woensdag 6 januari 2010

Doosje poep!

Allereerst wil ik al mijn Blog-bezoekers een fantastisch 2010 toewensen! Ik hoop dat het een heel gezellig, gezond en creatief jaar voor jullie allemaal mag zijn!

Een paar weken terug zag ik dit leuke digitale sneeuwpopstempeltje ergens op een site (ik weet echt niet meer waar...ik hobbel zoveel door blogland hihihi). Tevens zag ik een workshop om een doosje te maken bij de Club van Tiets en ik dacht....dat kan ik mooi combineren!













































































Het papier is van Imaginisce. Met de Nestabilities heb ik het geschulpte randje om de stempel heen gemaakt, evenals het doorkijk venstertje (waar plastic voor zit. zodat de 'keutels' er niet uit vallen!). Het doosje is gevuld met witte marshmallows!

Ik heb de eerste 4 kerstkaarten voor komdende Kerst al klaar! Ik had mijzelf voorgenomen dat ik eerder moest beginnen aan de kerstkaarten....en voila...al 4 in de pocket. Ik zal ze snel laten zien aan jullie.

33 opmerkingen:

*~Patries~* zei

Wow gaaf doosje zeg...!

*Kus Patries*

elly zei

hallo sandra
nou je poep doosje is echt helemaal toppie hoor
erg mooi gemaakt

en jij en je familie ook een gezond 2010

groetjes elly

Martha zei

Prachtig zeg, echt helemaal super!
Groetjes,
Martha

Ilonka zei

hoi Sandra zo dat poep doosje mag er zijn hoor!
Echt weer een hoogstandje.

groetjes Ilonka

Hetty zei

Wat een mooi doosje echt super hoor

gr hetty

scraplouise zei

Ik denk lees ik dit nu goed doosje poep, nou zo'n doosje poep wil ook wel krijgen.
Mooi gemaakt hoor!!!.

Groetjes,

Louise

Margo zei

Kei (haha) mooi doosje Sandra!!
Heb je er al een bestemming voor hihi?

Liefs Margo

♥ harten-lief ♥ zei

hoi sandra
haha nou ik zou eerder aan een doosje sneeuwbal denken
maar het is weer een enorm leuk doosje geworden!

ik wens jou ook een mooi en creatief 2010 toe!

liefs ♥♥-lief

Ans zei

hallo lieverd,
Ik ben iedere keer weer verbaasd dat ik zo`n creatieve dochter op de wereld heb gezet!!!!!!!!!!
Mooi gemaakt hoor.
mamma

Linda zei

erg leuk gedaan

gr linda

Lean zei

gaaf doosje mooie kleuren ook en jij ook al aan de kerst kaarten begonnen was het dan zo erg..hahahahah....
gr,lean.

nicolet zei

Wat een onwijs leuk doosje heb je gemaakt Sandra!! Echt een leuk cadeautje om te krijgen!!
Groetjes Nicolet

Ageeth zei

Haha geweldig. Wat een schitterende text ook.
Liefs Ageeth

Lia zei

schitterend doosje heb je gemaakt
liefs Lia

An Zeelmaekers zei

Tof idee om dat zo te verwerken...
en ben je nu echt al aan je kerstkaarten begonnen??? Super zeg!

Kaatje zei

wat een leuk en grappig doosje :)!

groetjes,
Annika

Riet zei

Ohh wat een prachtig doosje Sandra,de kleur is zo mooi.

Liefs Riet.

Ann Marie zei

vind hem helemaal fantastisch!!!

Trudy zei

Oh wat een schitterende doosje Sandra!!
Groetjes Trudy!

Jannie zei

Wow wat een schitterend doosje en ja die stempel is zo cute hé

Groetjes Jannie.

*Ellen* zei

wat een prachtig doosje met mjammie een lekkere inhoud

Agnes zei

Wat een leuk doosje Sandra en zeker 'n *schetige* inhoud!!

Annemarie zei

Ik vind het gedichtje helemaal geweldig!
Wat een ontzettend leuk cadeautje zo. Helemaal leuk.
Groetjes,

Jacqueline's Weblog zei

Een super leuk doosje, heel gaaf!
Prachtige kleuren en de inhoud is ook erg lekker!
Groetjes van Jacqueline

Janny zei

wooow wat gaaf Sandra en wat een leuk stempeltje!

alina zei

geweldig, Sandra, en het gedichtje super grappig!
groetjes, Alina

Lenet zei

Prachtig doosje zeg!!!

Katja of Katzz zei

Wouwie wat een mooie dingen maak jij zeg!!! Geweldig!
Ik ben nog maar sinds november weer aan het kaarten maken geslagen. Voorheen was ik in mijn vrije tijd vooral bezig met het maken van kralen van fimo en daar weer sieraden van.
Nu probeer ik het af te wisselen. Zou het leuk vinden als je op mijn blog komt kijken en wat op en aanmerkingen kan geven op mijn kaartjes. Daar kan ik weer van leren....

Groetjes,
Katja

http://katzzcreaties.blogspot.com

Jolanda zei

Meid, wat een ontzettend gave dingen maak jij zeg! Ik kwam tijdens het googelen op jpu blog terecht, maar kom zeker nog eens terug.!
Groetjes,
Jolanda Meursen
http://cards-etc.blogspot.com

Ans zei

Heel erg mooi hoor!

Je@net zei

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, Sandra!
En wat een poeperig leuk doosje joh!!

m@deliefjuh zei

sjongen wat maak je toch prachtige dingen zeg. dit vind ik ook alweer zo leuk. ga eens kijken op de club van tiets. ik ben niet zo'n clubber. maar dit is zeker de moeite waard. leuk hoor!

groetjes martine

Marianne Schut zei

Hai Sandra, zat nog even te neuzen op je blog en kwam deze leukerd nog tegen! Moest je gewoon nog even zeggen dat ik hem helemaal geweldig vind! In deze versie heb ik hem nog niet gezien, ik heb in december wat zakjes met sneeuwpoppenpoep gemaakt met een gedichtje van Kitty maar deze uitvoering van jou vind ik ook wel erg leuk hoor!!! Mijn complimenten! Liefs Marianne

Related Posts with Thumbnails