dinsdag 18 mei 2010

Kasteelkaart

Ik ben weer terug van vakantie en we hebben het heeeeerlijk gehad!! Prachtig weer, dus we hebben flink kunnen genieten! Maar het kriebelde toch wel weer om te gaan scrappen, dus ik heb deze Kasteelkaart gemaakt met het prachtige nieuwe papier van Basic Grey 'Cappella'.
De kaart is 14,5 cm breed en 19 cm hoog.


De banner heb ik met de Silhouette gemaakt.





Het vogeltje in de bloem is een nieuwe stempel van Vilda Stamps!


Het patroon heb ik ooit eens een keer op Internet gevonden, maar ik weet echt niet meer op welke site. Het is wel vrij te publiceren, want er staat geen naam op, dus vandaar dat ik hem hier ook maar neerzet voor jullie.

Heb je vragen, stel ze gerust en bedankt weer voor jullie lieve opmerkingen elke keer op mijn blog!!

44 opmerkingen:

Ilonka zei

Whow whaaaaa whow wat schitterend zeg!!!! Ohhhhhh SAn wat heb je dit te gek gemaakt.
Toppie gemaakt.

Liefs Ilonka

Carina zei

Hi,Sandra!

WHOOOOW this castlecard is so nice.

Hugs from me to you!

Margo zei

Wouwie Sandra, heeeeeeeeeeel mooi!!
Bedankt voor het patroontje.

Liefs, Margo

m@deliefjuh zei

sjongen! wat ziet dit er geweldig gaaf uit! erg leuk idee zo. :) toppertje weer. kan je weer wennen in nederlands ;)

Jolanda zei

wat mooi!!!Ik ben er echt van onder de indruk!!super leuk,ga ik ook eens proberen.(voor nichtjes en neefjes!
Groetjes,Jolanda

...Astrid... zei

wowwwwwwwwww gaaf zeg...

thnx voor het delen van het patroon :D

*Ellen* zei

whooooow wat romantisch, en super origineel, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

Jannie zei

Ooh wat heb je dit schitterend gemaakt Sandra!!
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad in Griekenland.
Groetjes en succes met je baan.

Jannie.

Ageeth zei

Zoals altijd heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Het is altijd weer een feestje om te zien wat jij er van maakt.
Liefs Ageeth

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauwww prachtig Sandra!

Heel erg mooi.

Liefs Ida

Nellie zei

ik heb er maar een woord voor superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat mooi en wat een leuk idee vind het knap hoor complimentjes

Liefs Nellie

Lenet zei

gaaaf zeg!!!

scrapgirlmarianne zei

Hoi Sandra,

Moet even mijn mond dicht doen zeg, WAUW.... ik vind echt heel mooi!
Ik sla het patroontje dan ook graag op, je hebt er echt een juweeltje van gemaakt.

groetjes marianne

Inger zei

Wowwwwwwwww...this is SUPER BEAUTIFUL Sandra!!!!
Love everything on it!!!!
Have a lovely day.

♥ Hugs, Inger

Astrid zei

Wowww, ik vind deze helemaal te gek zeg, supermooi met de magnolia stempel !!!!
liefs Astrid

Rianne zei

GEWELDIG!!

Ik vind hm echt gigantisch leuk!!

Kaatje zei

wow, wat schitterend gedaan!!
bedankt voor het patroontje.

groetjes,
Annika

Sandra zei

dat ziet er weer helemaal geweldig uit zeg.super
groetjes sandra

creacora zei

O Sandra dit is echt schitterend !!!!!! echt heel gaaf dat kasteel wat een super idee

groetjes Cora

Lean zei

Wat een mooie creatie geworden zeg heel gaaf.
gr,Lean.

Trudy zei

Het is een schitterende kaart Sandra!!
groetjes Trudy

alina zei

Hoi Sandra, wat een prachtige kaart weer! En wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!

Nog gefeliciteerd en heel veel plezier in je nieuwe DT!
Groetjes, Alina

Riet zei

Ohh wat schitterend gemaakt Sandra,super zo kasteel,prachtig papier,mooie stempels en kleuren.

Liefs Riet.

Tineke zei

Oohh..wat is dit een schitterende kaart Sandra!!! Supermooi..

Groetjes, Tineke

Crea Gea zei

Wauwwwwwwwwww..ohhh wat supermooi.
bedankt voor het patroontje.
liefs Gea

Chantal zei

Hallo Sandra,

Ik ben sprakeloos, en dat gebeurt niet snel. Prachtig. Bedankt voor het patroon.

Groetjes Chantal

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit een schitterende kaart echt een toppie

gr hetty

Miranda de Groot zei

wauw wat een prachtige kaart is dat zeg
groetjes miranda

Jacqueline's Weblog zei

Welkom terug! En wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt, zo mooi!
Groetjes van Jacqueline

Gerd@ zei

Ik ben echt sprakeloos... geweldig leuk gemaakt Sandra!
Groetjes Gerda

Leonie zei

Wat een schitterende kasteelkaart heb je gemaakt San!! :-)
Echt heel gaaf gedaan en wat een mooie kleuren, echt een kunstwerk.

Groetjes,
Leonie.

Agnes zei

Wat ben je toch 'n kreatieveling!
Ik vind 'm helemaal geweldig!!!!
hihi, m'n mond viel echt open.
Grote COMPLIMENTEN.
Groetjes, Agnes

BepvS zei

Wauwwwww geweldig, wat een kunstwerkje....
Gr, Bep

Anna Lilja zei

Oh my god what a beautiful creation Sandra! :) Thank you DT-pal for your inspiration!

Hugs Anna Lilja (designer for Vilda Stamps)

Chantal zei

Wowwwwwwww! Super kaart!

Groetjes Chantal.

Annette zei

hoi hoi

Ik kon niet eerder reageren zondag waren de meisjes jarig maandag waren de jongens er en woensdag was ik helemaal gesloopt ik wou net reageren deed mijn toetsenbord niks meer dus ik zit nu buiten in de zon lang leve de laptop je kaart is helemaal geweldig en bedankt voor het patroontje

liefs Annette

Shirley zei

In één woord: magnifiek!
Groetjes, Shirley

Marlieke zei

Pfft! Ik vind 'm geweldig! Echt een plaatje om te zien! Schitterend!

Milo zei

What a wonderful card!!!! I have saved the template, I will do a card with it! =) Thanks for sharing.

Hugs, Milo

Anoniem zei

test

Petra zei

Wauw schitterend Sandra
Thanks voor het patroon.
Ik ga er iets moois van maken

groetjes Petra

Jacqueline zei

Hoi Sandra,
Voordat ik op vakantie ging, heb ik dit patroontje van je gedownload en ik heb me er in de vakantie heerlijk op uitgeleefd. Mijn versie van de kasteelkaart staat nu op mijn blog met een link naar jouw blog.
Bedankt voor het delen van dit patroontje.

Groetjes, Jacqueline

janneke de stigter zei

wat een onwijs mooie kaarten! ik vraag me alleen af hoe jet het maakt dat die deuren open kunnen, plak je die vast ofzo?
Groeten Janneke

Sandra's Scrapsels zei

@ Janneke, dank je wel!
Als je goed kijkt naar het patroon zie je links en rechts van de deuren stippellijnen. Deze kun je omvouwen als je de doorgetrokken streep hebt ingesneden. Dan 'hangen' de deuren aan de zijkanten en kun je ze openen en sluiten!

Groetjes, Sandra

Related Posts with Thumbnails