zaterdag 5 juni 2010

Nog twee kaartjes

Voor Vilda Stamps had ik nog twee kaartjes gemaakt!
Dit schattige meisje zit op een sleutel. De stempels op beide kaarten kun je hier in de Vilda shop terugvinden!


En ook nog deze grappige mannenkaart:



Het meetlint komt van de Ikea. Het hamertje is een stansje van de Quickutz en de tekst is een freebie van Create with TLC waar hele gave tekstjes staan!

Verder ben ik nog bezig met een minialbum (kost altijd wat meer tijd hihihi). Er liggen hier 4 onafgemaakte projecten voor mijn neus van de laatste weken, dus die wil ik eerst afmaken, dus ik hoef mij niet te vervelen de komende week!

27 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuuw wat een schitterende kaartjes
echt super hoor

gr hetty

nicolet zei

Ooh die zijn allebei superleuk!
Groetjes nicolet

angelique zei

tjee wta heb je schitterende kaarten gemaakt het zijn prachtige stempels zeg!!

m@deliefjuh zei

mooi gemaakt zeg!

*Ellen* zei

prachtige kaartjes zijn dit, en hihi die mannenkaart, supersss

Lean zei

wat een liefies je kaarten he!!!!
heel mooi gemaakt en ja een mini kost iets meer tijd maar isZOOOOOOO leuk om te doen.
gr,Lean.

sandra_w zei

Superleuke kaarten!!

San x

chantal zei

wouw schitterende creaties sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal

Bernadet zei

ze zijn schitterend Sandra
en die mannenkaart is helemaal geweldig, en dan die details, super hoor!!

maranda zei

leuk gemaakt jij hebt ook niet stil gezeten hihihi ze zijn super!!
groetjes maranda

Agnes zei

Wow, wat een lief kaartje Sandra. heel erg chique!!

Groetjes, Agnes

Trudy zei

wat een schitterende kaarten zijn dit Sandra!
Groetjes Trudy

Marianne Schut zei

Hai Sandra, je kaartjes zien er weer super uit! Wat leuk dat mannenkaartje met dat meetlint, erg leuk gevonden! Veel succes met je projectjes!! Ben heel benieuwd! Groetjes Marianne

Suze zei

Hele mooie kaarten Sandra, prachtige kleuren Super.

groetjes Suze

Margo zei

Helemaal leuk weer Sandra!!

Liefs, Margo

Anja zei

Heel erg mooi weer Sandra.
En de kleur is ook weer prachitg he.Fijne zondag.GR Anja;o)

Jannie zei

Hoi Sandra,
wat een schitterende kaarten allemaal,maar die mannenkaart vind ik helemaal geweldig!!!!!!!!!!
Super stempel en die tekst echt gaaf.
Bedankt voor de link.
Fijne dag Jannie.

Jacqueline's Weblog zei

Twee super mooie kaartjes! Veel succes met je andere projecten.
Groetjes van Jacqueline

Nathaly zei

Leuke kaartjes, Sandra. En ik zit al helemaal te wachten op je mini-album! :-) Nathaly

Ageeth zei

Ze zijn weer prachtig San.
Liefs Ageeth

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Sandra,zo lieve stempels,prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Joke zei

wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Vind ze echt super!

groetjes, Joke

Leonie zei

Je kaartjes zijn allebei weer helemaal geweldig!! :D

Groetjes,
Leonie.

Sandra's Kaarten zei

Hele leuke kaarten weer!
Groetjes Sandra.

Annette zei

Wauw wat een leuk kaartje een erg lief stempeltje hoor!!!

En die mannenkaart staat hier te pronken Willem was er blij mee en hij is door iedereen bewonderd dus hij komt zo op mijn blog te staan:)

groetjes Annette

Baukje zei

Hallo Sandra
jou kaarten zien er weer schitterend uit!!!
ik wil je nog even bedanken voor het patroon van de kinderwagen ik heb hem gemaakt hoor
Groetjes Baukje

Jolanda zei

Ik vind ze helemaal geweldig! Ik ga ook maar eens wat van die meetlintjes meenemen. Bedankt voor de tip, ziet er leuk uit!

Related Posts with Thumbnails