dinsdag 25 mei 2010

Easel hart kaart

Voor mijn vriendin Margo die afgelopen weekend getrouwd is, heb ik deze geschulpte harten easelkaart gemaakt (beetje rare naam hihihi)! Speciaal voor jullie heb ik er natuurlijk weer een patroontje bij gedaan!



Het frame is met de Silhouette uitgesneden en links en rechts voorzien van de initialen van het bruidspaar!

De kaart blijft omhoog staan doordat hij achter het dikke roosje blijft hangen!

Sla onderstaande patronen op (rechtermuisknop) en print het eventueel op desgewenst formaat uit!
Knip het bovenstaande patroon 1x helemaal uit cardstock.
Neem vervolgens het onderstaande patroon over op cardstock en vouw het op de stippellijnen beiden in een dalvouw! Zo krijg je een omgekeerde V zeg maar.
Plak nu de onderkant van het bovenstaande hart hier op dit patroon vast en versier je kaart naar eigen smaak en klaar is je easel kaart!


Veel plezier ermee en laten jullie het mij weten als jullie er iets mee gemaakt hebben? Dat vind ik altijd erg leuk om te zien!

59 opmerkingen:

Gemma zei

wat een ontzettend lief kaartje!
Groetjes Gemma

Ageeth zei

Wow prachtig. Daar zal het bruidspaar blij mee zijn hihi

Marja Sch zei

Wow echt super mooi hoor. Gr Marja

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig gemaakt Sandra!

Liefs Ida

regina zei

hoi

superrrr mooi!!!

heel erg mooi gemaakt!!

gr regina

Hetty zei

Wauw wat een schitterend kaartje
echt een topperd

gr hetty

sanne zei

Hij is heel erg schattig.

gr sanne

Suze zei

Wat een lieve kaart Sandra, heel mooi met dit prachtige Tilda papier.

Groetjes Suze

Aloesaloes zei

Wauw Sandra... dit is een schitterende trouwkaart! Er is zoveel moois op te zien, echt prachtig gemaakt!

Groetjes, Loes

Ilonka zei

whow super mooi gemaakt.

groetjes Ilonka

alina zei

heel erg mooi geworden, Sandra!
groetjes, Alina

creacora zei

O wat een schitterende easelcard prachtig Sandra !

groetjes Cora

*Ellen* zei

whow wat een prachtige romantische kaart

RosesMarijke zei

Wat een supermooi kaartje is dit zeg...en bedankt voor het patroon!!

nicolet zei

Wat heb je dat schitterend gemaakt Sandra!
Groetjes Nicolet

Gerd@ zei

Geweldig je kaart weer Sandra! heel mooiii en ik ga hem zeker ook een keer maken, en bedankt voor het patroontje.
Liefs Gerda

Lenet zei

Hij is prachtig!!

Nathaly zei

Hi Sandra, je bent terug en gelijk goed! Echt een lief kaartje! Nathaly

Margo zei

Hij is super, Thanks!!!

Liefs, Margo

m@deliefjuh zei

Hoi

dit ziet er weer super leuk uit! en grappig ik volg margo ook. en zag de trouwefotos al staan. ( die margo bedoel je toch? (BLOOS)
maar het ziet er helemaal leuk uit!

groetjes martine

Jannie zei

Wow wat schitterend is dit Sandra.
Ik vind hem echt geweldig!!!!!
Bedankt voor het patroon ik ga hem zeker een keertje proberen

Groetjes Jannie.

maranda zei

oohh die is heel mooi!! echt met liefde gemaakt ihihi
gr maranda

Fia zei

Ohh San wat heb je dit mooi gedaan meis!!!
Margo zal hier heel blij mee zijn.
Echt een juweeltje van een harten kaartje.

Liefs Fia

manon's kaartenhoekje zei

wauuwww sandra wat is die gaaaffffff geworden meis,
superrrrrrr

liefs manon

Lean zei

Heel mooi kaartje was ze vast heel blij mee.
gr,Lean.

Elly zei

Super kaartje Sandra
groetjes, Elly

crealinedance zei

Zie er leuk uit.Gr.Nel

Miriam zei

Erg mooie kaart, zeg! en een heel schattig plaatje...

Groetjes, Miriam

Nellie zei

wauwwwwwwwww Sandra wat een schatje en dank je wel voor het patroontje je bent een schat


je kaart is echt schitterend

Liefs Nellie

Shirley zei

Wat een dotje! Je maakt prachtige creaties Sandra!
Groetjes, Shirley

Anja zei

Een hele mooi kaart Sandra,
Enne ik heb het patroon opgeslagen hoor.En laat het je zeker seven weten als ik hem heb gemaakt.
Lieve gr Anja;o)

Jacqueline's Weblog zei

Een geweldig leuk en super mooi kaartje, zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

*~Patries~* zei

Super gaaf zeg!

*Kus Patries*

Patricia zei

Hoi Sandra,

Ik heb een award voor je klaar staan op mijn blog. Ik vind dat je ontzettend leuke dingen maakt. Je staat ook al een tijd bij mijn favorieten. Sinds kort heb ik een eigen blog, dus ik wordt nu je volger.
Groetjes Patricia

Linda zei

Hoi Sandra

Geweldig mooi heb je dat gedaan. Ik vond hem zo leuk dat ik hem ook heb gemaakt. als je zin hebt ben je van harte welkom om even te kijken of ie je goedkeuring kan krijgen hihi
gr Linda

Riet zei

Ohhh Sandra,wat een schitterende kaart,zo leuk model.
Prachtig papier en stempel.

Liefs Riet.

Thea zei

Ik denk dat je vriendin Margo daar wel erg blij mee was want je kaart is super TOFFFFFFFFFFFFFFF.

Groetjes Thea

BepvS zei

Wauwwww wat een ontzettend leuke kaart, dank je wel voor het patroon.
Gr, Bep

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit zeg!!
Groetjes Trudy

Annette zei

hoi

in een woord GEWELDIGGGGGGGGGGGGG

Zou ik hem ook kunnen snijden met mij krekel vraag ik me af?

liefs Annette

anneke's creaties zei

hoi sandra,

geweldig wat is dit mooi en je andere creaties op je blog zijn ook zo schitterend, ik ben je gaan volgen hoor want je maakt geweldig mooie dingen, zo kan ik je tenminste weervinden en genieten van al dat moois.

groetjes anneke

amanda zei

Wat ontzettend mooi Sandra!

liefs Amanda

Kaatje zei

wat mooi gedaan!

groetjes,
Annika

p.s. ik heb wat voor je op mijn blog

Milo zei

Sandra, I had that bottle before! =) It´s so nice.

WOW!!!! I really looooove this cute cute cute kort! ;) So sweet stamps!!!

Many hugs Milo

Renata van Miltenburg zei

Wat een plaatje weer, heel romantisch! Er leuk deze vorm easel en prachtig gedecoreerd.

Warme groet,

Renata

Jenine zei

Wauww, die is wel super gaaf Sandra!!

Ik heb het patroontje meegenomen, dankjewel!! Ga er proberen dit weekend wat mee te maken :)

Liefs Jenine

Katinka zei

Wauw, dat heb je weer superleuk gedaan Sandra! Helemaal geweldig dat je het patroonjte met ons wilt delen, thanks!

Groetjes,
Katinka

Jolanda zei

Die ziet er super leuk uit! Bedankt voor het patroon

Wilma zei

Wauwww Sandra dit is ook een beauty! Mooie kleuren! Supergaaf gedaan! De vlinder van mijn kaartje is van Marianne Design.
Fijn weekend!
Liefs
Wilma

Baukje zei

Hallo Sandra
wat een schitterende easelkaart heb je gemaakt en bedankt voor al die mooie patronen de kinderwagen begin ik volgende week mee ik laat het je weten als die klaar is
Groetjes Baukje

San zei

Wat en schatje San!

Elly zei

Hoi Sandra,
Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog, en leuk dat je meteen volger bent geworden.
Ik was al volger bij jou, je maakt super mooie dingen!!!
groetjes, Elly

Eef zei

Hallo Sandra,

Wat een schitterende kaart zeg,echt supper meid!!

Liefs Eef

natacha zei

bedankt voor je lieve berichtje op m'n blog
jij hebt wel een heel mooi kaartje gemaakt is heel mooi afgewerkt ook
fijne zondag nog
grtz natacha

Kim Dellow zei

Wow! That is just stunning Sandra! So beautiful! Kim

Sueli Pinheiro zei

Que bonitos! Obrigada por compartilhar.

majo zei

Hoi Sandra. Heb net het patroon meegenomen. Ga is kijken of het me lukt om ook zo een mooie creatie kan maken.Thanks, Groet Majo

Maguy zei

thanks you so much for your bounty
I made it , if you want , you can click here http://megn972.over-blog.com/article-une-carte-72299964.html
thank a lot
have a nice day

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Heb het patroontje meegenomen.
Groetjes Margreet

Related Posts with Thumbnails