dinsdag 9 maart 2010

Magnolia pop-up kaart

Ik heb voor de verjaardag van Margo deze pop-up kaart met Magnoliaatje gemaakt:






Het bruine achtergrond papier is handgeschept (niet door mij hoor!). Langs het randje heb ik een stikrandje aangebracht (wel met mijn eigen handen hahaha).
De grote bloem is van behang en heeft een mooie structuur!
De blauwe bloem is van taftzijde (zie je niet zo goed op de foto).
De rand aan de binnenzijde is geponst met de Martha Stewart pons 'Topiary'
De pop-up is gemaakt aan de hand van een patroon.

42 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat een verrassende kaart prachtig hoor

m@deliefjuh zei

wauw! dit is echt een kunstwerkje zeg!

sandra_w zei

Schitterende kaart, Sandra!

san x

Sonja Bekker zei

hoi Sandra,

helemaal leuk, zeker met de pop-up
en het behang;) leuk gevonden!!

liefs sonja

Hetty zei

Wat is het weer een schitterend
kaartje

gr hetty

scraplouise zei

Waauw wat een plaatje van een kaartje!!!!.

gr.louise

Sandra zei

je kaartje is prachtig geworden.
groetjes sandra

Linda zei

Dit is echt super!!!

Gr Linda

Anja zei

Helemaal top, Sandra.
De popup is idd prachtig.GR Anja:O)

Margo zei

Ik ben zo blij dat ik de gelukkige ontvanger was van deze kaart, hij is echt SUPER Sandra!!!!!

Liefs,
Margo

Ellis zei

Hoi Sandra,

dat zeg je nou wel, maar jouw creaties mogen er ook zijn hoor !
Prachtige kaart, heel leuk met die pop-up. En die koekblik-kinderwagen....daar heb ik nou een slabbetje bij nodig !

Groetjes,
Ellis

deroelies zei

Echt schitterend geworden Sandra
groetjes Lilian

Ageeth zei

Ik heb hem in het eggie gezien , en hij is absoluut (zoals gewoonlijk) prachtig
Liefs Ageeth

An Zeelmaekers zei

mooie kaart zeg... ze zal er zeker blij mee zijn. Ik denk dat je hier wel wat werk aan gehad hebt!

Lean zei

Gaaf kaartje kan zo naar de efteling net een sprookje.
gr,Lean.

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhh wat een mooieeeeeeeee een schilderijtje en die bloem schitterend


Liefs nellie

nicolet zei

Oooh wat een leukerd Sandra!!
Groetjes Nicolet

Andrea zei

zoooooohhh, wat een prachtige kaart is dit
super joh, en prachig ook die kleuren
groetjes andrea

maranda zei

ooohhh waaauwwwiieee wat een superkaart, echt mooi gemaakt..
gr maranda

Milnie zei

Wow, wat is dit een gave kaart! vooral die pop-up is echt super leuk!

liefs,

Mélanie

Ps. Super bedankt voor je schitterende kaartje die ik heb mogen ontvangen!

Lenet zei

Prachtig sandra Zo mooi afgewerkt!!

regina zei

wat een gave kaart zeg,heel erg mooi!!!

groetjes regina

Aloesaloes zei

Dit is werkelijk schitterend!! Wat prachtig gemaakt zeg!

Groetjes, Loes

Trudy zei

Super!! Wat ontzettend mooi Sandra!
Groetjes Trudy

Miertje zei

Wat super mooi !!!
Groetjes Miranda...

Jannie zei

Wat een super gave kaart Sandra.

Groetjes Jannie.

Sandra zei

Schitterend kaartje San!! Heel gaaf!!

Liefs, San

Marlieke zei

in 1 woord: SCHIT-TE-REND!!!!

Jacqueline's Weblog zei

Wat een prachtig kaartje Sandra!Die kleuren zijn geweldig.
Groetjes van Jacqueline

Annemarie zei

Heel mooi!!
Echt prachtig gemaakt.

Jolanda zei

Wat een super gaaf kunstwerkje!

Nyna zei

Hoi Sandra!
Prachtig, wat een werk.
Vind die pop-up bloem geweldig :)

Groetjes, Nyna

amanda zei

Wauw wat een schitterende en chique kaart, prachtig papier!

liefs Amanda

Mariëlle zei

Wat een fantastisch mooi kaartje!!!

Groetjes Mariëlle

Martha zei

Prachtig is dit!!

All Seasons zei

Ik was even op je blog aan het rond neuzen. Wat een geweldige leuke dingen maak je. Die kaart is ook erg mooi!
Groet,
Patricia

Marit Meijer. zei

Prachtig!!! Deze kaart vindt ik echt super gaaf!!!
Liefs, Marit.

marja zei

schitterend gemaakt sandra!!!!

lieve gr. marja

Inger zei

Wowwww, your card looks amazing!!!
Sooo beautiful!!

♥ Hugs, Inger

Gerd@ zei

Ik heb er geen woorden voor Sandra..... het is overweldigend mooiiiiiiiiii!
Liefs Gerda

Creaties-thuis zei

Wat een ontzettende leuke dingen maak je zeg!! Ik ben net begonnen, maar o..wat is het verslavend he!!
Groetjes, Heleen

綺夢amber zei

That's actually really cool!亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,
三級片,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,成人圖片區

Related Posts with Thumbnails