maandag 5 april 2010

Vlindertasje met patroon

Ik heb een vlindertasje gemaakt en het patroon vinden jullie onderaan dit bericht.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Kaisercraft 'Garden Arabesque'! Het is de bedoeling dat er Merci chocoladereepjes in het doosje komen, maar ja, de winkel was dicht met Pasen hihihi, dus die moeten jullie er maar bij denken!











De bloem heb ik helemaal zelf gemaakt m.b.v. 2 verschillende ponsen.







Hier is het patroon van de basisvlinder. Deze knip je 2x uit cardstock. Neem voor het hengsel een stuk cardstock van 30 x 4 cm en maak het vast met 2 splitpennen.
Nog een kleine note...in mijn voorbeeld is het doosje iets kleiner dat op het patroon, maar dat kwam omdat ik papier te weinig had, dus jullie doosje van 6,5 cm is goed!



De dessinvlinder (met de gaten) erin heb ik met de Silhouette gemaakt. Het is butterfly_1510 voor de Silhouette gebruikters, maar dan zonder de 'staartjes' die heb ik er afgeknipt om het passend te maken.
Voor diegene die geen Silhouette hebben, heb ik hier een ingescande vlinder, misschien kunnen jullie die gebruiken om over te trekken en uit te knippen/snijden.










Enne....ik zag net dat ik al over de 200 volgelingen ben...woohoooo!! Echt gaaf dat er zoveel mensen zijn die mijn scrapsels leuk vinden! Bedankt hoor! Op naar de 250, of 300, of 500 hahaha.
Fijne dag nog!

34 opmerkingen:

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhhh wat mooi Sandra wat een leuk idee jammer dat ik geen silhouet heb jammerrrrrrrrrrr sparen hihihihihi ik vind hem supers

Liefs nellie

*Ellen* zei

ohhhh kan maar een woord bedenken, schitterend

Aloesaloes zei

Wat prachtig om te zien en heel knap bedacht! Het is ook schitterend van kleur! Wow!!

Groetjes, Loes

regina zei

hoi

wat schitterend zeg helemaal geweldig!! ik vind dat je echt hele mooie creaties maakt!

gr regina

Lean zei

Maandag DT dag gaaf tasje hoor heel mooi gemaakt gave vlinder ook.
gr,lean,

Annemarie zei

Wow!!!
Heel mooi!!
Die vlinder is ook helemaal geweldig!!
Is dat een freebie??

Ageeth zei

Wow wat een plaatje weer. Prachtig

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Sandra,

Zo kwam ik via scrapcorner blog bij je eigen blog en ik zie dat je geweldige dingen maakt! ik ben ook meteen volger van je geworden.

Kom je ook bij mij kijken? en misschien volger worden.

Liefs Ida

maranda zei

jeetje wat gaaf sandra!! ik ben al dol op vlinders, die is echt helemaal geweldig gaaf, ik heb gelijk die patroon van je overgenomen ik ga van de wek er ook 1 maken, en nog een hele fijne dag toegwenst, Groetjes maranda

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit schitterend maar ik heb ook geen sihouet

gr hetty

Thea zei

Hoi Sandra,

Wow! Wat heb je dit prachtig gemaakt. De bloem ook schitterend. Echt een supercompliment voor jou!
Geen wonder toch zoveel volgers, je maakt ontzettend mooie creaties en deelt dan ook eens de patronen met ons.

Liefs
Thea

BepvS zei

Ohhh geweldig zeg en wat leuk dat je dit met ons wil delen, dank je wel voor het patroon.
Groeten, Bep

Jannie zei

OOh wat schitterend Sandra,en wat een mooi papier is dit.
Echt een hele mooie creatie.

Groetjes Jannie.

Marlieke zei

oh wow dat ziet er weer heel erg mooi uit!

creacora zei

o o o o o wat een mooierd Sandra echt schitterend gemaakt meis en wat lief dat je het patroon met ons wil delen Super !!

groetjes Cora

Tanja's Kaarten blog zei

hoi sandra
wat een lief tasje zeg echt geweldig heb het patroontje meegenomen hoor ga van de week eens proberen bedank hiervoor

groetjes tanja

Milnie zei

Vlinders zijn altijd al leuk, maar dit tasje is echt helemaal te gek!!

liefs en hoop dat je leuke paasdagen hebt gehad?!

amanda zei

San toch, wat een creatie!!! Heb er van genoten meid!

liefs Amanda

Kaatje zei

wow, supergaaf gedaan!

groetjes,
Annika

Anja zei

Wat weer een gaaf tasje.
En leuk hoor als een vlinder,prachtig gewoon.
Fijne week,lieve gr Anja;o)

Margo zei

Wat is ie mooi!!!!
Mooie kleur papier ook.

Liefs, Margo

Marjan zei

Ik vind hem helemaal geweldig zeg....echt schitterend!!

Agnes zei

In één woord geweldig Sandra, wat een super creatie!!
Groetjes, Agnes

Yvonne zei

Hoi Sandra
Dank je voor je lieve complimenten en wat een eer dat je bij mij bent wezen kijken.
Ik volg je al een tijdje want je maakt hele mooie creaties eb die patroontjes daar ben ik super blij mee.
Lieve groet Yvon

Inger zei

Ohhhh wowwww..this is wonderful Sandra!!!
Love it!! Thanks for the inspiration!

♥ Hugs, Inger

Wilma zei

Supermooi Sandra! Ik hou van vlinders!
Veel liefs
Wilma

Neltine zei

Hoi Sandra,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Gezellig hoor:)

Meteen eens even naar jou gefiebeld. Meid jij maakt gave dingen!!! Ik blijf scrollen in je Blog en heb er een zere vingen van gekregen..lol. Ben ook maar meteen even je volger geworden want wil geen ding missen.

Groetjes,
Neltine

Anoniem zei

Hoi Sandra.

Supermooi
Maar ik ben ook niet anders gewend van jou.
Prachtig
Liefs Henriette xx

Christa zei

heel gaaf sandra ben gek van vlinders en de kleur paars groetjes christa

Lenet zei

Wat een super leuk tasje!!

Claudje zei

wauw mooie dingen heb je weer gemaakt hoor!!! En deze ga ik zeker maken voor de juf van Dominique die volgende week haar verjaardag viert!!! Ennuh winkel dicht met pasen??? hier niet hoor!!!

thea k zei

wauw
wat een geweldige site
ik ben er door iemand opgewezen
kan niet anders zeggen als super
en wat lief dat je de patroontjes erbij zet
en wij ze mogen gebruiken

zal vaak komen kijken bij je
gr thea k
(ivb met meerdere thea s zet ik mijn achterletter erbij oke?

Karen49 zei

Je trouve votre sac Papillon vraiment magnifique ainsi que tout ce que vous créez. J'adoooore !!!
Bravo et merci pour votre partage. Je vais essayer de réaliser ce joli sac papillon.
Bises.
Karen.

Le scrap de Many zei

Merci beaucoup

Related Posts with Thumbnails