zondag 30 mei 2010

Tri-shutter trouwkaart

Something old, something new, something borrowed, something blue!
Ik heb weer een Tri-shutter kaart gemaakt! Deze keer voor een bruidspaar! Het stempeltje is een digiafdrukje van Precious Moments!




Ik heb wat Specialty Glaze Pearl op de trouwjurk gedaan voor een 'tule-effect'.



In het envelopje/pocketje zit een hartjeslabel waar een persoonlijke boodschap voor het bruidspaar op komt!



De zijkant van de kaart als het samengevouwen is.


De meeste van jullie weten vast wel hoe een Tri-shutter kaart gemaakt wordt, maar voor diegene die dat nog niet weten, of de juiste maten willen hebben, heb ik hier een patroontje gemaakt! De maten zijn in inches, dus geen cm's!
Snij een strook van 12 x 5,5 inch en ril het op 2, 4, 8 en 10 inch. Neem de snijlijnen over zoals op het patroon tussen de rillijnen op 2 en 10 inch en 1,5 inch vanaf de boven en onderzijde!


Vouw dan de kaart zoals in mijn voorbeeld en bewerk het naar eigen smaak!
Voor diegene die graag de pocket en het hartje willen namaken, heb ik hieronder nog een klein patroontje.


Nou, ik ga snel weer verder met mijn mannenkaart...altijd lastig vind ik persoonlijk! Mochten jullie nog vragen hebben, trek gerust aan de (digitale) bel!!

49 opmerkingen:

henny18 zei

Wat geweldig mooi gemaakt zeg TOPPIE hoor.

Marianne Schut zei

Hai Sandra, Wow wat is tie prachtig!! Echt super mooi gemaakt, geweldig papier ook en super afgewerkt! Groetjes Marianne

Amanda zei

Geweldig mooi kaartje Sandra!

liefs Amanda

Martha zei

Dit is geweldig!! Bedankt voor de uitleg :)

manon's kaartenhoekje zei

wauwww sandra wat is die gaafffff geworden meis....

heel erg bedankt voor je kompliment op mijn kaart en de felicitatie...bedankt

liefs manon

Isabel De Pauw zei

o dit is heel erg mooi !!

Lean zei

Super mooie kaart geworden met heel mooi papier.
gr,lean en succes met je mannenkaart gaat vast ook lukken.

m@deliefjuh zei

geweldig mooi gemaakt zeg! wat een lieve kleurtjes. ik ben zelf altijd zo snel geneigd om veilig roze te gebruiken. en als ik dit dan weer zie. wauw! erg mooi!

*Ellen* zei

whowie in een woord schitterendddddd

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit weer een schitterende kaart

gr hetty

Inger zei

Ohhhh wowwwww...this is SUPER BEAUTIFUL Sandra!!!!
Love everything on it! :)

♥ Hugs, Inger

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!
Ga hem zeker een x proberen te maken.

Liefs Ida

Jannie zei

Wow wat een schitterende kaart Sandra, Prachtig papier en super mooi gemaakt.
Bedankt voor het patroon en de uitleg, ik heb dit model nog nooit gemaakt maar ga hen binnenkort zeker maken.

Groetjes Jannie.

stempelfreaks zei

Hai wat een super mooie kaart. Prachtig gemaakt, zulk mooi papier ook.
Groetjes Larissa & Astrid

Trudy zei

Wow Sandra, wat een schitterende kaart zeg!!
Groetjes Trudy

Suze zei

Wauww wat een prachtige kaart Sandra, heel mooi in deze lichte kleurtjes.

Groetjes Suze

deroelies zei

jammer dat ik al getrouwd ben want je maakt er wel hele mooie kaarten voor Sandra

Elly zei

OOOH deze vind ik echt SUPER! Prachtige kleuren combi.Helemaal leuk!!
groetjes, Elly

Scraplijn zei

Wat een beauty!!! en ik heb meteen weer inspiratie voor de volgende kaart die ik ga maken. Heel erg leuk!!
Groetjes Marjolijn.

Linda zei

Prachtige kaart, heel mooi
gr Linda

alina zei

prachtig kaartje, Sandra, mooie tinten!
groetjes, Alina

Anja zei

Wat weer superrr mooi.
En het papier is ook prachtig.
Fijne week,gr Anja;o)

Jacqueline's Weblog zei

Een geweldig gaaf kaartje, zo mooi!
Ik heb hem wel veel gezien, maar heb hem zelf nog nooit gemaakt, dus wie weet.
Groetjes van Jacqueline

San zei

Mooi kaartje weer San!t patroontje had ik al ...ik heb al wel eens kaarten ermee gemaakt erg leuk!

Crea Gea zei

Wauww..schitterend mooi en mooie details

regina zei

hoi sandra

superrr mooi kaartje,schitterend gemaakt!!


gr regina

Riet zei

Wat een schitterende kaart Sandra,lief die stempel,en wat een prachtig papier.

Liefs Riet.

angelique zei

hooloie moolie zeg, wat is dit prachtig!! schitterend zo met alle details, papier, kortom super!!

Jenine zei

WOWW die is geweldiggg Sandra!! Super!!!

Vind de kleuren ook echt super!! Topcreatie ;-)

Liefs Jenine

Silvia zei

Wat een geweldig mooie kaart Sandra.

gr. Silvia

Wilma zei

Wauww Sandra supermooi gemaakt!! Het jurkje is geweldig!
Bedankt voor het patroon!!
Liefs
Wilma

durvina zei

Wat een geweldig supermooie kaart heb je gemaakt, het papier, de stempel(s), het hele plaatje is compleet.

Gr, Durvina

Liszha zei

Wat een kunstwerk zeg!

Scraplijn zei

Nog een keer Sandra, ik heb je kaartje gelift, als je het leuk vind om het te zien, hij staat hier.
http://scraplijn.blogspot.com/2010/05/you-are-in-my-heart.html

Groetjes en superbedankt voor de inspiratie!
Marjolijn.

Kim Piggott zei

OMGosh!!!!!!!!!!
Sandra this is so absolutely stunning!
Beautiful work!
hugs
kim x

Tineke zei

Wat supermooi!!!
Groetjes, Tineke

Astrid zei

Sodemieters zeg, wat een pracht van een kaart Sandra, hij blijft leuk om te maken he !!
Een heel mooi geheel zo hoor !!
liefs Astrid

Patricia zei

Hoi Sandra,
Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt zeg....echt heeeeeel erg mooi. Wauw
Groetjes Patricia

Agnes zei

Tjee, dit is er echt weer een van de wauw factor. Helemaal super gemaakt!

Groetjes, Agnes

...Astrid... zei

mooie kaart zeg
en thnx voor het patroon

Renata van Miltenburg zei

Ohhh....die kleuren...daar zou ik mijn huis wel mee in willen richten, PRACHTIG! Erg mooi voor dit huwelijkskaartje. Het plaatje is ook superschattig net als het lintje.

Warme groet, Renata

Kaatje zei

wat een plaatje!!

groetjes,
Annika

Ans zei

Hallo Saartje,
In 1 woord:
SCHITTEREND.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Ben weer bij. Geweldig. Ben weer heel trots op je. Heerlijk om naar te kijken. Je maakt een heleboel mensen blij met je werk. kus Th.

.:♥MMDesigns♥:. zei

Oh wow...wat heb je dit mooi gemaakt! Die zachte kleuren zijn prachtig!!!
Liefs, Marit.

Marion zei

Wat een prachtige kaart!

Katinka zei

Dat heb je weer waanzinnig mooi gemaakt Sandra! Prachtige zachte kleurtjes, ik hou dr van!

Groetjes,
Katinka

Neltine zei

Allememachies, die is gaaf!! Wat een lieve bruidskaart zeg. Heel erg mooi gemaakt en zulke lieve kleurtjes, en dan die stempel...sooo cute.

Op mijn Blog staat een Award voor je. Die heb je dubbel en dwars verdiend.

Groetjes,
Neltine

Milnie zei

Nogmaals bedankt voor deze schitterende kaart meis! In het echt is hij nog veeeeeeeel mooier ;-)

Liefs

Related Posts with Thumbnails