dinsdag 16 maart 2010

Cherish album

Ik heb weer een minialbum gemaakt met mijn favoriete onderwerp...mijn superlieve hubbie! Hoewel hij niet graag op de foto gaat, moet hij af en toe verplicht van mij plaatsnemen voor mijn toestel! Vooral dat verplicht zoenen vindt hij niet echt leuk, maar ja, hij doet het met liefde voor mij en daarom hou ik zoveel van hem!
Dit boekje heb ik helemaal zelf ontworpen en het was geen makkie! Ik heb zo lopen puzzelen om de pagina's erin te krijgen zonder gaatjes door de rug heen te hoeven maken, maar zoals jullie zien is het weer gelukt!



De pagina's zitten aan elkaar vast met een metalen bolletjesketting. Door de strik blijven de pagina's bij elkaar en zakken ze niet naar beneden.




Alle foto's zitten op de rechterpagina's. Op alle linkerpagina's staan gedichtjes en persoonlijke verhaaltjes, welke ik graag ook persoonlijk wil houden en daarom zijn ze niet zichtbaar voor jullie oogjes.


Het prachtige Kaisercraft Devonshire papier heeft vele mooie effecten waaronder glimmende lagen en gelakte lagen!! Je moet het echt live zien hoor! Zooo mooi!





Er hangt een vogeltje aan de bloem (wel goed kijken hoor haha).



Het papier, de die-cuts, bloemen en swirlstempels zijn allemaal van de nieuwe lijn van Kaisercraft 'Devonshire' welke jullie hier kunnen kopen/vinden.
De Postcards zijn van 7 Gypsies. De zwaluwstempel is ook van Kaisercraft (CS707 Flora & Fauna). De ronde metalen plaatjes zijn van K&Company.

36 opmerkingen:

Lean zei

GAAAAAAAAAFFFF is ie geworden heel mooi met mooie details......PLUIM!!!!of VEER!!!!.Het papier is inderdaad toppie.
gr,Lean.

Andrea zei

wauw wat ontzettend mooi zeg
ik heb nog van jaren foto's maar ik kom er maar niet toe
groetjes andrea

Linda zei

Geweldig sandra, wat een mooi geheel.

Gr Linda

An Zeelmaekers zei

Amai!!! Heb ik even mijn ogen uitgekeken. Zo een leuk boekje... Mooi, echt mooi gedaan! Heel leuk om te zienhoe je het probleem van wegstoppen hebt opgelost. SUPER! Een dikke proficiat.

Tineke zei

Wat een supergaaf boekje!!!
Ik kwam via via op je blog terecht en wauw wat een supermooie creaties maak je!!!
Ik ben dan ook je volger geworden.

Groetjes, Tineke

Martha zei

In één woord geweldig!!!

*Ellen* zei

whow schitterend en super origineel is dit albumpje

regina zei

een supergaaaaf boekje hoor!!

het papier is ook geweldig

groetjes regina

Hetty zei

Wauuuuuuw wat een schitterend boekje
heb je weer gemaakt echt toppie

gr hetty

Marlieke zei

Oef wat een werk! Maar wel echt heel erg mooi!

m@deliefjuh zei

leuk gemaakt zeg! ik vind je uitwerking echt super! en inderdaad dit is geen makkie. maar het is echt helemaal af. ik vind vooral het model van je kaarten wat je gemaakt echt super! mijn complimenten!

Trudy zei

Wat een prachtig boekje Sandra!!!
SUPER!!!
Groetjes Trudy

Rianne zei

Heel erg leuk geworden zo!

Scrapcorner zei

Ow San, wat heb je het weer ontzettend mooi gemaakt. Ik zou willen dat ik dat kan :-)
Het is echt weer een beauty.
En het papier is natuurlijk ook inderdaad prachtig.
Liefs Ageeth

Sandra zei

je hebt er weer een prachtig geheel van gemaakt. helemaal super zeg.
groetjes sandra
p.s.
je hebt een leuke proofielfoto op hyves staan

Sandra zei

hihi ik zag je toevallig dat je bij mélenie een reactie op haar www had achter gelaten

Lenet zei

Ik vind hem super ! Heel mooi!

creacora zei

ooooo wat is ie mooi en dat te persoonlijk moet je prive houden hoor ik vind hem top !

Aloesaloes zei

Wat is dit prachtig Sandra! Het zijn ook hele mooie foto's, die op deze manier heerlijk zijn om steeds weer te bekijken!

Groetjes, Loes

Agnes zei

Wat een SUPER creatie!!

Groetjes, Agnes

alina zei

schitterend, Sandra!!!!!!!!!!!
groetjes, Alina

Margo zei

Wow, wat een prachtig boekje is het geworden!! En het papier is echt super ja.

Liefs,
Margo

Jacqueline's Weblog zei

Super mooi! Wat een geweldig boekje heb je gemaakt. Een lust voor het oog.
Groetjes van Jacqueline

Jolanda zei

Ziet er super gaaf uit!

durvina zei

ohhh wat mooi een echt pronkstuk!!

Miertje zei

Wauw, dit is echt super, wat een mooi, wat zeg ik, een waanzinnig mooi boekje
Al die kleine details echt geweldig

Groetjes Miranda...

marja zei

in een woord..... PRACHTIG!!!!!!!!!!

complimenten hoor sandra!!!!

lieve gr. marja

Sonja Bekker zei

Hoi Sandra,

Jey wat een geweldig album,
Superssss.
als ik zo kijk naar je mooie model van elk blad en de bellies erbij,lijken het wel kaarten en julie de stempels.ik vind het echt super,ik ben gestopt met scrappen,maar hier gaan mijn handen toch weer lichtelijk van jeuken,haha.

Echt mooi San,papier trouwens ook

Liefs Son

Inger zei

WOOWWWW, this is just amazing Sandra!!!!
Simply super beautiful!! :o)

Have a lovely day.
♥ Hugs, Inger

Ellen zei

Oh, wat ziet dat er mooi uit Sandra! Jij boft maar met zo'n man die zo geduldig met je poseert!!!
Wat een gaf boekje is dat geworden!

Groetjes Ellen

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwwwwww wat mooi zeg, puur genieten.!!!!!

Groetjes Hilda

Anja zei

Helemaal top!!!!
En idd het papier is schitterend.Fijn weekend nog,gr Anja;o)

Je@net zei

Super gaaf geworden, Sandra!!

Marley zei

Prachtig Sandra!! Schitterende kleuren, de foto's zijn geweldig mooi.. wat een werk maar het resultaat is SUPER!! xxx Marley

Peet zei

wauw, het ziet er geweldig uit Sandra!!

Annemarie zei

wow!! Heel mooi mini album!!!!
Prachtig gemaakt!

Related Posts with Thumbnails