donderdag 8 juli 2010

Opbergboekje voor Nestabilities

Al een tijdje stond dit opbergboekje op mijn To-do lijst, aangezien mijn Spellbinder Nestabilities (wat een rotwoord hahaha, daarom noem ik ze Nesties...) steeds overal ergens los lagen.
De kaft is van chipboard en bekleed met het prachtige papier Tilda Lavender!
De tekst is uitgesneden met de Silhouette en exact hetzelfde lettertype heb ik gebruikt in .TTF voor de tabjes. De swirl stempel voorop is van Vilda Stamps en de rozet heb ik zelf gemaakt van papier.



Bij elke stans zit een pocket waar je vast een voorraadje stansjes in kunt doen. Tevens heb ik de naam van de Spellbinders erbij vermeld (altijd handig!).


Voor de pagina's heb ik de Coluzzle mal 'Nested file folder' gebruikt om zo tabjes te krijgen.
De Nesties zijn geplaatst op een stuk magnetisch fotopapier van de Hema (Magnetic Photo paper Glossy 10 x 10 x15 cm). Hierdoor blijven ze mooi zitten en kun je ze makkelijk weer loshalen!
Ik heb de magneetvellen met tape opgeplakt omdat ik bang was dat vloeibare lijm misschien zou kunnen doorslaan of inwerken in de magneet vellen. Tevens heb ik ze gelijk al op maat gemaakt door ze eerst met de grootste stans door een stansmachine te halen zodat je geen lelijke grote zwarte vlakken eromheen krijgt.


De namen van de Nesties zijn geprint op de die-cut/knipvel figuren. Dit heb ik gedaan door eerst de tekst te printen op standaard wit printpapier en daarna het knipvel figuurtje erover heen te plakken met tijdelijke tape en het vervolgens nog een keer op dezelfde manier door de printer te halen.


Natuurlijk heb ik weer de Doily Lace pons van Martha Stewart gebruikt en ook de rondhoekpons mocht weer uit de lade tevoorschijn komen!



Er zitten niet teveel tutsels en frutsels op het boekje, aangezien hij anders veel te dik wordt!


Enzovoorts......


Het opbergboekje is ingebonden met de Bind it All. De randen van het papier zijn allemaal opgeschuurd met schuurpapier.
Het boekje heeft wel wat moeite gekost aangezien de hendel van mijn ZipeMate apparaat is afgebroken...gelukkig heb ik een hele handige man die met koperen buizen en knelkoppelingen het apparaat weer werkend heeft gekregen. De schoonheidsprijs wint ie niet meer, maar hij werkt gelukkig weer, anders heb ik eindelijkkkk een opbergboekje en heb ik niks meer aan mijn Nesties hihihi.
Ik heb nog genoeg restjes liggen van dit Tilda papier, dus die ga ik maar eens snel opmaken!

40 opmerkingen:

Elly zei

Wat een super geweldig leuk opbergboekje Sandra!!
groetjes, Elly

Linda zei

Heel erg leuk
gr Linda

Margreet zei

dat ziet er geweldig handig uit en is bovendien nog mooi ook, Sandra...dit onthou ik en moet dat zeker een keer namaken!
xxx Margreet

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,Wat schitterend gemaakt.
Heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

celia zei

Supermooi!!!

chantal zei

wouw sandra
wat een super gaaf nesties boekje
echt super
deze komt ok zeker op mijn todo lijstje hihi
liefs chantal

Carla Prediger zei

What a neat idea! Loved it.

sanne zei

hij is echt heel mooi geworden.

gr sanne

Claudia7 zei

Dat is echt een supergaaf boekje! Wat een goed idee om zo je nesties in op te bergen!!!

groetjes, Claudia

Wilma zei

Wat een prachtig boekje voor je Nesties heb je gemaakt! Knap gedaan hoor! Geweldig idee!
Liefs
Wilma

Margo zei

Ja hier heb ik echt geen woorden voor hoor!
Ik wil je alleen even vragen om een doekje, kwijl kwijl kwijl

Liefs, Margo

angelique zei

tjee ja wat moet je hierop zeggen. Wat fantastisch mooi zeg en een briljant idee!! super!!

regina zei

hoi

supermooi!!!

erg handig!!!

gr regina

*Ellen* zei

whow wat een geweldig boekje heb je voor je nesties gemaakt, schitterend en super origineel

deroelies zei

wat een super idee Sandra heel mooi geworden

Linda zei

Wat een supergoed idee! Ziet er heel mooi en handig uit. Ik heb zelf nog geen cuttlebug maar wil er dolgraag een aanschaffen. Ik weet nu al hoe ik mijn nestabillaties ga opbergen! Bedankt voor het leuke idee. Groetjes, Linda.

Hetty zei

Wat een schitterend boekje voor
je nesties. Ik heb maar een heel eenvoudige maar vind het wel erg
makkelijk zo

gr hetty

scraplouise zei

In een woord schitterend zeg.

gr.Louise

Anja zei

OOH wow zeg.
wat een werk ook he.Maar het boekje is echt super geworden.Gr Anja;o)

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhh wat mooi gemaakt San een heel mooi boekje en wat een goed idee

fijne dag Liefs Nellie

Anoniem zei

OOOH Sandra, ik kijk mijn ogen uit, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg!! Ik heb zelf laatst een klein fotoalbumpje gekocht, ook heel handig maar NIET zo mooi als dit, echt top hoor, groetjes Patricia. (ik doe het even onder anoniem, want ik krijg het berichtje niet weg met mijn account)

nicolet zei

Oooh wat is dat gaaf geworden zeg!!
Groetjes Nicolet

Ageeth zei

Goedemorgen San,
Wat heb je dat weer fantasties mooi gemaakt. Leuk !!
Liefs Ageeth

Chantal zei

Dat is een goed idee!!

Ik vind het boekje erg leuk en handig natuurlijk.

Groetjes Chantal

Christa zei

Wat een prachtige , handige , creatieve en mooie map heb je ervan gemaakt !! SUPER- idee. Creatieve groetjes van Christa.

Trudy zei

Wat een super en geweldig opbergboekje Sandra!!
Groetjes Trudy

Kaatje zei

prachtig!! Bijna te mooi om te gaan gebruiken!

groetjes,
Annika

Anneke zei

Hoi Sandra,
die staat ook al heel lang op mijn to do lijsjte :)
Maar de jouwe is werkelijkk prachtig!!!
Maar eens even een vraagje blijven de nesties zitten op die magneet dingetjes van de hema?
Want dat heeft me altijd tegen gehouden om een boekje te maken omdat ik het gevoel heb dat ze bij mij er niet blijven opzitte :)
Liefs Anneke

Jacqueline's Weblog zei

Wat een geweldig mooi boekwerk en super handig! Prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Helga zei

Wat een super gaaf boekje.


Gr.Helga

Anneke zei

Hoi Sandra,
bedankt voor je antwoord :)
ik ga het ook eens proberen want heb de magneetmatjes al in huis ;)
Want heb ze nu in een klein schuifje zitten en dat is altijd zoeken :)
Liefs Anneke

Milnie zei

ohhh wat ontzettend gaaf, mooi en handig! ik vraag me echt iedere keer weer af hoe je op deze creatieve ideeen komt hoor, geweldig!

liefs

Milnie zei

ohhh wat ontzettend gaaf, mooi en handig! ik vraag me echt iedere keer weer af hoe je op deze creatieve ideeen komt hoor, geweldig!

liefs

Bernadet zei

wat een gaaf opbergboekje Sandra!!
Misschien ook wel handig voor mij om eens te gaan maken, Heb je ze altijd overzichtelijk bij elkaar zitten op deze manier

angelique (anlou) zei

ik vind deze creatie net als je andere creatie erg mooi, en ben dan ook volger bij je geworden
ga zo door
liefs angelique

Anoniem zei

Wow, wat een fantastisch idee ! Knap gedaan, met veeeeeeel geduld ! Heeeeel mooi ! Groetjes, Martina

Lia zei

wow wat geweldig mooi en wat een handig boekje
echt heel sjiek gemaakt
liefs Lia

Petri zei

Wow, wat een super leuk idee!!

Groetjes Petri

Jolanda zei

Oooh, wat een super geweldig boekje heb jge gemaakt.

Marloes-Je zei

Hoi Sandra,
Ik zag jouw tip bij Tiets staan, dit is een gewelig leuk idee. En een mooie oplossing.
Gaaf zeg!!!
Groetjes Sonja

Related Posts with Thumbnails