donderdag 10 juni 2010

Tea Time album

Mijn mini album is af!! Deze keer heb ik gebruik gemaakt van het houten Tea Pot album van Kaisercraft! Het papier is ook van Kaisercraft en wel van de Tea at Elsies lijn.
De foto's zijn gemaakt tijdens een High Tea met mijn scrapvriendinnen om onze verjaardagen te vieren!



De namen zijn allemaal gestempeld met de houten stempels van Fontwerks inc 'Cezanne lower'.









De swirls, de grote takjes en de letters Tea time op de voorkant van het album zijn gemaakt met de Silhouette. Verder heb ik de Doliy lace pons van Martha Stewart weer gebruikt (blijft mijn favoriet!) en een takjespons van Punch Bunch. Ook de Floral Punch set is weer een keer gebruikt. Daarnaast heb ik flink met de hand lopen borduren en zijn er wat bedeltjes geplaatst. De gele bindring heb ik in Canada gekocht.

34 opmerkingen:

Ilonka zei

whaaaaaaaaaaa wat een schitterend thee potje en wat ontzettend mooi!


groetjes Ilonka

Trudy zei

Wow!!!! in een woord !!SCHITTEREND!!
Groetjes Trudy

Anja zei

Wow Sandra helemaal top!!
Maarre heb je al op mijn blog gekeken.Ook heel toevallig.Heb van jou cupcake album onze high tea album gemaakt;o)Lieve gr Anja;o)

Lean zei

super gaaf theepotje heel mooi gemaakt en heel veel werk...gaaf hoor!!!
gr,Lean.

anneke's creaties zei

geweldig, wat een werk is dit om te maken, maar het ziet er schitteend uit.

groetjes anneke

*Ellen* zei

whow wat een prachtig en origineel potje uhh albumpje is dit

Ageeth zei

O San, Hij is prachtig geworden. helemaal super !!
Liefs Ageeth

m@deliefjuh zei

Hoi

ja dit is ook weer een plaatje! gaaf hoor. en ook leuk gedaan zo met die vorm. en ik zie wat bekende gezichten op de foto's :)
gezellig hoor!
tja het is en blijft zeker jammer dat je niet wat dichterbij woont :)

groetjes

Riet zei

Schitterend gemaakt Sandra,wat een super idee zeg.
Mooi papier ,leuke foto,s.
Super meis.

Liefs Riet.

Agnes zei

Wát gááááááááf!!!!!!!
Echt super mooi gemaakt en zo origineel!

Groetjes, Agnes

Suze zei

Wauww wat een schatig booekje Sandra.

Groetjes Suze

Hetty zei

Wauuuuuuuuuuw wat is dit schitterend
echt een toppie

gr hetty

chantal zei

schitterende album sandra
echt super
liefs chantal

Patricia zei

OOh Sandra wat heb je dit prachtig gemaakt zeg. Het is echt helemaal top en ook geweldig moi papier heb je gebruikt.
Groetjes Patricia

mariska zei

WooooooW wat een super gaaf theepotje heb je gemaakt zeg!
Super!!

Baukje zei

Hallo Sandra
jou Thee creaties zijn weer schitterend mooi!!!
Groetjes Baukje

Neltine zei

Allememachies...die is leuk!!1 Uit zo'n theepotje wil ik de hele dag wel thee:) Echt een dotje zeg.
Ik geniet altijd enorm van al je leuke freubels. Zooo origineel. Je bent een grote inspiratiebron voor ikkes hoor hihi.

Groetjes,
Neltine

Thea zei

Hoi Sandra,

Wat een ontzettend mooi theepotje. Het is altijd genieten van jouw mooie creaties.

Groetjes
Thea

Margo zei

Je bent weer lekker bezig geweest Sandra. Ziet er super uit!

Liefs Margo

Shirley zei

Super leuk theepotje/scrapalbum Sandra!
Groetjes, Shirley

Nathaly zei

Hi Sandra, leuk om weer een album van je te zien. Ik ben helemaal weg van je albums. Deze is ook zooo schattig! En leuke nieuwe blog! Nathaly

Jannie zei

Wow wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt zeg.
Echt geweldig !!!!!!!!!!!

Groetjes Jannie.

Sandra zei

je album(theepotje) ziet er schitterend uit. mooi papier
prachtig

groetjes sandra

Marrie zei

Hallo Sandra

Wat een gaaf Theepot boekje heb je gemaakt zeg heel leuk.

Groetjes Marrie

alina zei

SCHITTEREND, Sandra, ik ben er helemaal weg van!
Groetjes, Alina

Kim Piggott zei

Oh wow!!!!
What a totally gorgeous creation!
Wonderful!
hugs
kim x

Elly zei

OOH Sandra, dit is super super super leuk!!!!
groetjes, Elly

Lia zei

wowwww werkelijk schitterendddd
liefs lia

Lenet zei

ik vind hem helemaal super!!!

Aloesaloes zei

Oooooh wat is dit prachtig zeg! Echt erg mooi gemaakt en zo dierbaar!

Groetjes, Loes

Bernadet zei

wauwwwwww Sandra, wat geweldig gaaf zeg!!!

Annette zei

he he eindelijk kon hier niet komen kreeg iedere keer foutmeldingen maarrrrrrrrrr je theepotje is helemaal geweldig hoor weer een echte Sandra!!

liefs Annette

Wilma zei

Supermooi gemaakt zeg! Leuk idee om de foto's van een high tea in te maken.
Liefs
Wilma

Joy zei

great idea I like so much

Related Posts with Thumbnails