donderdag 21 januari 2010

Chocomok (met patroon)

Nou, zoals jullie zien ben ik er alweer! Het ging zomaar in ene snel bij Online met Internet/modem! Niet te geloven! Maar ik ben toch lekker aan de scrap geweest hoor! Ik heb 2 kaarten, 1 lay-out en een minialbum af! Ook heb ik deze leuke chocomokkaart voor jullie gemaakt:
















Werkwijze:
Print het onderstaande patroon uit en teken het aan de achterzijde van je carstock over en knip/snij het uit. Het linkeroor van de mok is eventueel optioneel (het is net wat je zelf leuk/handig vindt).
Aan de binnenkant heb ik een zakje Hot Choco gedaan. Deze kaart is leuk om zo te versturen naar iemand om diegene uit te nodigen voor een lekker bakkie!

















































Het papier is het nieuwste van het nieuwste van Basic Grey 'Sugar Rush'!
De pons is van Martha Stewart!
Veel plezier met dit patroon en ik zou het leuk vinden om jullie uitwerkingen hiervan te zien!

23 opmerkingen:

*Ellen* zei

ohhh wat is die leuk super en die stempel is ook zo toepasselijk

Marianne Schut zei

Wauw Sandra, wat een super leuk idee! Ga het zeker proberen na te maken! helemaal leuk! Groetjes,
Marianne

maranda zei

hi sandra, wel heel erg mooi geworden, en heel apart.

gr maranda

Lia zei

wow wat mooi weer mooi papier heb je gebruikt
groetjes Lia

Jannie zei

o geweldig Sandra wat leuk en die stempel er bij maakt het helemaal compleet.

Groetjes Jannie.

elly zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt
en natuurlijk erg lekker met dit weer
groetjes elly

creacora zei

zo die is harstikke leuk gaat er wel in he zo`n lekker bakkie choco een heel leuk idee !!!

Anja zei

Oh wat leuk sandra,
Ik heb direkt het patroon opgeslagen en ga hem dan ook binnenkort maken.Ennn ben ook erg jaloers dat je het nwe papier al hebt van BG,prachtig is het he.Nou slaap lekker voor straks,gr Anja.

Jacqueline's Weblog zei

Wat een leuke creatie, echt super gaaf! Mooie kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Hetty zei

Wat is dat leuk zeg en dat papier is ook geweldig

gr hetty

Katja of Katzz zei

Helemaal toppie Sandra. Echt heel leuk. Ik heb het patroon meegenomen. Wie weet ga ik het binnenkort eens proberen om ook zoiets te maken.

Groetjes,
Katja

http://katzzcreaties.blogspot.com

Margo zei

Wat leuk Sandra!!!
Voor mij is het zeker te ver om even een bakkie te komen doen ....hahah

groetjes Margo

Annette zei

nou jaaaaaaaaaaaaa al weer een beauty meis om jalours op te worden!

Liefs Annette

Trudy zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Sandra!!
Groetjes Trudy

nicolet zei

Een erg leuk idee Sandra!! Het ziet er geweldig uit!!
Groetjes Nicolet

RosesMarijke zei

Wat hardstikke leuk gedaan en bedankt voor het patroon!!

*~Patries~* zei

Wat een leuk idee zeg..!

*Kus Patries*

An Zeelmaekers zei

Een super leuk idee...voor wanneer ik mijn vriendinnen uitnodig op de koffie.

Jolanda zei

Ziet er super uit!

Annemarie zei

Hij is leuk!!
Mooi papier ook.

Musje zei

Owww deze is echt helemaal geweldig,wat super zeg en met patroon erbij,ik sla het even op,groetjes Joke.

sandra's hobby cards zei

Erg leuk idee weer San!mooi gemakt ook zo met die kleurtjes !

carla zei

Dankjewel Sandra voor dit blijvende leuke patroontje.
Hij kwam me weer eens goed van pas.
Groetjes,
Carla

Related Posts with Thumbnails