donderdag 25 februari 2010

Doosje voor stansjes

Bij de Xenos heb ik een spaanhouten theedoosje gekocht en deze en beetje opgepimpt. Ik had steeds overal losse uitgesneden Silhouette figuurtjes liggen en ik vond dit een leuk doosje daarvoor!









Het slotje heb ik een ander kleurtje gegeven, want hij was oorspronkelijk goudkleurig.
Het donkere papier is een oudje van Basic Grey (Periphery) en het lichte papier is van Webster pages (Nature's Way).
De vlinder en het takje zijn met de QK Silhouette gemaakt. Tevens heb ik wat kievitsveertjes gebruikt! De binnenkant heb ik bewust van kaler gelaten omdat dat sneller beschadigd met pakken enzo.

43 opmerkingen:

Nellie zei

ohhhhhhhhhh San

wat mooiiiiiiiii en wat een super idee je hebt hem heel mooi gepimt die bloemen schitterend tot Zaterdag ben heel nieuwsgierig hahahahahah

Liefs nellie

*Ellen* zei

whow prachtig en wat een super originele bewaartip

Jannie zei

ooooh Wat mooi Sandra heel leuk idee en wat een mooie bloemen heb je gebruikt.

Groetjes Jannie

Christa zei

leuk leuk leuk ,ik heb ook doosjes opgepimt voor afdrukjes enz blijft leuk om te doen en ziet er super uit groetjes christa

creacora zei

Wauw ik vind hem prachtig !!!! echt heel mooi gepimpt !!!

Trudy zei

Ik vind het een pracht van een doosje Sandra!
Groetjes Trudy

Anja zei

Heel mooi Sandra,
En leuk met die veren.Gr Anja;o)

Hetty zei

Wauw wat is die schitterend geworden

gr hetty

elly zei

oooooooooooooooooooo sandra dat is echt een heel leuk doosje ervoor
schitterend gemaakt
groetjes elly

maranda zei

wwwwwaaaaaauuuuuuuwww zeg die is gaaaaf
gr maranda

Ageeth zei

Wowwwwww wat is het weer prachtig. Helemaal Super

Margo zei

Wowie!! Heel mooi weer Sandra.

Liefs,
Margo

Sonja Bekker zei

Wow,wat je al niet kunt maken van een gewoon doosje,schitterend hoor:)
mooi hè dat Designpapier.

Liefs sonja

Lean zei

jaja volgens mij moet je maar gauw een 2 doosje aan schaffen en ook zo mooi pimpen als deze want hij zit zo vol...hihihihi....GAAF is ie.
gr,Lean.

jolanda zei

Idd. een heel leuk doosje Sandra!!
errug handig voor je stansjes.

Liefs,Jolanda

Marianne Schut zei

Wow!!! wat ziet dit er super mooi uit Sandra! En nog handig ook! Erg mooi gemaakt, en wat een prachtig papier! Groetjes Marianne

nicolet zei

Dat is inderdaad een hele mooie stanzendoos. Echt een blikvanger!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Ohhh Sandra,wat een schitterend doosje,prachtig papier,mooie kleuren.
En wat een prachtig details.

Liefs Riet.

Leonie zei

Wat een schitterend doosje Sandra!! :-)
Heel mooi papier en embellies en ik vind de headpin wel zoooo gaaf.

Groetjes,
Leonie.

Fia zei

Een wel heel prachtig doosje heb je gemaakt San!!
Mooi van kleur een sieraad op een tafel.
Waarmee heb je het slotje gekleurd, vind die goudkleur ook niks an!!

Liefs Fia

Agnes zei

Wat een geweldig mooie creatie heb je weer gemaakt! Supers!!
groetjes, Agnes

Sandra zei

je doosje is prachtig geworden.
groetjes sandra

Inge zei

Ohhh super Sandra!!!
ik ga jou ook volgen bedankt voor je lieve complimentje ook hoor op mijn blog!

sandra's hobby cards zei

Erg leuk gedaan San!

Astrid zei

Jeetje Sandra, wat heb je dat onwijs gaaf gedaan zeg, heel erg mooi geworden !!!
groetjes Astrid

Annemarie zei

heel mooi!
En ook een erg goed idee.
Zit ook altijd met die "extra" uitsnijsels.

Linda zei

Hoi Sandra

Wat maak je een prachtige dingen. Ik vind het ook super dat je veel patroontjes plaatst.

Gr linda

Musje zei

Prachtig doosje,pff ik heb ook een Silhouette ding en het staat te verstoffen,weet niet hoe het werkt haha,heb het even geweten,maar ben het weer helemaal kwijt,fijn weekend,groetjes Joke.

Jacqueline's Weblog zei

Prachtig Sandra. Het doosje heeft een hele metamorfose ondergaan, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Mariëlle zei

Oh,
heel erg mooi!!!

Corinde's Creations zei

Wat een geweldig idee om van een theedoos een bewaardoos te maken. Hij is schitterend geworden.

Groetjes, Corinde.

Kaatje zei

wat een prachtig doosje! Echt super!

groetjes,
Annika

nora zei

Wat een mooi Doosje heb je ervan gemaakt Sandra (goed idee).Groetjes Nora

Annette zei

Super leukkkkkkk

liefs Annette

blogvanco zei

Leuk issie ! Stanzen maar ;)

Was gezellig hè vandaag? Leuk je eens ontmoet te hebben, veel plezier met alle taart van de komende tijd ;)

Groet, Corine

Martha zei

Super mooi geworden Sandra, geweldig!!!

Lenet zei

Prachtig doosje zeg!!

Je@net zei

Da's zeker een leuk doosje voor de stansen! Gaaf joh!

Wilma zei

Sandra, wat heb je het doosje mooi opgepimpt! Prachtig gedaan hoor!
Liefs
Wilma

Sandra zei

Wow!! Wat een schitterend doosje San!! Echt een bjoetie!!
Liefs, Sandra

All Seasons zei

Wat geweldig mooi deze doos!!
Leuk idee

Groet,
Patricia

durvina zei

Wat heb je die doos gaaf bekleed het is een pronkstuk geworden.
Ik heb nog even verder op je blog geneust, en het ziet er allemaal erg mooi uit.
Ik ben gelijk volger van je geworden.

Gr, Durvina

綺夢amber zei

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色

Related Posts with Thumbnails