zondag 14 februari 2010

Happy Valentine kadootje!

Happy Valentine iedereen! Hier een kadootje voor jullie!

Maar eerst wil ik jullie allemaal nogmaals hartstikke bedanken voor de vele mooie kaarten die ik voor mijn verjaardag heb ontvangen! Echt geweldig! Ik zal jullie binnenkort verrassen met iets leuks!

Voor mijn eigen schatje heb ik dit lieve minialbum gemaakt!





















































In het envelopje zit een klein minialbumpje met 2 fotootjes!





























































Je kan een label uittrekken achter de foto vandaan en daar staat nog een tekst op. Achterop dit label heb ik een persoonlijk zelfgemaakt gedichtje geschreven voor mijn liefste hubbie!


















Eens kijken hoe hij zal reageren als ik hem geef als hij zo dadelijk wakker wordt (uit de nachtdienst vandaag haha).

25 opmerkingen:

An Zeelmaekers zei

heel erg mooi gemaakt. Ik durf te wedden dat hij heel erg blij gaat zijn...

Nellie zei

Hoi Sandra

wauwwwwww wat een mooi minie album wat heb je die schittrend gemaakt daar zal die wel blij mee wezen veel plezier vandaag

Liefs Nellie

Aloesaloes zei

Sandra wat is dit prachtig! Wat zal jouw valentijn daar blij mee zijn!

Groetjes, Loes

nicolet zei

Wat ziet dat er leuk uit zeg!!
Groetjes Nicolet

Andrea zei

hoi Sandra, wat ziet dit er mooi uit, je hebt ook mooie kleuren gebruikt, super gedaan
ik ben benieuwd wat je mannetje er van zegt
groetjes andrea

Agnes zei

Wow Sandra, prachtige creatie, dat zal best wel goed in de smaak vallen denk ik zo!
groetjes, Agnes

Gea zei

wat een supermooi album ! was ie vast blij mee !

Renata van Miltenburg zei

Wat een lief mini-boekje! Zeker weten dat ie het leuk vindt! Elegante kleurcombinatie en mooie details.

Warme groet, Renata

alina zei

prachtig geworden, Sandra, echt geweldig!
groetjes, Alina

*Ellen* zei

whow wat is dat een schitterend boekje superss hoor

creacora zei

zo die is echt heel mooi je hebt er een schitterend valentijnsboekje van gemaakt TOP!!

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterend mini albumpje en daar zal hij zeker
heel erg blij mee zijn

gr hetty

Lean zei

Gaaf Sandra hij zal er zeker heel blij mee wezen.
gr,Lean.

amanda zei

Een heel mooi kadootje San, zo fijntjes, geweldig.

lieve groetjes Amanda

Martha zei

Prachtig zeg!!!

Jannie zei

Wat een geweldig mooi Valentijns cadeau heb je gemaakt voor jouw Valentijn.

Schitterend!!!!

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,wat schitterend gemaakt zeg, prachtige foto,s en papier.

Liefs Riey.

Anja zei

Helemaal geweldig Sandra,
Enne ik ga eens even kijken op de scrapcornersite.Fijne week,gr anja.

Leonie zei

Wat een prachtig mini-album Sandra!! :D :D
Ben heel benieuwd hoe je hubbie hem vond :-).

Groetjes,
Leonie.

Annemarie zei

Ohh, mooi!!!
Echt prachtig!!!

Nellie zei

SAN IK HEB WAT OP MIJN BLOG VOOR JE STAAN

Liefs Nellie

Marlieke zei

Hoi hoi hier ben ik weer eens. Wat heb je dit gaaf gemaakt! Zo ontzettend mooi!

Milnie zei

ohhh ik ben echt schandalig! heb hem vorig week wel bewonderd maar blijkbaar helemaal vergeten een reactie achter te laten! *Schaam* Ik vind hem prachtig!

liefs

Je@net zei

Super gaaf Sandra!

hekate zei

Hallo, ik wou je even zeggen dat je een hele mooie scrapstijl hebt, vind je creaties super!

Related Posts with Thumbnails