donderdag 29 april 2010

Nog een kinderwagentje en nieuws!

Hallo lieve bezoekers!

Ik heb weer een kinderwagentje gemaakt! Ook deze keer is hij in het roze (toch handig als je van tevoren weet wat het gaat worden hihihi).
Voor de show heb ik er wat doekjes in gedaan, maar er komen kadootjes in en die worden door iemand anders gekocht, vandaarrrrrr.


Als je goed kijkt zie je nog zo'n 'rammelaarspeelding' onder de kap zitten! Sorry, weet even niet hoe dat heet hahaha.




Het patroon kunnen jullie hier vinden.

Dan heb ik nog een mededeling van huishoudelijk aard....de komende 2 weken zullen jullie het even zonder mijn creaties en reacties moeten doen, aangezien mijn hubbie vakantie heeft en we lekker naar Griekenland gaan! Tevens zal ik daarna misschien eventjes wat minder online zijn door een aantal oorzaken: ten eerste, ik heb een baan gekregen bij het lokale VVV-kantoor!! Ten tweede heb ik een leuke verrassing en dat is dat ik gekozen ben voor een buitenlands Designteam...ik mag er verder nog niks over verklappen, maar ik ga wekelijks iets voor hun maken! Binnenkort krijgen jullie hier meer bericht (en de link) hierover! Maar zoals jullie gelezen hebben, moet ik voorlopig dus flink aan de bak en al dat moois zal ik allemaal met jullie delen hoor!!! Dusssss, nu even stilte voor de storm!!
Ik wens jullie allemaal een gezellige Koninginnedag toe en tot over 2 weken!

22 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wat is ie weer super schattig!! en HEEL veel plezier op vakantie!

ps: heb je je duifjes trouwens nog terug gezien?

groetjes martine

Martha zei

Super, super mooi!! En ook zo schattig!
Groetjes,
Martha

*Ellen* zei

whow prachtig hoor, en zo gedetailleerd, toppie gedaan, een hele fijne vakantie en succes met de rest van al je plannen

Anja zei

Weer een heel mooi wagentje.
En ik wil je even heel veel knutsel;o)plezier wensen en geniet van jullie vakantie.Ben erg benwd waar je nou DT van bent geworden.Groetjes Anja;o)

Lean zei

Heel verhaal zeg kort om druk druk.Mooie wagentje weer hoor.Een fijne vakantie en ik hoop dat je klus verbouwing lekker vlot.
Groetjes uit het zonnige brabant,Lean.

Jannie zei

Oo wat een schatje, echt geweldig!!!
Een hele fijne vakantie en succes met je nieuwe baan en ook met de rest van al jullie plannen.

Groetjes Jannie.

Carina zei

Hi,Sandra!
Thanks for your lovley comments on my blogg.You have so many great things in your blogg to.
If you want to have my Teddybear I give him to you.I send him whit a hug to people I think need him.
So please take him to your heart from me!And give him away to some friends.
I want to visit you lost of time.

Crea Gea zei

Supermooi en wat een leuk idee.
Gr Gea

Jacqueline's Weblog zei

Een heel mooie creatie, echt geweldig gaaf!
Jij krijgt het heel druk komende tijd, dus geniet eerst maar van je welverdiende vakantie!
Groetjes van Jacqueline

angelique zei

oohhh wat een leuke vooruitzichten allemaal! heel veel succes alvast met alles maar allereerst even lekker genieten van je vakantie!! tot snel hoor!!

Thea zei

Hoi Sandra,

Wat is het weer een leuk wagentje, zo schattig.
Ik wens je heel veel succes en plezier met al je plannen, heerlijk voor je.

Groetjes
Thea

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super mooi en ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen geniet er lekker van en succes met al je andere plannen

gr hetty

Nellie zei

wat een schatjeeeeeeeeee wat een leuk idee daar zal je vriedin wel heel blij mee zijn

Liefs Nellie

alina zei

heel erg mooi geworden, Sandra!
een hele fijne vakantie, geniet ervan! en gefeliciteerd met je baan, heel veel succes!
natuurlijk ben ik erg benieuwd naar je creaties!
groetjes, Alina

sandra_w zei

Schattig wagentje, San! Een hele fijne vakantie en veel succes met al je andere plannen...

San x

Suze zei

Wat een schatje Sandra, daar zal de aanstaande moeder vas heel blij mee zijn.

Groetjes Suze

Aloesaloes zei

Wat is deze weer leuk Sandra!
Succes met alles wat je binnenkort te wachten staat, maar eerst een hele fijne vakantie!

Groetjes, Loes

Bernadet zei

wat een schitterende kinderwagen is dit Sandra
Heel fijne vakantie!!

Miranda Versteeg zei

Hoi Sandra,
Wat maak je leuke dingen en super dat je de patroontjes plaatst. Ik ga je blog volgen.
Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

Riet zei

Ohh wowww Sandra,wat schitterend gemaakt,lief papier zeg, vind het een heel apart idee.
Echt super.
Je heb het maar druk meis,succes met alles.

Liefs Riet.

Sandra zei

je kinderwagen is weer helemaal super geworden en het is idd erg handig om te weten wat het word, mijn zus is bijna uitgeteld en ik heb voor haar ook zo'n kinderwagen gemaakt met dank voor je patroontje, alleen wij weten het geslacht nog niet dus heb ik het nog neutraal gehouden en na de geboorte kan ik de kleurtjes toepassen,
fijne vakantie en gefeliciteerd met je dt schap
groetjes sandra

Anoniem zei

Hallo Sandra sorry ik was in de war met een ander blog jullie hebben een mooie kat.

Christina

Related Posts with Thumbnails