donderdag 12 november 2009

Merry & Bright tasje

Deze keer heb ik een tasje gemaakt m.b.v. 2 grote vierkante enveloppen van 17 x 17 cm, maar je kan ze ook kleiner gebruiken (dan wel even de maat aanpassen!).
Alle gebruikte materialen staan onderaan vermeld.

Werkwijze:

Neem 2 stevige vierkante enveloppen (in mijn voorbeeld 17 x 17 cm).
Snij een strookje van 15 x 17 cm uit cardstock.
Leg nu het strookje met de kortere kant horizontaal en maak een vouwlijn op 7,5 cm.
Je krijgt dan dit:













Leg alles precies zoals op bovenstaande foto en plak vervolgens het strookje over de binnenkant van de flappen van de enveloppen (waar dus de lijmlaag zit).


Als je nu de enveloppen omhoog zet, ziet het er zo uit:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Dit is de basis van het tasje.

Snij/stans vervolgens uit cardstock een geschulpte cirkel en vouw deze doormidden.
Versier de voor- en achterkant van het tasje naar eigen smaak en bevestig vervolgens een stukje lint van ca. 22 cm op de geschulpte cirkel m.b.v. eyelets aan de achterzijde en laat de voorflap los zodat deze over de envelop gevouwen kan worden. Ik heb als sluiting een magneetbrad gekozen! Deze zijn erg sterk en laten niet zo snel los als de plakmagneetjes!












Al het papier is van de Polar Expressions serie van Imaginisce. Ik heb de vellen Warm woolen mittens, Frosted Forest, Twinkle Toes en All bundled up gebruikt!

De stempels zijn van Rachel Ann Miller. De bezem voorop zat ooit eens ergens in een ijsversiering!
De bloemen en parels zijn van Kaisercraft.

23 opmerkingen:

Hetty zei

Wauw wat een mooi tasje echt helemaal geweldig en zulk mooi papier. Ben gelijk even wezen kijken naar de beschrijving en ik zal hem zeker een keer gaan maken

gr hetty

Lenet zei

Wat heb je een ontzettend leuk tasje gemaakt.Heel leuk.

Ageeth zei

Ow Sandra wat een beauty weer. Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar.
Liefs Ageeth

*Ellen* zei

whow kan maar een woord bedenken voor dit kunststukje, schitterend

Margo zei

GETVERDERRIE wat mooi weer!!!!!

Liefs Margo

Karin zei

Wauw. Ziet er super uit!!!

nellie zei

wauww wat een schatje een leuk idee super meis ga ook de link kijken

Liefs nellie

Trudy zei

Wat prachtig!!!
het papier en de kleuren zijn ok zo mooi.
Groetjes Trudy

creacora zei

zo dat is veel werk geweest heel mooi geworden meis !!

Lean zei

Super mooi tasje met hele mooie details gaaf gedaan.
gr,Lean.

Heike zei

Wauw wat is die mooi, zal gelijk even kijken naar de werkbeschrijving.

Nonna zei

wat een leuke creatie:)
ik heb de link bij mijn handige links geplaats:)
groetjes nonna

Martha zei

Super prachtig, echt heel mooi!!
Groetjes,
Martha

Jacqueline's Weblog zei

Hij is super gaaf, Sandra, echt prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Annette zei

hoi lieverd,

Wat heb je weer eens je best gedaan het is weer een speciale creatie van jou en ik wil je nog zeggen je blog ziet er nu al veel anders uit mooi maar ik mis nog iets weet jij wat???

Liefs AnnetteXXX

Janny zei

wooow ik vind hem supermooi!

Musje zei

Je tasje is superlief,mooie kleurtjes en voor de sneeuw,wil je me dan mailen zodat ik je de code kan geven,mijn mail is jokevanhanswijk@hotmail.com enne volgens mij heb jij ook wel een heel mooi huis,als ik je banner zie,groet Joke.

Lean zei

Hihihi jij bent in de 5dec. mood.

gr,Lean.

sandra's hobby cards zei

Geweldig tasje San en bedankt voor de beschrijving!

Inger zei

Ohhh wowww, this looks so sweet and beautiful!!

Inger :o)

Leonie zei

Wat een geweldig tasje heb je gemaakt :D

Groetjes,
Leonie.

alina zei

geweldig, Sandra, prachtig papier heb je gebruikt!
groetjes, Alina

♥ harten-lief ♥ zei

wat maak jij een mooie dingen zeg
ik ben helemaal weg van de kinderwagen en de cupcake echt heel mooi
maar deze kaart is ook weer erg mooi lijkt me toch een ingewikkeld werkje
leuk om te zien wat je allemaal maakt

lieve groet harten-lief ♥

Related Posts with Thumbnails