vrijdag 4 december 2009

Is het al Kerst???

Ik kan het mij haast niet voorstellen dat iemand stopt met scrappen, maar helaas is het in sommige gevallen noodzakelijk. Ik werd van de week gebeld door iemand dat er een mega hoeveelheid scrapspullen te wachten stond op een nieuwe eigenaar. Nu kan ik zelf wel een halve winkel beginnen, maar toch wilde ik even kijken of er misschien iets bij zat voor deze verslaafde! En wat denk je....

















Dit is mijn buit geworden! Het leek wel alsof ik een kerstpakket stond uit te pakken!
Er zitten meer dan 100 vellen cardstock in, veel stempels, enorme berg dessinpapier, inkt, bedeltjes, knopen, een berg lint etc etc etc. Het meeste allemaal nog nieuw in de verpakking! En dit alles voor een prikkie!
Je begrijpt het, ik ben helemaal heppieeee....nu nog een plekje zien te vinden om dit allemaal kwijt te kunnen..hmmmmm

Ik wil jullie allemaal een heeeel fijn Sinterklaasweekend toewensen!
Tot volgende week!

30 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Good Heavens....dat is veel ...wat leuk!!

Lekker genieten maar ervan...hard aan het werk!!

sylvia zei

ooh jeetje ongeloofelijk wat een berg
nou geniet er maar lekker van!
groetjes sylvia

mariska zei

Wauw dat is nog eens een berg!
Geweldig voor je zeg dat je dit kon overnemen! Veel plezier ermee zou ik zeggen.

liefs mariska

Annemarie zei

oohhh, wat een mooie spullen!
En veel!!
Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

Jammer dat je de ster niet in gsd hebt hihi.
Ik heb die piramide wel in gsd ;)
De site staat er nu ook bij vermeld, daar moet je echt even kijken!!! Ze maakt echt mooie dingen.

Groetjes,

andrea zei

ooooh wat ben jij een bofkont zeg,
ik wou dat ik zelf zo iemand tegenkwam,
veel plezier met al die mooie spullen
groejtes andrea

sandra's hobby cards zei

Oooh wat een spullen!nee kun je je toch idd niet voorstellen dat ze dat wegdoen!maar jij bent in ieder geval helemaal heppie hahha

Je@net zei

Oooooh, wat een prachtige spullen! Veel plezier joh!!

*Ellen* zei

ohhh wat een lekkere sinterklaas zo veel plezier ermee en heel benieuwd wat je ervan gaat maken

Nellie zei

wauww dat is een leuk kerstcadeautje wat fijn dat je het kon overnemen heel veel plezier ermee

Liefs zNellie

Mo zei

Nou de sint is bij jou al langs geweest zie ik, wat een hoop spullen. Veel plezier ermee.
Liefs Mo

Margo zei

Jeeeeeeeeeeeeeetje!!

Liefs Margo

Heartland Creek Graphics zei

Goeiedag wat een berg,en ohh wat heerlijk haha
Ik kan me goed voorstellen dat je hier van in je sas bent :D

groetjes Vera

Leonie zei

Hai San, wat een geweldige buit heb je gescoord zeg!! :-) jouw Sinterklaasweekend kan niet meer stuk ;-).
Die katten van ons hebben nog net geen zonnebril op, maar ze kunnen wel behoorlijk verwaand zijn, zeker Gucci. Ze zijn wel gek op tassen en sieraden...misschien toch iets met de namen te maken :D :D.

Groetjes,
Leonie.

Annette zei

hoi meis

ik lees dit nu pas je bent een bofkontje maar ik gun het je dan ook vn harte bij jou is het goed terecht gekomen en je gaat er vast hele leuke dingen mee maken!!

liefs Annette

Jannie zei

Wow wat een veeeeeel zeg super gaaaaaf, veel plezier der mee.

Groetjes Jannie.

Hetty zei

Wat een gave spulletjes en zo veel echt geweldig en veel plezier ermee

gr hetty

Ann Marie zei

jeee wat een hoop mooie spullentjes enne stoppen met scrappen daar kan ik ook niet echt bij, wel ff stoppen maar daarna weer snel de spulletjes oppakken hoor

Lean zei

Als je zolder al vol is denk ik dat je moet gaan graven wel diep genoeg he ...dan heb je je eigen scrapkelder nouuuuuuuuu die heeft niemand nog hihihihii.
fijn weekend,Lean.

Janny zei

tjeeeee wat een berg spulletjes ...bof jij even!veel plezier!
en neee stoppen met scrappen..ik denk niet dat me dat gaat lukken...ik ben verslaafd!

Musje zei

Zoo dan geluksvogel,wat een hoop supermooie spulletjes,ik wens je er heel veel plezier mee enne jij ook een fijne sinterklaas,groetjes Joke.

Marjoleine zei

jeetje kreetje, wat super allemaal zeg!!
Veel plezier met je spulletjes hoor!!

Liefs,
Marjoleine

Heike zei

Wooow wat zijn dat veel spullen, als je er echt geen plekje meer voor hebt wil ik je mijn adres wel geven hoor. Nou je kan wel weer eventjes vooruit denk ik.

Fia zei

Ohwwww wel een beetje asociaal hoor San!!
Pfff zoveel mooie spullies ben een tikkie jaloers op je !
Grappie hoor veel plezier er mee het is goed aan jou besteed!

DANIELLE zei

Jeetje Sandra jij hebt je zelf lekker verwent,dat zijn een heleboel leuke spullen waar je weer hele leuk dingen mee kan freubelen!
Veel plezier ermee
Groetjes

alina zei

veel plezier hiermee, Sandra, geweldig zeg!
groetjes, Alina

mildred zei

zo, sinterklaas hoeft niet meer te komen he!?

fijn weekend enveel knutselplezier!!

groetejs mildred

Corry zei

Hoi Sandra
Geweldig zeg.
dat is erg mooi .
Veel plezier er mee.
xxCorry

*~Patries~* zei

Wow wat veel zeg...!
Heel veel plezier ermee

*Kus Patries*

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een hoop
kan begrijpen dat je helemaal happy was
zou ik ook zijn met z'n pakket

nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier ermee


groetjes elly

♥ harten-lief ♥ zei

tjee wat veel zeg
nou jij bent dit jaar wel errhug lief geweest haha ;)
je kan er weer heerlijk tegenaan ik kan me helemaal voorstellen dat je met al dit moois snel aan de slag wil ;)
heerlijk geniet er van meis en wij kijken uit naar je volgende post en wat je weer voor moois hebt gemaakt!

veel liefs ♥

Related Posts with Thumbnails