dinsdag 18 augustus 2009

Winter minialbum

Morgen wordt het overal 30 graden en ik ben net klaar met mijn minialbum met foto's van afgelopen Winter! Ik loop dus wel wat achter!











Ik heb weer een chipboard minialbum (15 x 15 cm) gemaakt met de Bind-it-all! Blijft toch een leuk apparaat!
Het papier is allemaal van Making Memories 'Paperie Rouge'. Het (meeste) lint, de bloemen, paperclips, brads en knopen komen ook uit deze lijn!
Ik heb de envelopjes, frames en de bomen met de Silhouette uitgestanst en de hartjes en accolades zijn door de Cuttlebug gehaald voor het reliƫf erin.
De stempels zijn van Kaisercraft. Verder heb ik een stukje Hambly sheet en een papieren onderzetter gebruikt.
 

20 opmerkingen:

Ilonka zei

Wauwie Sandra dit is een kunstwerk. Met zoveel mooie details en zo perfect uitgewerkt. Alles is geweldig je boom je tags. Je minialbum is een prachtig pronkstukje.
Ik kom heel graag bij je langs om je prachtige creaties te bewonderen. Want hier kun je uren van genieten.

Je bewonderaarster Ilonka

Ann Marie zei

Een prachtig boekje heb je er van gemaakt. Je bent zeker niet de enige die wat achterloopt op scrapgebied hoor. Net als Ilonka kom ik graag op je blog je maakt hele mooie projectjes

Annette zei

hoi meisje,

Wat een geweldig mooi boekje is het weer geworden en net zoals ilonka zegt weer met die mooie details overal!!!!
Hoop het snel in het echt te kunnen bewonderen:)

liefs Annette

alina zei

prachtig geworden, Sandra, mooi papier heb je gebruikt! de Bind-it-all is inderdaad geweldig, ik wil hem ook kopen!
groetjes, Alina

Riet zei

Wowww Sandra,wat een prachtig boekje zeg.
Prachtig papier,alles klopt super.

Liefs Riet.

Liszha zei

Wat een werk, zo'n boek maar een prachtresultaat!
Zoveel mooie details. Ik vind het echt prachtig.

*Ellen* zei

haha maar het was het wachten waard hij is geweldig

Anja zei

In een woord gezegd prachtig Sandra.Ben ook met een album bezig,en het is best wel veel werk.Maar die van jou ziet er geweldig uit,gr Anja.

Petra zei

Prachtig album. Ik maak ook graag minialbums, het is en blijft gewoon zo leuk om te doen. Je bent er wel even een poosje mee bezig maar dan heb je ook wat.

Corry zei

Hoi San
Wat een super de super mooi album heb je gemaakt.
Heeeeeeeeeeel mooi.
Hoe krijg jr dat voor elkaar.
helemaal af.
Hugs Corry

sandra's hobby cards zei

Wat een super mooi album heb je gemaakt Sandra!

Groetjes San.

Karin Versteeg zei

Mooi Sandra... leuke herinneringen vastleggen

Jol@nd@ zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog!!

Wat een prachtig album is dit geworden!!

Groetjes Jolanda

stef zei

hoi sandra,
ik kom op je blog via ilonka, je krijgt overgens de groeten van haar, je maakt erg mooie dingen leuke scraps, mijn complimenten, ik kom zeker terug om te kijken wat je knutselt eruuug leuk allemaal
groetjes stef

Elly, zei

Hoi Sandra,

Wat een gaaf album heb je gemaakt!!
En wat leuk dat jij ook een opdracht hebt gekregen joh. Gefeliciteerd!!
groetjes, Elly

Jacqueline's Weblog zei

Wauw, wat een geweldig album! Heel erg mooi gemaakt!
Groetjes van Jacqueline

Lean zei

Hoi Sandra,Geeft niets hoor dat je achter loopt[wie niet].Je boekje is heel mooi geworden met mooie details.
Groetjes,Lean.

Ageeth zei

Wat een prachtig boekje is het geworden. Maar dat ben ik natuurlijk van je gewend :) Alles past weer schitterend bij elkaar.
Liefs Ageeth

Trudy zei

Wat een schitterend boekje Sandra mooi papier een heel mooi geheel zo.

Liefs Trudy

marijke zei

wat een geweldig gaaf boek is dit supersssssssssss

Related Posts with Thumbnails