maandag 16 november 2009

Love always...

Ik heb eindelijk weer eens een minialbum gemaakt! Ik ben veels te veel met kaarten bezig de laatste tijd hihihi. Deze keer heb ik foto's van mijn lieve ouders gebruikt! Vooral mijn vader wil niet graag op de foto, maar hij moest er toch echt aan geloven!



Ik heb diverse stempels en rubons gebruikt. Alle takjes zijn met de Silhouette gemaakt.

Werkbeschrijving:

Sla het patroon op (eerst op de afbeelding klikken zodat hij vergroot en vervolgens met de rechtermuisknop opslaan). Print de afbeelding op A4 formaat uit.

Snij van cardstock een strook van 15 x 30,5 cm. Ril vanaf links en rechts op 14,4 cm een vouwlijn, zodat je in het midden een vouw hebt van 2 cm breed (je kan ook het midden van 30,5 cm bepalen en dan aan weerskanten hiervan 1 cm rekenen!). Dit is de basis van je boekje.

Snij een strook van 15 x 27 cm en vouw deze dubbel. Dit zijn de pagina's. Je kan zelf bepalen hoe dik je het albumpje wil hebben door het aantal pagina's te verdubbelen, maar let er dan wel op dat het niet TE dik versierd wordt, anders gaat de kaft bol staan.
Voor de flap aan de voorkant snij je het hele patroon uit (dus deel 1 - 2 - 3).
Voor het tabje in het midden van het boekje snij je alleen deel 2 - 3 uit!
Plak vervolgens deel 1 vast aan de basis van het boekje en versier de buitenkant.
Maak 2 gaatjes in de rug en bevestig hieraan de pagina's. Plak het tabje met deel 2 aan de vouwzijde van een pagina en plak er vervolgens dessinpapier overheen.
Versier het verder naar eigen smaak!
Als sluiting heb ik een magneetje gebruikt achter de flap.
























Het papier is allemaal van Kaisercraft uit de Wish Upon lijn (Shine, Twinkle en Star Bright).

40 opmerkingen:

Anja zei

Helemaal geweldig Sandra,
En jah je wordt toch een beetje mmm van de kerstkaarten he;-)
Fijne dag en de gr Anja

Ilonka zei

hoi Sandra wat een prachtig boekje echt heel erg mooi !!

groetjes Ilonka

Liszha zei

Oh, wat een schattig mooi boekje.
Hoe kom je aan het patroon. Wie weet ga ik me er ooit ook nog eens aan wagen.
Liefs Lisette

Margo zei

Wat een super romantisch boekje!!! Mooie foto's ook.

Liefs Margo

Ann Marie zei

wat een prachtig boekje heb je er van gemaakt, je vorige "kersttasje" vind ik ook erg leuk

Martha zei

Wat een prachtig boekje Sandra!!

*Ellen* zei

whow kan maar een ding bedenken helemaal super

Agnes zei

Wat een geweldig mooi boekje, papier is ook erg mooi! en je Magnoliaboekje wat ik ook net zag ga ik zeker 'n keer maken!

Gr. Agnes

Janny zei

wooooow wat een geweldig mooi boekje!

Lenet zei

Prachtig alum sandra!

Hetty zei

Wat een super gaaf boekje en ja die kleuren zijn gewoon geweldig. Ik zou graag een patroontje van je willen ontvangen. Bij deze een gil

gr hetty

Musje zei

Wat heb je dat prachtig gemaakt en lieve,zachte kleurtjes gebruikt,groetjes Joke.

sandra's hobby cards zei

Hoi San,wat heb je dit mooi gemaakt!!

RosesMarijke zei

Wat een bijzonder mooi album...schitterend gedaan!!

Trudy zei

Heel erg mooi boekje heel romantisch!!!

Liefs Trudy

Gwen zei

Hai Sandra. Allereerst complimenten aan je vader, dat hij toch geposeerd heeft.
Dan mijn complimenten aan jou. Wat heb je dat mooi in elkaar gezet. Het is een mooi boekje met later zulke dierbare herinneringen. je hebt ook heel mooi papier gebruikt. super!!! gr. Gwen

♥ harten-lief ♥ zei

wat een prachtig boekje heb je gemaakt!!
heel lief
en leuk die mooie foto's erin
super

lieve groetjes ♥

creacora zei

Prachtig vind ik je boekje mooie kleuren en details !!

Francien zei

Zo Sandra...je blog mag er zijn zeg....wat een prachtige creaties heb je er op staan en ben je ook gelijk aan het volgen als je het goedvind want dan mis ik niks meer ...bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog...groetjes Francien.

Jacqueline's Weblog zei

Wow Sandra, echt super mooi! Prachtig papier, een geweldig boekje!
Groetjes van Jacqueline

Corinde's Creations zei

Dit heb je werkelijk prachtig gemaakt, super.

Groetjes, Corinde.

Lean zei

Gaaf geworden Sandra en ja mijn moeder wil niet op mijn blog...hihihii je weet maar nooit met mij he!!!!!
gr,Lean.

Angèle zei

Wow, wat een mooi boekje met prachtige foto's!

Sandra zei

Schitterend gemaakt Sandra!!
Liefs, Sandra

Annemarie zei

Zo, dat heb je mooi gemaakt!
Doe je dat in Robo master of in Inkscape?
Echt prachtig!

Leuk die sneeuw op je blog, hoe doe je dat?

Groetjes,
Annemarie

Corry zei

Wauwwwwwwwwwww Sandra
Wat een mooi boekje.
Het is een plaatje.
Hugs Corry

Inger zei

This is really amazing and soooo beautiful!!!
Have a lovely day.

Inger :o)

Karin zei

Pfieuw, super hé...

andrea zei

wat een prachtig album heb je gemaakt,
ik moet toch ook weer eens aan mijn album werken, maar ja die kaarten
groetjes andrea

alina zei

prachtig geworden, Sandra, hele mooie foto's allemaal!
groetjes, Alina

Annette zei

wauwwwwwwwwwwww weer een mooie creatie meis!!!!


liefs Annette

mildred zei

wauw!!

echt schitterend zeg!!

groetejs mildred

Je@net zei

Wat een super schattig boekje Sandra!! Echt helemaal mooi!

Trudy zei

Wat een geweldig mooi boekje Sandra ,
papier is ook erg mooi!
Groetjes Trudy

Renata zei

Wat een geweldig boekje!!! Wat moet dit dierbaar zijn, ik moet ook echt weer eens aan de slag met mijn foto's....

Als je de kans hebt "moet" je zeker meedoen aan de Anyone for Anya? Challenge (http://anyoneforanya.blogspot.com/) deze week (voor zondag), dan kun je het nieuwe boek Cards & Gifts van Truike bron winnen, ECHT de moeite waard!!

Groetjes, Renata

Jolanda zei

Het is een super gaaf boekje!

*Alison* zei

WOW this is BEAUTIFUL.. I LOVE IT.. so creative.. :) HUGS

I am having a DT call right now.. I love your style and hope you will tryout..
hope to see you there :)

Ans zei

Wat prachtig Sandra!
Heel mooi gemaakt hoor en we staan er goed op!
Liefs, mama

Marley zei

Wat een mooi boekje!! prachtig papier xxx

Jet zei

Hi you,have a nice day ^^! . Your card are very nice .I really like them !



----------------------------------
Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com/ . This
is a website where have a lot of beautiful wallpapers .Especially ,
all free !!!!

Related Posts with Thumbnails