dinsdag 20 juli 2010

en nu is het papier echt op hoor!

Nou, de laatste restjes Tilda papier zijn echt helemaal opgegaan aan onderstaande 2 kaartjes! Ik ben alweer met wat anders begonnen, maar het is nu zo heet op mijn zolderkamer, dat het even wat langzamer gaat (net als van die Albert Heijn reclame hihihi).
Voor de eerste kaart heb ik 4 Vilda Stamps gebruikt! Ik vind het meisje dat bloemen plukt zo lief!!




Deze kaart heb ik met een digistamp van Strawberry Shortcake gemaakt.


Verder heb ik weer een heeeele lading nieuwe stempels uit Zweden gekregen, dus ik mag weer aan de bak!! Er zitten zulke leuke nieuwe stempels bij!!

28 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schattige kaartjes prachtig zijn ze

Andrea zei

hoi Sandra,
wat een leuke kaartjes, en wat mooi die zachte kleurtjes
groetjes andrea

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw super leuke kaarten heb je gemaakt! en ik ben benieuwd naar je volgende kaarten ;)

Liefs Ida

mariska zei

Hahahha! Dus het papier is nu echt op?
En wat een geweldige kaartjes heb je er mee gemaakt zeg!
Echt super lief!!!

Liefs mariska

Christa's blog zei

Leuke kaartjes met mooie tekstjes erop. En nu maar de slag met de nieuwe stempels !
grtjes
Christa

Lia zei

schitterende kaartjes san
liefs Lia

An Zeelmaekers zei

mooie kaartjes zeg... Ik ken dat warm gevoel!!! ik zit hier ook te puffen...

Ageeth zei

Hij is weer prachtig !!
liefs ageeth

Trudy zei

Je kaarten zijn weer prachtig Sandra.
Groetjes Trudy

regina zei

hoi

schitterende kaartjes!!

ik ben erggg benieuwd wat je nu weer gaat maken!!

gr regina

Tineke zei

Allebei zijn het super schattige kaartjes Sandra!!!
Jammer dat je Tildapapier op is...
Groetjes, Tineke

Hetty zei

Wat een schitterende kaartjes heb je er weer van gemaakt, jammer dat het papier op is he

gr hetty

Lean zei

Mooie kaartjes weer Sandra.Papier op?????????????dat kan niet he!!!
groetjes,Lean

Margo zei

Geweldige kaartjes weer!! Lekkere zoete zomerse kaartjes.

Liefs, Margo

Thea zei

Hoi Sandra,

Wat een lieve kaartjes, en wat leuk dat je nieuwe stempels hebt ontvangen. Je maakt me nieuwsgierig wat voor moois je er mee gaat maken.

Groetjes
Thea

Riet zei

Schitterend zijn je kaarten Sandra,leuke stempels,mooi papier.
Zo mooi ingekleurd.
Ben heel benieuwd wat voor nieuwe stempels je gekocht heb.
Fijn dat je dat kan,ik kan het echt niet,weet niet wat er staat en hoe je het moet doen.
Dat is wel jammer hoor.
Veel plezier met je nieuwe aan winst.

Liefs Riet.

alina zei

super leuke kaartjes, Sandra! veel plezier met de nieuwe stempels!
groetjes, Alina

nicolet zei

Ze zijn schitterend geworden Sandra!
Groetjes Nicolet

maranda zei

hoi sandra, mooie kaarten zeg wauw ook hele fijne kleurtjes heb je gebruikt
groetjes maranda

Jannie zei

Super gave Kaartjes Sandra en jammer dat het het Tilda papier op is .
maar je zal best nog wel wat anders moois hebben liggen.
'K ben benieuwd naar je nieuwe stempels.

Groetjes Jannie.

Crea Gea zei

Prachtige kaartjes..superleuk
liefs Gea

chantal zei

wouw schitterende kaatren sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een prachtige kaartjes weer, erg lief! Tja het Tilda papier blijft erg mooi he! Ben heel benieuwd naar je nieuwe stempels uit Zweden, klinkt goed! Veel plezier ermee! Groetjes Marianne

Jacqueline's Weblog zei

Mooie kaartjes heb je weer gemaakt Sandra, super leuk!
Groetjes van Jacqueline

Willy's creations zei

Wat een liefies...

Groetjes,Willy

Aloesaloes zei

Dit zijn schitterende kaarten Sandra! En de bovenste is zo mooi zacht en dromerig! Beeldschoon! Ik ben nu al benieuwd naar de volgende.

Wat grappig van die keukens zeg... Jullie ook heel veel succes met de verbouwing!

Groetjes, Loes

m@deliefjuh zei

sjongen. deze is ook al zo onzettend leuk. en inderdaad dit stempeltje is wel HEEEL erg lief :)

groetjes martine

m@deliefjuh zei

sjongen. deze is ook al zo onzettend leuk. en inderdaad dit stempeltje is wel HEEEL erg lief :)

groetjes martine

Related Posts with Thumbnails