maandag 1 februari 2010

En de laatste 2 hoor!

Nu is het papier toch ECHT helemaal op en zal ik jullie er niet meer mee vervelen hihihi!






















Momenteel ben ik weer bezig met een minialbum en dat kost altijd wat meer tijd dan een kaartje! Ik heb er weer een patroon van gemaakt voor jullie, dus als ik uitgeborduurd ben (ja, ik doe alles met de hand..zucht), dan zal ik hem op mijn blog zetten voor jullie!
Ik ben deze komende 2 weken niet zoveel online aangezien mijn hele familie het leuk vond om in dezelfde maand geboren te worden (inclusief mijzelf hahaha), dus we gaan verjaardaghoppen!
Oooowww, enneeeee, als jullie niet weten waar jullie al je mooie zelfgemaakte kaarten moeten laten....mijn brievenbus is geduldig (ik niet hahaha). wink.
En ik zie dat ik inmiddels al 152 volgelingen heb...wowwww! Een hele eer en iedereen hartstikke bedankt voor jullie trouwe blogbezoekjes en berichtjes!

22 opmerkingen:

Nellie zei

Het zijn weer plaatjes hoor en wat je brievenbus betreft geen me je adres stuur ik je een kaartje

Liefs nellie

Hetty zei

Nou je verveeld ons er echt niet mee hoor want het zijn weer hele mooie creaties. Er ligt allang een kaartje voor je klaar

gr hetty

Lean zei

Vevelend echt niet .Super gave lo en een lief kaartje heb je weer gemaakt.
Ik zou zeggen feestse groetjes,Lean

creacora zei

nou het zijn weer Toppertjes hoor en vervelen doe je ons niet hoor
veel plezier met verjaardags hoppen !!

Martha zei

Prachtig hoor!!!
Groetjes,
Martha

alina zei

geweldige creaties, Sandra! ik ben echt super benieuwd naar de volgende!
groetjes, Alina

Thea zei

Hallo Sandra,

Heel erg mooi geworden, gek hé bij onze familie (incl. mijzelf 18-2) is dat net zo. En dan vooral de eerste twee maanden.
Geef je adres maar dan zal ik je een kaartje sturen.

Groetjes
Thea

*Ellen* zei

wat een prachtige vrolijke creaties, en dat papier is idd super, en heel veel plezier met feest hoppen, en gefeliciteerd alvast voor jou

Jannie zei

Schitterend Sandra en vervelen nee hoor !!
Ik weet wat het is als een papier lijn je favo is.

Groetjes Jannie.

Margo zei

MOOOOIIIII!!!!
En ik blijf het papier erg mooi vinden dus mij verveel je er niet mee.

Liefs Margo

amanda zei

Nou mij verveel je niet hoor, met zoveel moois kom ik graag buurten. Ben nu al benieuwd naar je foto-album, succes ermee!

groetjes Amanda

Jacqueline's Weblog zei

Je hebt weer hele mooi creaties gemaakt, mij verveel je niet met dat papier. Jammer dat het op is,LOL.
Ik ben wel heel benieuwd naar je boekje. En veel plezier met al die verjaardagen, volgens mij zit je er zelf ook tussen.
Groetjes van Jacqueline

Ilonka zei

Hoi San nee joh hoe kan je ons nou vervelen met al die prachtige creaties. En ik vind het een lust voor het oog. Ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen. Dus kom maar op hoor!!

liefs ilonka

maranda zei

hoi sandra, hihihi opperdepop heel erg leuk en mooi gemaakt, enne wat ga je allemaal kopen? laat me raden scrappie's? hihihi bijna jarig!!! ik wil ook wel een kaartje naar je toe sturen geef me je adres, ik loop toch iedere ochtend langs de brievenbus hihi.. alvast van hartelijk gefeliciteerd!!

gr maranda

Aloesaloes zei

Prachtige layout en kaart! Hele fijne verjaardagEN!

Groetjes, Loes

An Zeelmaekers zei

heel mooi werk hoor. En nee vervelen doet zo iets nooit...

nicolet zei

Vervelen... hahaha....echt niet!!
het blijft steeds weer leuk om naar al die geweldige dingen te kijken!!
Groetjes Nicolet

Trudy zei

Wat zijn je creaties weer super mooi zeg!!
Groetjes Trudy

Marja Sch zei

O wat mooi Sandra. Er staat een award voor je op mijn blog. Gr Marja

Riet zei

Wat heb je dat toch weer prachtig gemaakt Sandra.
Jammer dat je papier op is,weer de volgende ronde,er komt zoveel moois uit.

Liefs Riet.

Milnie zei

Gefeliciteerd Februari familie!!! ;-) als je wil mag je je adres mailen dan stuur ik een kaartje als je ook even laat weten wanneer je verjaardag bent!
Vind beide creaties prachtig, die vele bloemen op je LO zijn echt megagaaf!!

liefs

Peet zei

Ze zijn beide supermooi, Sandra!!

Related Posts with Thumbnails