zaterdag 3 april 2010

Eggstra Special Easter!

Voor mijn lieve ouders heb ik dit doosje/kaartje gemaakt om Eerste Paasdag te geven. Het idee komt van de site van Madeliefjuh en daar kunnen jullie ook de werkbeschrijving vandaan halen!

Het linker gedeelte is dus een doosje die je aan de bovenkant open kan maken zodat je de fruiteitjes er makkelijk uit kunt halen!


De gieter, het gras en de schoffel zijn met de Silhouette gemaakt.


Ik heb het helemaal in de zachte voorjaarskleurtjes gemaakt en het papier dat ik gebruikt heb is van Melissa Frances (Abigail en Charlotte) welke ik als candy van Lenet had gekregen!
De tekst en het vogelnestje zijn digistamps.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne Pasen wensen! Geniet er lekker van!

28 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow wat een gaaf doosje, prachtig en super origineel is dit

marjolijn en annemarie zei

Wauw wt leuk zeg, daar zijn je ouders vast erg blij mee.
Liefs Marjolijn

BepvS zei

Wauwww gaaf gemaakt zeg, zullen ze vast wel blij mee zijn , is ook een leuk idee voor bv een kraambezoek, kan je er sokjes in doen.
Jij ook fijne paasdagen hoor, Bep

Nellie zei

ohhhhhhhhhhh wat een mooie San heel mooi gemaakt wat zullen ze er blij mee zijn

Fijne Paasdagen meis

Liefs Nellie

nicolet zei

Jij hebt ook al zo´n leuk doosje gemaakt! Ziet er prachtig uit Sandra!
Groetjes Nicolet

Hetty zei

Wauw wat een super gaaf doosje
en wat zullen je ouders daar
blij mee zijn

gr hetty

Linda zei

Heel erg leuk gedaan

gr Linda

Tanja's Kaarten blog zei

zo he dat ziet er leuk uit echt gaaf hoor

fijne paasdagen groetjes tanja

Milnie zei

Wat een super leuk doosje! ik wens jou in ieder geval een Eggstra Special Easter toe, geniet er lekker van!

liefs

Ageeth zei

Wow dat ziet er wel heel gaaf uit! Daar zullen je ouders ontzettend blij mee zijn. fijne paasdagen
Liefs Ageeth

creacora zei

wat lief van je om voor je ouders zo`n leuk doosje te maken hij is super !!!!
groetjes en fijne paasdagen Cora

m@deliefjuh zei

Super leuk gedaan! en hoop dat je moeder nog niet heeft gezien haha.
ik vind je gras ook super gaaf zeg! ik heb zelf de grasspons gebruikt van martha stewart. dat is ook zeker wel mijn favoriet!

oh en graag gedaan hoor ;) en ik wens je hele fijne paasdagen!

Yvonne zei

Wat schattig is ie geworden wil ook nog een poging wagen.
Zullen je ouders blij mee zijn.Fijne dagen.
Lieve groet Yvon.

Margo zei

Hij is geweldig geworden Sandra!!
Fijne paasdagen!

Liefs, Margo

Lean zei

O die is weer heel mooi geworden...kunnen ze ook nog lekker van snoepen.
fijne dagen groetjes,Lean.

Jannie zei

Wat een prachtig doosje Sandra daar zullen ze echt blij mee zijn en de inhoud ziet er ook heel goed uit jammie!!

Fijne Paasdagen.
Groetjes Jannie.

Jacqueline's Weblog zei

Een prachtige creatie, super gaaf! Heerlijk die frisse kleuren.
Groetjes en ook voor jou en je familie fijne paasdagen.
Groetjes van Jacqueline

Ann Marie zei

ontzettend leuk geworden hoor en ook leuk om te geven

Lenet zei

Super zeg! eel mooi en frs zo met dit papier. de eitjes kleuren er perfect bij!

alina zei

schitterend, Sandra, prachtige kleuren!
fijne Paasdagen!
groetjes, Alina

regina zei

hoi

wat een gaaf doosje erg mooi!!!

fijne paasdagen!!!

gr regina

deroelies zei

wat leuk gemaakt zullen je ouders blij mee zijn lijkt me
Groetjes lilian

Nellie zei

Hoi San er staat wat op mijn blog voor je Liefs nellie

Kaatje zei

gaaf geworden!!

ik heb een verrassing op mijn blog voor je.

groetjes,
Annika

sandra's hobby cards zei

Mooi gemaakt Sandra!super!
jij ook fijne pasen!

fridel zei

wat een mooi kaart leuk die paas eitjes er in prachtig gemaakt

Ans zei

Hallo Saartje,
We zijn erg blij met de mooie kaart (doosje) die je voor ons gemaakt hebt!!!!!!!!!!!!!
Heel knap gedaan hoor.
Heel veel liefs van pappa en mamma.

Anja zei

wat weer prachtig Sandra,
Je bent wel weer leuk bezig geweest he.Fijne 2e paasdag nog,lieve gr Anja;o)

Related Posts with Thumbnails