dinsdag 20 april 2010

Vlinder easel card

Op de club van Tiets kun je meedoen aan een speciale digistamp wedstrijd! Deze schitterende stempel is speciaal voor deze club ontworpen door Pollycraft  en kun je bij het designteam van Tiets aanvragen! Sandra van deze club heeft ook nog eens een paar fraaie tekstcirkels gemaakt die je er ook bij krijgt! Ik heb deze vlinder easelcard ermee gemaakt!








Ik heb papier van Making Memories 'Fleur Edge' en 'Vintage Rose Crackle' gebruikt en van het merk Deluxe Designs heb ik 'Floral Script' gebruikt. De crème bloemen die ik als voelsprieten heb gebruikt zijn van Magnolia. Het frame om de stempel heen heb ik met de Silhouette gemaakt!
De vlinder zijn allemaal gestempels met de clearstamps van Inkadinkado Patterned Bugs.

Ik krijg regelmatig leuke complimentjes over hoe ik mijn kaart inkleur! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een heeele grote doos met aquarelpotloden (ik gebruik alleen geen water) gekocht bij de chinese toko voor slecht 5 euro....

Nou, een heel verhaal weer. Mochten jullie vragen/opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag hoor!

49 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

nou meid! dit is echt geweldig! wat heb je dat mooi gemaakt zeg! mijn complimenten!

Astrid zei

Ik vind het een prachtige kaart, maar het is niet de bedoeling dat je het patroon hier zo neer zet, Tiets zet alle patronen op de club en ik vind dat ze daar ook moeten blijven :)
liefs Astrid

Astrid zei

oh hihihi, ik zie net dat Tiets al een reactie op de clubs heeft gezet :)
liefs Astrid

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,wat een schitterende kaart.
Leuk gedaan zeg met die vlinder.
Prachtig papier,lief afdrukje.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wauw wat een schitterend kaartje echt
helemaal super

gr hetty

Marjan zei

Schitterend Sandra!!

Liefs, Marjan

mariska zei

Waaauuuw!! Wat een prachtige kaart zeg!!
Echt heel mooi!
Hoe krijgen jullie die easel kaartjes toch zo mooi?

Liefs mariska

Nellie zei

Hallo Sandra
wat een schatje geworden complimentjes hoor en da je kleurpotloden heerlijk toch maar ik vind je kaart schitterend

Liefs nellie

Lean zei

Dat is wel een hele mooie vlinder heb je gaaf gedaan.
gr,Lean.

Ilonka zei

hoi Sandra tjeempie wat een prachtige kaart. Echt geweldig.

groetjes ilonka

Lia zei

schitterende kaart heb je gemaakt sandra
groetjes Lia

Wilma zei

Dit is echt een schitterende creatie! Chapeau!
Liefs
Wilma

nicolet zei

Je kaartje is prachtig geworden Sandra!!

Anneke zei

Dat is een prachtige vlinder easel card!
Ga me er ook eens aan wagen denk ik :D
Groetjes Anneke

Tineke zei

Wat een supermooie vlinder easelkaart Sandra!!!

Groetjes, Tineke

An Zeelmaekers zei

zp mooi zeg! ik vind hem eigenlijk ook wel origineel. Ik heb nog nooit zo'n kaart gezien...meestal zijn ze gewoon recht!

Anja zei

Heel erg mooi.
En de vlinder vind ik helemaal top.
Gr Anja;o)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig is dit Sandra!
Mag ik vragen hoe je die esalcard heb gemaakt met die vlinder? en of je er ook een patroontje van hebt?

Liefs Ida

angelique zei

tjee wat heb je dat super gedaan!! oozzoooo mooi sandra!!

natacha zei

heel erg bedankt voor je berichtje op mijn blog
mijn mondje valt hier open
wat maak jij mooie dingen zeg
grtz natacha

regina zei

hoi

in een woord schitterend!!!

vind de kaart helemaal geweldig!!!

gr regina

Suze zei

Wauww wat een prachtige kaart Sandra.
Een heel leuk idee zo,n vlinder.

Groetjes Suze

Paula zei

Sandra, Thank you for emailing me!
This is just beautiful! such pretty details!
Just stunning!

Paula x

Lenet zei

wat een leuke easel kaart !

Trudy zei

Je kaart is weer SCHITTEREND Sandra!
Groetjes Trudy

Thea zei

Hoi Sandra,

Wat een schitterende vlinder/easel kaart.
Heel erg mooi gedaan.

Groetjes
Thea

alina zei

heel erg mooi, Sandra, complimenten!
groetjes, Alina

Jannie zei

Geweldig wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sandra.

Groetjes Jannie.

creacora zei

wauw wat een schitterende vlinder !!!!
echt heeeeeel mooi !!

groetjes Cora

Peet zei

Wat geweldig mooi, Sandra!!!

sandra's hobby cards zei

Wauw !San errug mooi!!

Anja zei

Hoi, Nog even met mij.
Zou je op mijn blog kunnen kijken .Ik heb iets voor je.Liefs Anja;o)

amanda zei

Jee Sandra wat een geweldige kaart, zo mooi gedaan, complimenten hoor!

Liefs Amanda

Jacqueline's Weblog zei

Wow, Sandra wat een super mooi easelkaartje, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Ans zei

Lieve Saar,Ik ben er trots op dat ik zo`n creatieve dochter heb!!!!!!!!!!!.
Kind wat heb je dat mooi gemaakt
Mamma.
(is hij ook in het paars?)

Kaatje zei

wow, wat een gave kaart!!

groetjes,
Annika

Marlieke zei

cool, wat ontzetted mooi gedaan!

maranda zei

ik kan maar één ding zeggen ooohh sandra WAT IS IE GAAFFFFF!!!!!! heel goed gedaan meid,

Groetjes maranda

Annette zei

Hij is weer geweldigggggggggggggggggg


liefs Annette

Margreet zei

Wat een apart model kaart Sandra! Ik zag dat je een heleboel patroontjes op je blog hebt staan.....vond je creaties ook heel mooi.....ben dus volger van je geworden!
groetjes, Margreet

durvina zei

Wat ziet dit er geweldig uit. Erg mooi.

Je@net zei

Wat een super mooi kaartje, Sandra!!

Inger zei

Ohhh wowww....this is simply adorable!!!!
Love it!! :o)

♥ Hugs, Inger

Arina zei

hallo sandra wat een prachtige kaart is dit.
ik heb ook even al je andere projecten bekeken nou die zijn allemaal erg mooi.
ik ben ook maar volger geworden van je blog.

groetjes arina

Bernadet zei

geweldige kaartje Sandra!!
Ik ben ook volger geworden;)

Jessica zei

I found your blog trough Viöda stamps. Wow what a beautiful butterfly!!! Love it!
I look forward to se what you are going to do in the Vilda blog!
Hugs Jessica

kiki zei

Ohhh ich finde deine Karte so schön hättest du vieleicht eine Vorlage von dem Schmetterling und den Kreis mit Schnörkel für mich ?
Gruß kiki

kiki zei

Hallo Sandra Danke für deine Antwort meine Mail ist
kirsten-groeger[at]foni.net
Gruß kiki

https://picasaweb.google.com/106890554265667929449 zei

hoi sandra.
wat een leuke en mooie kaarten en doosjes enz maak jij zeg super leuk joh.
ik heb er meteen wat me genomen hoor,waren zoooo mooi haha.
en ben gelijk volger geworden,ik kom vaker langs hier.
dank je wel ook voor de schiterende patroontjes die je weg geeft.
gr: v. marian.

Related Posts with Thumbnails