zaterdag 6 februari 2010

Especially for you

Speciaal voor mijn lieve vader, die morgen jarig is, heb ik deze kaart gemaakt! Ik vind het zelf altijd erg moeilijk om een mannenkaart te maken; het moet niet te zoet zijn, maar ook niet te stoer... dus ik hoop maar dat deze in de smaak zal vallen.



















































Ik vond het modelletje erg leuk, dus die ga ik misschien nog wel een keer gebruiken!

Verder had ik een paar hele lieve reacties gekregen voor mijn eigen verjaardag!
Ik ben aanstaande woensdag de 10e jarig en dan wordt deze scrapmuts 32 lentes jong!

ooow ja, en wie jarig is trakteert, dus kom woensdag gezellig langs ....(digitaal wel te verstaan hahaha) op mijn blog en ik zal jullie trakteren!

30 opmerkingen:

Lia zei

schittetrende kaart heb je gemaakt voor je vader, alvast gefeliciteerd
liefs Lia

Trudy zei

Je kaart is prachtig Sandra!!
en gefeliciteerd met je verjaardag van je Vader.
Groetjes Trudy

*~Patries~* zei

Wat is hij leuk geworden zeg!

*Kus Patries*

Thea zei

Hoi Sandra,

Een hele leuke mannenkaart, mooie kleuren ook. Gefeliciteerd alvast met de verjaardag van je vader!
Fijn weekend!

Groetjes Thea

Aloesaloes zei

Dat is een prachtige mannenkaart! Erg mooi van kleur en indeling!
Alvast gefeliciteerd met je vader!

Groetjes, Loes

Annemarie en Merit zei

Een hele leuke kaart!! Gefelicteerd met je vader.
En we sruren jou natuurlijk ook een kaartje voor je verjaardag hij ligt al klaar om op de post te gaan

Veel liefs, Merit en Annemarie

Ellen zei

Hoi Sandra, zag je reactie op mijn blog en dacht ik neus ook ff bij jou....ik ben blij verrast! Wat een leuke dingen maak jij zeg! Ik kom vaker bij je neuzen....
Je kaart is in ieder geval prachtig.
Gefeliciteerd met je vader en voor jezelf ook alvast van harte. Ik probeer woensdag nog even bij je "aan" te komen....

Kaatje zei

leuke kaart! Mooi met blauw/groen.

groetjes,
Annika

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Sandra,je vader vind hem zeker heel mooi.
Dat weet ik zeker,vind het zelf ook heel moeilijk voor een man.
Een gezellig dag morgen op je vaders verjaardag.

Liefs Riet.

Lean zei

HIHII wat ben je weer gigadigi grappig zeg.Maar een fijne verjaardag alvast en gefeliciteerd met je vader.De kaart is TOPPIE.
Mijn mail adres word ipv @hetnet word het @zigo.Maar als het goed is werkt de oude ook nog even.Wacht maar af of het allemaal lukt....nu ben ik er nog.
gr,Lean.

Martha zei

De kaart voor je vader is prachtig geworden en alvast gefeliciteerd!!
Groetjes,
Martha

Hetty zei

Wat een schitterende kaart nou daar
zal hij zeker heel blij mee zijn en ook gefeliciteerd met je vader. Woensdag kom ik zeker even langs om te feliciteren

gr hetty

Andrea zei

hoi Sandra,
wat een leuke kaart voor je vader,
hij is precies goed , niet te frutselig en ook niet te modern
groetjes andrea

elly zei

wouwwwwwwwwwwwww je kaartje voor je vader is echt heel mooi
toppie hoor
gefeliciteerd met de verjaardag van je vader

en natuurlijk jij ook alvast voor woensdag
GEFELICITEERD
en heel veel plezier
groetje elly

Miranda zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Erg mooie projecten maak je zeg!!! En gefeliciteerd met je vader vandaag!!
Ik kom zeker vaker langs!
Doei doei Miranda

Anja zei

wat een mooie kaart.Enn alvast een fijne dag vandaag.Enn hou je je post even in de gaten;o)??
Gr fijne zondag Anja

Jacqueline's Weblog zei

Gefeliciteerd met je vader! Je hebt een heel leuk en mooi kaartje voor hem gemaakt.
Groetjes van Jacqueline

amanda zei

Gefeliciteerd met je vader Sandra! en je kaart is schitterend, helemaal goed!

groetjes Amanda

scrapgirlmarianne zei

Hoi Sandra,

wat een mooie kaart zeg, gefeliciteerd met je vader en zelf woensdag haha!!

je maakt mooie dingen hoor, je had je bij aangemeld, leuk en bedankt natuurlijk en ja dan kom ik natuurlijk even spieken.
ik meld me dus meteen aan bij jou hoor.
Ik ga je volgen.

Groetjes marianne

An Zeelmaekers zei

alvast een super dikke proficiat. Ik ga kijken of ik ergens een gaatje vind en dan krijg je misschien deze week...post

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is een hele mooie mannekaart geworden zeg
en wat leuk dat je even langs kwam bij mij

liefs jacinta

Diana zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Sandra!!
Leuk model ook...

groetjes Diana

Jannie zei

Hoi Sandra Gefeliciteerd met je vader en je kaartje is prachtig echt voor een man.

Groetjes Jannie.

Amarins zei

Dit is echt een schitterende kaart.
Groeten,
Amarins

Anoniem zei

Hoi Hoi,

Moii kaartje Sandra! En van harte gefeliciteerd met je pappie. Heb je mijn vlopje al gehad?

Liefs Margo

Agnes zei

Perfecte mannenkaart !! en al is de dag al bijna om toch nog proficiat met de verjaardag van je vader!

Gr. Agnes

Nellie zei

wat een mooie mannenkaart hij is prachtig alvast gefeliciteert met je vader

Liefs Nellie

Lenet zei

Nog gefeliciteerd met je vader..Als je nou even op mijn blog komt kijken dan heb ik iets leuks voor je..misschien heb je het dan op je verjaardag wel binnen.

Milnie zei

Nog heeeeeel erg gefeliciteerd met je vader Sandra! vind het modeltje inderdaad heeel erg leuk en de kleurtjes vind ik ook prachtig!

liefs

sandra_w zei

Superleuke mannenkaart heb je gemaakt Sandra! Gefeliciteerd met je vader en hou de brievenbus maar in de gaten deze week ;-)

San x

Related Posts with Thumbnails