maandag 5 juli 2010

Kikkerdoosje

Kwak, kwaak, ik heb een kikkerdoosje gemaakt helemaal gevuld met van die lekkere kikkersnoepjes! Ik heb mijn prins al lang gevonden, dus ik heb de snoepjes niet nodig (figuurlijk ook niet hahaha), maar het is gewoon een leuk klein kadootje!
De kikker- en boomstempel zijn van Vilda Stamps en het papier is van Kaisercraft 'Tea at Elsie's'!


De bloemen aan de zijkant zijn pop-up bloemen van een bloemenpons van Martha Stewart genaamd 'Waterlilly'.



De tekst heb ik op een strookje dessinpapier geprint.


En natuuuuurlijk heb ik ook weer een patroontje hiervan voor jullie!


Neem dit patroon over op stevig cardstock en knip/snij het uit. Vouw het op de gestippelde lijnen in model en plak het aan de zijkanten met 2 reepjes tape vast. Versier het doosje naar eigen smaak en voila...je hebt in een handomdraai een leuk klein kadootje!

19 opmerkingen:

angelique zei

wat een mooi en heerlijk doosje!! en uhh ook de inhoud staat me wel aan;)

*Ellen* zei

wat een mjummie uhh prachtig doosje is dit

alina zei

heel erg mooi, Sandra! en bedankt voor het patroontje!
groetjes, Alina

Jol@nd@ zei

Wat een leuk doosje zeg en het is ook een leuk idee!

Groetjes Jolanda

Hetty zei

Wat een super gaaf doosje

gr hetty

Trudy zei

een erg mooi doosje Sandra!!
Groetjes Trudy

chantal zei

schitterend kikkerdoosje sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal

Linda zei

Leuk ziet het er uit Sandra! En errug lekker ook! Bedankt voor het patroontje, altijd handig om erbij te doen! Ik heb het kasteeltje ook al gemaakt, had het patroon bij jou vandaan. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

Je@net zei

Ziet er weer super leuk uit, Sandra!

Wilma zei

Dit is een leuk idee voor een lekkerrrr cadeautje! Keileuk stempeltje en passende tekst!
Liefs Wilma

Riet zei

Prachtig gemaakt Sandra,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Suze zei

Wat een heerlijk doosje Sandra.

Groetjes Suze

tanja zei

wat een lekker vrolijk doosje is dit gr tanja

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een ontzettend leuk kadodoosje heb je gemaakt! Erg mooi versierd ook, helemaal super! Bedankt voor het patroontje!
Groetjes Marianne

Jannie zei

Wat een gezellig en super leuk doosje heb je gemaakt Sandra.
Bedankt voor het patroon.

Gezellige dag,Groetjes Jannie.

Kaatje zei

origineel en erg leuk!

groetjes,
Annika

Jacqueline's Weblog zei

Een heel leuk kadootje, zo schattig!
Bedankt voor het patroontje.
Groetjes van Jacqueline

Agnes zei

Wát 'n prachtig doosje!!! En weer zo mooi afgewerkt... Lijkt me leuk om 'n keer te maken en ga het patroontje zo printen!
Bedankt voor het delen.

Groetjes, Agnes

Ivete zei

Amiga ... estou apaixonada pelo teu Maravilhoso Trabalho ... e pelo teu Lindo Blog. Obrigada pelas dicas.
voltarei sempre aqui.
Beijos Mil

Related Posts with Thumbnails