woensdag 14 april 2010

Workshoptasje

Afgelopen zondag gaf Angelique een workshop bij de KreaTeja stand op de beurs in Zeist. Omdat het erg druk was hebben we het pakketje los gekocht en het thuis maar gemaakt!


Het bedeltje heb ik er zelf nog aan toegevoegd!


Ook mijn nieuwe ponsen heb ik al uitgeprobeerd! Het takje en de blauwe bloemenrand heb ik er nog aan toegevoegd!



Ik vond het een erg leuk projectje om te maken! Het is ook zulk leuk papier van My Mind's Eye!
Verder ben ik al druk bezig met al mijn nieuwe spullies. Naast de ponsen heb ik ook al gewerkt met mijn nieuwe Crealies stanzenset en het Tildapapier is al aangebroken met mijn nieuwe Magnoliaatje! Leuk leuk leuk! Dus jullie moeten mij even missen, want ik ben scrappennnnn hihihi!

28 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ja herkenbaar. ik heb ook de crealies mallen ingeslagen. en ook ik kon het papaier van my minds eye ook niet weerstaan... tis wat. er is ook zoveel leuks te koop.
ik vind je tasje HEERLIJK fleurig! ik hou er wel van. al die vrolijke kleurtjes!

oh en knutsel ze ;)

Hetty zei

Wat en super gaaf tasje

gr hetty

Jacqueline's Weblog zei

Hij is echt super mooi geworden. En je pons is prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Christa zei

super hoor ,echt mooi groetjes christa

Christa zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Christa zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
regina zei

hoi

wat een superrrr tasje en het papier is zeker erg mooi!!!

gr regina

Trudy zei

Wat is je tasje prachtig Sandra!!
Super.
Groetjes Trudy

Nellie zei

wat een schatje hij is heel gaaf schitterend gedaan

Liefs Nellie

Lean zei

Gaaf tasje en srap ze...hihii.
gr,Lean.

miranda - miranda's freubelsite zei

heel erg leuk geworden!!!
groetjes miranda

Astrid zei

Wowwww, echt een geweldig mooi tasje joh, je stempeltje is ook één met een hoge heb gehalte hihihi, je hebt er weer wat moois van gemaakt !!!
groetjes Astrid

Tineke zei

Een heel schattig tasjeskaartje Sandra!

Groetjes, Tineke

Ilonka zei

Hoi Sandra wat heb je de laatste tijd toch een prachtige creaties gemaakt. Dit tasje is ook al zo mooi.

Liefs Ilonka

Jannie zei

Schitterend Sandra en wat een vrolijk papier is dit.

Groetjes Jannie.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Sandra!
Hele mooie kleuren ook.
Echt geweldig.

Liefs Ida

scrapAnnie zei

wat een super mooi tasje zeg!!
liefs ann

Annemarie zei

Wat een te gek tasje heb je gemaakt, super. Ook het afdrukje is prachtig.
Groeten Annemarie

Crea Gea zei

Super mooi gemaakt en wat een gaaf bedeltje

Gr Gea

angelique zei

Prachtig tasje heb je ervan gemaakt! ook erg leuk je even gezien te hebben!! jammer dat we niet langer even konden praten, het was zo druk....

sandra's hobby cards zei

Schattig is je tasje geworden San !

Margo zei

Heel mooi geworden Sandra!! Ik heb de mijne net gemaakt maar moet er nog even een foto van maken.

Liefs, Margo

Margreet zei

Hoi Sandra, wat n geweldig tasje zeg en indd prachtig papier heb je gebruikt. Is ook 1 van mn favo merken hoor.
Je hebt leuke spulletjes van de beurs vandaan, veel plezier met freubelen he.
Groetjes Margreet

Wilma zei

Wauwww prachtige kleuren heeft dit tasje en het stempeltje is zo lief!
Was ik maar in Zeist geweest....zucht...zucht
Liefs
Wilma

Suze zei

Wat een schattig tasje Sandra, heerlijk deze vrolijke kleurtjes.
Wat leuk dat je op mijn blog ben wezen kijken en volger bent geworden.

Lieve groetjes Suze

Ageeth zei

Wow prachtig weer !!!

Joke zei

wat een vrolijk en fleurig tasje!

groetjes, Joke

Lia zei

Wat is dit mooi! Heel gaaf.

Groetjes,
Lia

Related Posts with Thumbnails