maandag 12 april 2010

Art Spcially en nog een toffee!

Gisteren ben ik samen met Margo naar de Art Specially beurs in Zeist geweest! Wat is dat toch altijd een gezellige beurs! Natuurlijk kwam ik weer met veels te veel spullen thuis! Hier de foto's van mijn aankopen:


De bloemetjes zijn allemaal van Magnolia en heb ik samen gedeeld met Margo. Het rechter Magnolia stempeltje (meisje met parasol) is zooo nieuw, dat hij nog niet eens in de winkel ligt!


Ook hebben we 2 pakketten Tilda papier (Lavender en Frosted) gekocht en deze samen opgedeeld aangezien er van elk dessin 5 in zitten!


Ook was mijn schoonmoeder jarig dit weekend en heb ik voor haar een toffee gemaakt, waar ik de werkbeschrijving al eerder van op mijn site geplaatst had en jullie hier kunnen vinden!




Tevens had ik nog een snel kaartje gemaakt vorige week en die zou ik nog even showen hier op mijn blog voor Inger van wie het schattige digi stempeltje als freebie op haar site te vinden is!



Nou, dat was het weer even voor nu! Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe! Ik ga lekker aan de gang met mijn nieuwe spullies!

25 opmerkingen:

regina zei

hoi

ziet er goed uit hoor wat je hebt gekocht ben benieuwd naar de mooie creaties die je daar van gaat maken!'!

gr regina

maranda zei

zo zeg!!! wauuw kan je aardig van knutselen hihi wel heel erg mooi!!!!! en die snoep is oom te gaaf hoor ik denk dat ik 'm ook ga maken, en verders veel knutselse
groetjes maranda

m@deliefjuh zei

oh super leuk joh! ik ben zaterdag geweest.. ik heb maar geen foto gemaakt. want ik heb me echtschandalig gedragen. haha ik kon de verleiding van die nieuwe magnoliaatjes ook niet weerstaan. en heb ook de mini varianten gekocht.
tja.. voorlopig kan ik weer aan de knutsel.
nou veel plezier met je spulletjes. en ik ga eens kijken naar de werkbeschrijving van die toffee :D:D

Lia zei

schitterende toffee en prachtig kaartje
liefs Lia

Lean zei

Gaaf kaartje en een lekkere toffee nog gefeliciteerd met je schoonmoeder.
gr,lean

Tineke zei

Gave spulletjes heb je gekocht..veel plezier ermee.
Een leuke toffee en prachtig kaartje Sandra.
Ik heb de cadeaudoosjes gemaakt met patroon van jou blog..nog bedankt ervoor! Ze staan op mijn blog en heb een link naar jouw blog gemaakt.

Groetjes, Tineke

creacora zei

dat ziet er idd veels te leuk uit die nieuwe dingen eigen schuld hoor moeten ze maar niet van die leuke dingen verkopen wat jou
ik vind je aankopen harstikke leuk meis
veel plezier met die nieuwe spulletjes
de toffee is top en je kaartje ook !!!
groetjes Cora

Yvonne zei

.Mooie spulletjes heb je gekocht geniet er maar lekker van!
Ook een heel mooikaartje.
Lieve groet Yvon

amanda zei

Heej Sandra, was er ook, maar heb je niet gezien, jammer. Heerlijke spulletjes meid, veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken. Prachtige kaart en toffee!

liefs Amanda

blogvanco zei

Heey goed bezig geweest Sandra, mooie spullies !!
Ennuh zo'n toffee ... is dat nou moeilijk? Moet nog 30 traktaties in elkaar draaien namelijk ;)

nicolet zei

Je hebt prachtige spulletjes aangeschaft! Veel plezier ermee!
En je creaties zien er weer schitterend uit!
Groetjes Nicolet

Andrea zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, mooi zo die kleuren
en wat een inkopen, vooral dat papier !!!!!
veel plezier ermee
groetjes andrea

Hetty zei

Zo je kan lekker vooruit met je mooie spulletjes die je hebt gekocht en
ben benieuwd naar de creaties die je daar weer van gaat maken

gr hetty

Nathaly zei

Hoi Sandra, wat een gaaf kaartje!!! Onwijs leuke kleuren en de binnenkan ziet er ook leuk uit!Ik heb je trouwens gezien bij ArtSpecially zondag! Volgende keer spreek ik je aan :-) Nathaly

Margo zei

Wat was het leuk!! Ik heb al mijn spullies al opgeruimd en geen foto gemaakt ..... Ik vond het super gezellig en heb nu al weer zin in volgend jaar!
Je toffee en je kaart zijn weer errug mooi geworden!!!

Liefs, Margo

Anja zei

Goedemorgen,
wat weer een leuke dingen heb je gekocht het papier van Tilda heb ik ook.Vind dat zo mooi.En je toffee en kaart zijn dan ook weer geweldig.
Lieve gr Anja;o)

Lenet zei

dat is zeker een schattig stempeltje! Leuke kaart heb je er mee gemaakt.

Nellie zei

Hoi San

wat een leuke spulletjes jijkan aan de slag en wat heb je weer mooie dingen gemaakt ik ben heel benieuwt wat je er van gaat maken

Liefs Nellie

Inger zei

So many lovely supplies you have bought Sandra!!
That birthday greeting is sweet and a great idea! :)
Thank you for also showing "my" freebie in your blog!
Love your card and you have colored her beautifully!!! :o)
Have a nice day.

♥ Hugs, Inger

Ageeth zei

Zo je hebt jezelf weer lekker verwend. Leuke spullen hoor. Ik zie dat je ook aan de copics gaat :-)
Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder trouwens. Die zal wel blij geweest zijn met zo'n mooi kado

Sandra zei

zo je hebt erg veel leuke dingen gescoord zeg, super
ben beniewd wat je ermee gaat maken,
groetjes sandra

Trudy zei

Gave spulletjes heb je gekocht..veel plezier ermee.
Wat een mmoie toffee en een prachtig kaartje.
Groetjes trudy

alina zei

schitterende creaties, Sandra, mijn complimenten!
en veel plezier met je nieuwe, prachtige spullen!
groetjes, Alina

Jacqueline's Weblog zei

Je creaties zijn weer erg mooi en heel leuk! Vooral je kaartje vind ik super. En veel plezier met je nieuwe spulletjes.
Groetjes van Jacqueline

Annette zei

Nou meis leuke dingen weer allemaal gekocht en ja het is zo leuk als je veel dingen ook kan delen met z'n twee ben blij dat jullie het zo naar je zin hadden en die toffee die zal zeker in de smaak zijn gevallen hahahha over je kaartjes zeg ik maar een ding HELEMAAL GEWELDIGGGGGGG

liefs Annette

Related Posts with Thumbnails