dinsdag 23 februari 2010

Because kaartje

Daar ben ik dan weer! Ik heb het zo druk momenteel! Ik heb al aardig zitten scrappen, maar ik kan nog helemaal niks laten zien! Het zijn allemaal verjaardagskaarten en kadootjes en die kan ik natuurlijk pas plaatsen als ze aangekomen of gegeven zijn hihihi.
Wel kan ik deze kaart vast laten zien. Het is heel wat anders als dat ik normaal scrap, maar de persoon voor wie deze kaart is houdt niet zo van cuties en meer van deze stijl, dus vandaar dat ik eens wat anders heb gescrapt!






















38 opmerkingen:

nicolet zei

Het is wel een pracht van een kaartje geworden Sandra!! Erg leuk.
Groetjes Nicolet

Lenet zei

Ik heb hem net in de bus gehad!! harstikke bedankt ik vind hem super !!!Was ook heeel erg verrast
Dank je wel.

Martha zei

Ik vind het een prachtige kaart!!!
Groetjes,
Martha

*Ellen* zei

vind het een schattig en vrolijk kaartje prachtig en heel origineel

Miranda zei

Echt een super mooi kaartje!!!
Ik ben benieuwd naar de rest!

Fijne dag !

Andrea zei

hoi sandra,
die is prachtig zeg, echt chique
mooi gedaan hoor
\groetjes andrea

Ageeth zei

Wow ook deze is weer heel anders en nog steeds ontzettend mooi.
Liefs Ageeth

Nellie zei

Hoi San


het is wel een plaatje zonder cute is ook heellllll leuk

Liefs Nellie

An Zeelmaekers zei

hey, het is een leuk kaartje geworden. Wedden dat de persoon die hem krijgt heel blij gaat zijn...

Thea zei

Hoi Sandra,

Wat een leuke kleurencombinatie, echt heel erg mooi!

Groetjes
Thea

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend kaartje
echt super

gr hetty

Milnie zei

ik heb echt het geluk (eigenlijk pech whahaha) dat mijn blog niet echt bezocht wordt door vrienden of familie dus ik kan alles meteen showen, maar als ze dat wel deden was de pret inderdaad meteen weg ja!

Vind je kaartje inderdaad anders dan normaal maar zeker niet minder mooi, hou wel van deze kleurtjes!

liefs!

Kaatje zei

ik vind hem supergaaf!!

groetjes,
Annika

Margo zei

Mooi Sandra!!! Ik ben heeeeeeel benieuwd naar je andere creaties hihi.

Liefs, Margo

Riet zei

Schitterende kaart Sandra,prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Annette zei

HAHAHA

Nou lieverd dit is een hele andere SANDRA maar ook erggggggggggggggggleuk ik sla hem op oke????

XXXX Annette

Ellen zei

Oh, Sandra, deze vind ik wel heel erg mooi zeg! Hij is helemaal in balans!

Groetjes Ellen

Jannie zei

Hoi Sandra, wat is dit een schitterend kaartje echt super gedaan!!!

Groetjes Jannie.

Lean zei

Ik vind hem super geworden heerlijk die kleurtjes.
groetjes,Lean.

elly zei

wouwwwwwwwww wat een schitterend kaartje heb je gemaakt
echt topie hoor


groetjes elly

scraplouise zei

Hoi Sandra,

Bedankt voor je reactie op mijn Blog,woow wat een prachtige kaart zeg, echt heel mooi gedaan.

gr.louise

Anja zei

Het is een hele mooie kaart geworden Sandra,
Denk dat degene die de kaart krijgt er heel blij mee is.Gr Anja;o)

Ilonka zei

hoi Sandra wat een cutie! echt heel lief!

groetjes ilonka

Jacqueline's Weblog zei

Ik vind het een super mooi kaartje Sandra, echt prachtig.
Groetjes van Jacqueline

Annemarie zei

Heel mooi. Schattig!

Agnes zei

Prachtig kaartje!! Ook zonder "cutie".
Groetjes, Agnes

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Sandra!!
Groetjes Trudy

Wilma zei

Ik vind het een supermooie en romantische kaart! Perfect gedaan!
Liefs
Wilma

Fia zei

Wat is dit een prachtig kaartje geworden San!
Mooi die kleuren weer eens iets anders!
Heel chique!!

Groetjes Fia

amanda zei

Heel anders, maar heel mooi, chique.

liefs Amanda

Gemma zei

Super gaaf kaartje! Ben benieuwd waar je allemaal nog meer mee bezig bent! Groetjes Gemma

blogvanco zei

Mooi hoor Sandra, heb even je blog "bestudeerd", haha, maar ik vind zulke kaarten juist prachtig ! Leuk met al die stiksels !

Groetjes, Corine

Mariëlle zei

Oh heel erg mooi!!!

Groetjes Marielle

Marianne Schut zei

Hai Sandra, Ik vind je kaartje echt prachtig! Super mooi gemaakt! Groetjes Marianne

Silvia zei

Hallo Sandra,
Heb net je blog ontdekt en je maakt ontzettend mooie dingen. Ben gelijk volger bij je geworden.
gr. Silvia

alina zei

prachtig, Sandra, super mooie kleuren!
groetjes, Alina

文章 zei

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

綺夢amber zei

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,情色,日本a片,美女,成人圖片區

Related Posts with Thumbnails