zondag 7 maart 2010

Kadootjes!! (met patroon)

Afgelopen zaterdag ben ik met een paar lieve vriendinnen gezellig naar Utrecht geweest voor een high tea voor onze verjaardagen (omdat we relatief kort op elkaar jarig zijn).
We hebben voor elkaar allemaal kleine kadootjes gedaan en dit was wat ik voor hun gemaakt en gekocht heb: een rieten waxinelichtdoosje met daarin een zelfgemaakt doosje met wat lekkere snoepjes erin, een zakje met waxinelichtjes, bodylotion, wat stempelafdrukjes en een zakjes gevuld met allerlei leuke scrapspullies zoals lint, brads, roosjes etc. Alles in de kleuren rood en roze.








Het doosje is gemaakt van stevig cardstock en papier van Chatterbox (Villa Teacups). Hierbij het patroon van het doosje dat ik gebruikt heb, maar omdat ik het van een 30x30 vel heb gemaakt en mijn scanner maar tot A4 gaat mist er een klein stukje van het patroon!!! Onderaan bij het * moet je dus iets langer doortekenen tot de aangegeven maat en dan de hoekjes afronden!

 Dus precies het * HIER boven moet er dus een klein stukje aan vast komen! Sorry dat het niet compleet is, maar het paste gewoon net niet op een A4.
Aan de onderkant kun je het doosje dus zo dichtvouwen en is het ook makkelijker te openen, zodat de bloem (die ik door het hele doosje heen heb vast gezet) niet geopend hoeft te worden (wordt het kwetsbaar van).
Ze waren er in ieder geval erg blij mee!

29 opmerkingen:

Hetty zei

Ik kan me voorstellen dat ze
daar blij mee waren want het ziet
er allemaal ook wel heel erg mooi uit

gr hetty

Margo zei

Ja ik ben er inderdaad heel blij mee!! Bedankt voor de gezellig dag en de leuke en mooie cadeautjes.

Liefs,
Margo

Lean zei

Ze zouden er niet blij mee zijn ben jij gek het is TOPPIE.
gr,Lean.

Aleida zei

Het ziet er heel mooi uit, ik heb het patroon gedownload. Dank je wel voor de moeite die je niet alleen voor je vriendinnen, maar ook voor ons hebt gedaan! Ik hoop dat het een gezellige high tea wordt/is geweest.

gea zei

erg leuk idee sandra !!

Rianne zei

Wat een leuke doosjes!!!

An Zeelmaekers zei

wat een mooi gebaar zeg. Al dat werk dat je gedaan hebt. Het moet super zijn om zo'n cadeau te krijgen...
Bedankt dat je ook dat patroontje deelt. Nog eens zo'n mooi gebaar!

Linda zei

Het ziet er prachtig uit!!!
Ik maak dankbaar gebruik van je patroon, als ik het plaats zal ik je uiteraard linken. Bedankt gr Linda

Thea zei

Hallo Sandra,

Wat een ontzettend leuke kadootjes, lief van je dat je het patroon met ons wilt delen.

Groetjes
Thea

Aloesaloes zei

Wat ziet dat er allemaal leuk en verzorgd uit! Enig om te geven en te krijgen!

Groetjes, Loes

Martha zei

Wat een super leuk kado om te maken, te geven en zeker ook om te ontvangen. Ziet er prachtig uit Sandra!!

m@deliefjuh zei

wauw dit is geweldig!! IK GA HET ZEKER EENS PROBEREN. ik ga ff kijken of ik er een svg bestand van kan maken. dan kan ik hem uitsnijden met de cricut. want ik ben niet zo goed in patonen overnemen hahaha
gemak dient de mens toch :D

Christa zei

wat leuk sandra,ik wil die ook wel maken ,vind deze schattig met die bloem groetjes christa

Jacqueline's Weblog zei

Wat een prachtige kadootjes, echt heel gaaf! En bedankt voor het patroontje.
Groetjes van Jacqueline

nicolet zei

wat een onwijs leuke doosjes heb je gemaakt Sandra!! Ik ga het patroontje zeker bewaren!!
Groetjes nicolet

*Ellen* zei

wat een prachtige kadootjes dat zal zeker in goede aarde zijn gevallen

Jannie zei

Geweldig wat een leuke kadootjes heb je gemaakt.
Het ziet er schitterend uit Sandra.

Groetjes Jannie.

Anja zei

Goedemorgen Sandra,
Helemaal top!!!
Enne heb je patroon opgeslagen,bedankt he.
Lieve gr Anja:O)

Nellie zei

Wauuuuuuuuuuuuuuu Sandra

wat een schatjes dank je wel voor het patroon ik ga het zelf ook proberen een toppertje

Liefs Nellie

Ageeth zei

Ja, ik was er zeer zeker erg blij mee. Wat een werk heb je er weer vangemaakt, en wat een leuke kadootjes. Ik ben in ieder geval heerlijk verwend.
Liefs Ageeth

Margreet zei

wat n leuk idee meis en erg leuk om te krijgen ook.
Ik denk dat ik het ook eens zal proberen om zo'n doosje te maken. Bedankt voor het patroon.

Groetjes Margreet

Marit Meijer. zei

Wat leuk gemaakt!!!
Ik vindt ze helemaal top... geen wonder dat ze er blij mee waren! ;)
Liefs, Marit.

Agnes zei

Wow Sandra, wat een super gave kadootjes heb je gemaakt! Geweldig die eerste bloem van cardstock en het geheel ziet er toppie uit!
Ik ga je patroontje opslaan en zeker 'n keer maken.
Dank je wel voor het delen!
Groejes,
Agnes

miranda - miranda's freubelsite zei

erg leuk!

Hilda zei

Wauw wat gave kadootjes zeg, super.

En wat lief dat je het patroon wilt delen.

Groetjes hilda

blogvanco zei

Superleuk zeg, hoe verzin je het weer ! Kan me voorstellen dat het in goede aarde viel ;)

Groet, Corine

alina zei

Ik ben er helemaal weg van, Sandra!!!!!!!!!!!!! Bedankt voor het patroon!
Groetjes, Alina

durvina zei

Wat een schattige en mooie cadeautjes heb je gemaakt.

gr, Durvina

Annette zei

hoi hoi

En of ik er blij mee ben meis de bonbons zijn op de kaarsjes hebben al gebrand en het staat hier nog wel te pronken hoor op de kast hahahha nogmaals hartelijk bedankt lieverdXXX

liefs Annette

Related Posts with Thumbnails