezier!








 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ennn...mijn grote project is zo goed als af...dus hou de komende dagen mijn Blog maar in de gaten hoor!

15 opmerkingen:

Annette zei

Wauwwwwwwwww wat heb je weer goed je best gedaan meis reuzeleuk is ie!!!!
Is het een dubbele kaart want het lijkt of deze gewoon kan staan.

petje af hoor

liefs Annette

Ilonka zei

Sandra wat heb je er weer een werk van gemaakt. Het is weer een toppertje. Maar dat kan ook niet anders. Ik vind hem erg origineel.
Enne ik ben gek op cupcakes. Bedankt dat je je zulke mooie scrapsels ontwerpt. Ik geniet iedere keer weer van je creaties.

Dikke knuffel Ilonka

Trudy zei

Sandra wat leuk zeg!!!het is enig.
Groetjes trudy

Corry zei

Hoi Sandra
Wat een superkaart heb je gemaakt en het stempeltje is ook erg leuk
groetjes Corry

*Ellen* zei

whow super wat een leuk idee zo

Jacqueline's Weblog zei

Wat een geweldig leuk kaartje, echt bijzonder!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat is dat prachtig zeg Sandra,leuk idee.

Liefs Riet.x

Angelique zei

je zou er honger van krijgen hihi, wat een super idee is dat en je hebt het zo prachtig gemaakt!!

alina zei

Sandra, wat is dit schitterend geworden, zeg, wat een leuk idee! En dan wil jij bij mij in de scrapleer! Nee, het is andersom, meid!
Ik ben al superdesuper benieuwd naar je project!
Groetjes, Alina

Marjoleine zei

Wat een geweldige cupcake kaart heb je gemaakt zeg!! Heel erg leuk!!

Liefs,
Marjoleine

Trudy zei

Ohhhh wat gaaf Sandra waar haal je het vandaan ik heb het patroon in ieder geval opgeslagen dus de mijne zul je binnenkort ook wel een keertje voorbij zien komen.

Liefs Trudy

♥ harten-lief ♥ zei

hoi Sandra

wat een lief berichtje heb je bij mij achtergelaten
dankjewel

wat is dit een super leuke kaart zeg
ik ben er helemaal weg van

fijn weekend
liefs xzenna ♥

sanne zei

Hee Sandra,
Wat een leuk idee ik was naar cupcake kaartjes aan het zoeken en kwam op deze uit!
Nu heb ik wat vraagjes voor je als je het niet vervelend vind??
Zou je mij kunnen mailen?

sanne zei

Ik had mijn email adres bij url gezet maar dat zie je volgens mij niet..dus bij deze:
bwtje@hotmail.com

coulifraise zei

merci Sandra pour ce gabarit
j'ai découvert ton blog il y a quelques temps et j'aime ce que tu fais , bravo et bonne continuation
bisouilles

Related Posts with Thumbnails