dinsdag 27 oktober 2009

Christmas

Ik heb vanavond weer een kerstkaartje gemaakt! Ik denk dat deze is voor 1 van mijn trouwe Blogbezoeksters! Maar wie?? hahaha, ik weet het wel hoor! Ik zag deze geweldige stempel van bij Jeanet op haar blog en ik MOEST deze gewoon hebben!


Ik heb rondom het meisje en de tag een laagje blauwgroene Glimmer chalk aangebracht (het is een beetje moeilijk te zien op de foto helaas!) en de onderkant van het jurkje heb ik voorzien van een laag Stickles. Tevens heb ik een stukje kerstslinger op het kaartje vastgebonden. Het papier is van Basic Grey 'Eskimo Kisses'. Nou, ik ben er weer tevreden over hahaha

24 opmerkingen:

Annette zei

Hoi meis,

Wat een schatjeeeeeeee hij is weer helemaal af en een echte Sandra:)

liefs Annette

sylvia zei

oooh super mooi
liefs syl

Aloesaloes zei

Wat ontzettend mooi!!!

Groetjes, Loes

mariska zei

Heeej Sandra!!

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!! Sprookjesachtig gewoon!

Liefs mariska

Ann Marie zei

wauw wat een plaatje!

Lean zei

Heel mooi geworden zeker het bling bling.
gr,Lean.

Liszha zei

Ik zeg: "Wauw". Wat een supergave kaart en echt anders dan anders. Super!

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje echt geweldig

*Ellen* zei

wat een schitterende ijskoningin prachtig in die koele kleuren en super je details

Lenet zei

Je mag er ook wel tevreden over zijn hoor. Heel mooi kaartje

nellie zei

hallo meis wat een schatje en zo moi gedaan super


Liefs nellie

Lia zei

wow heel mooi kaartje weer sandra
groetjes Lia

RosesMarijke zei

Hi Sandra
Wat leuk dat je mijn blog bzocht...bedankt!
Maar wat zie ik hier een beeeeeeldschone kaarten staan....wat zijn ze allemaal mooi en zo lief ook van kleur!!

Ik ga je volgen hoor!!
liefs Marijke

Agnes zei

Wat een beeldschoon kaartje heb je weer gemaakt!

Gr. Agnes

Ilonka zei

Whow sandra wat een te gekke kaart . echt supermooi en wat een mooie glitterand op het rokje . Het glinstert zo mooi!!!!!


groetjes ilonka

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wat een schatje

echt een hele mooie kaart heb je gemaakt


groetjes elly

Trudy zei

Geweldige kaart Sandra!!

Groetjes Trudy

Angelique zei

wauuuw wat prachtig sandra!!!

creacora zei

ik ken die stempel wel is een hele mooie en wat een super kaart heb je er mee gemaakt !! leuke glitters !!
groetjes Cora

alina zei

heel mooi kaartje, Sandra, prachtige kleuren!
groetjes, Alina

Musje zei

Prachtig!!!!groetjes Joke.

Jacqueline's Weblog zei

Wat een beautie, echt schitterend. De stempel is inderdaad erg lief!
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Hai San je had gelijk ben er helemaal weg van. Je hebt weer een behoorlijke inspiratie op gedaan.Ben weer helemaal bij, en ik moet zeggen, dat je weer mooie werkjes hebt gemaakt. gr.th.

Martha zei

Prachtig en schattig tegelijk!!
Groetjes,
Martha

Related Posts with Thumbnails