dinsdag 27 juli 2010

Schip Ahoy!

Schip Ahoy Piraatjes!!!
Deze Piratenboot heb ik voor de verjaardag van een kleine Piraat gemaakt!
De stempels zijn alle 4 van Vilda Stamps en kunnen jullie hier vinden!  Wisten jullie al dat je deze stempels nu ook in Nederland kunt kopen?? Ze zijn voor een groot gedeelte verkrijgbaar bij Hobbystempels.nl. Is dat niet handig?
Deze Piratenboot is zowel als kaart en als doosje/kadootje te maken! Natuuuuurlijk heb ik er voor jullie weer een patroon van gemaakt! Deze vinden jullie onderaan dit bericht!








Om de afdrukjes te laten staan (zonder dat ze onder de rand van de boot verdwijnen) heb ik aan de achterzijde een stukje papier omgevouwen zodat ze blijven staan. Tevens heb ik een bodem in de boot gemaakt waarop ze blijven staan.



Natuurlijk horen er ook enge doodshoofden en botten op een Piratenboot! Ik heb deze botten met de hand geknipt.



Deze tekst heb ik zelf gemaakt en gebruikt voor op de reddingsboei. Ik heb het uitgeprint op wit stevig papier en als doorsnede heb ik 4,5 cm gebruikt. Deze maat is handig als je een Coluzzle Cirkel snijder hebt, want dan past het precies en kun je zo ook de binnencirkel uitsnijden!


Dit patroon heb ik voor deze boot gebruikt. Mijn boot is 14 cm breed (excl. zeilen dan he) en de hoogte is 24 cm. Je kan hem natuurlijk net zo groot maken als je zelf wil!


Ik zou het erg leuk vinden om jullie uitwerkingen van dit patroon te zien! Laten jullie het mij weten als jullie hem af hebben????

46 opmerkingen:

Annette zei

hoiiiiiiiiiiiiii

Nou ben ik eens de eerste en ik moet zeggen hij is gaafffffffffffff ik word er helemaal vrolijk van meis wat heb je weer een supercreatie neergezet!!!!!!!!!! chapeau!!

liefs Annette

angelique (anlou) zei

wauw die is heeeeeeeel gaaaaaf meis
ik vind het eindeloos leuk gedaan
liefs angelique

Lenet zei

Wat een ontzettend leuk bootje!!

sanne zei

GRRRRR mijn printer doet het niet. Maar ik hoop dat mijn man hem op zijn werk wil printen want hij is zooooooooooooo gaaf.

gr sanne

Margo zei

OOhhh geweldig weer Sandra!! Hij is echt SUPER. Ik weet zeker dat de kleine piraat hier heel erg blij mee is!
Bedankt voor het patroon.

Liefs, Margo

celia zei

Woauw!!!!Schitterend!Wat heb je dit knap gedaan!!!Echt super voor een kleine jongen! Ik wil hem ooit wel eens proberen te maken...als ie af is kom ik hem zeker showen!
;-)
Veel liefs,Celia.

Nellie zei

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat is die mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat en mooie creatie suoer de lux


Liefs Nellie

Cherry-secrets zei

oohh wat mooi.
wat een super leuke creatie en zo unieke idee super.

gr. samantha

Chantal zei

Hoi Sandra,

Super gaaaaaaaaf! dank je wel dat je het patroon deelt!

Groetjes Chantal.

Alexandra zei

Hoi Sandra, ik kom sinds een paar weken steeds op je blog kijken, wat maar je toch leuke scrapprojecten. Vind het ook zo lief van je dat je er regelmatig werkbeschrijvingen bij doet. Daar ben ik heel blij mee.
Deze piratenboot is ook geweldig.
Groetjes Alexandra

Crea Gea zei

Wauw..prachtig hoor
liefs Gea

*Ellen* zei

wat is die gaaf, supers hoor is deze piraten boot

Scraplijn zei

Echt superleuk zeg, ook erg leuk als uitnodiging voor een feestje.
Ik ga eens kijken naar die superleuke stempels.
groetjes Marjolijn

Lia zei

wat heb je dat weer geweldig leuk gedaan
liefs lia

An Zeelmaekers zei

amai zo mooi! ik heb gescrold en opnieuw gekeken en nog eens.... echt prachtig zeg!

Lean zei

Wat een stoere kaart zeg heel mooi weer Sandra.
groetjes,Lean.

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,wat schitterend gemaakt.
Echt een heel kunstwerk zeg.
Leuke stempels,mooi papier.

Liefs Riet.

chantal zei

wouw schitterende boot sandra
echt super
liefs chantal

Kaatje zei

wow, wat gaafffffff! Echt super!

groetjes,
Annika

Hetty zei

Wauuuw wat heb je dit weer super
gaaf en mooi gemaakt en wat zal degene
die hem ontvangt blij mee zijn

gr hetty

Gundi zei

Das Schiff ist wunderschön.
LG Gundi

Gundi zei

Das Schiff ist wunderschön.
LG Gundi

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit..top!

Groetjes,Willy

Neltine zei

Ahoj wat zie ik hier.....Jeemig de peemig die is leuk!!! Wat een gaaf bootje heb je gemaakt zeg. Echt super creatief. Hoe verzin je het elke keer weer. En dan al die leuke kleine details. Van mij krijg je een dikke pluim.

Wat leuk, nog een niet koffiedrinker erbij. Ik drink/lust ook geen koffie:) Wel heel wat litertjes thee op een dag en een colaatje op zijn tijd. Maar voor de visite is er wel altijd verse koffie:)

Een gezellige dag verders en groetjes,
Neltine

Jacqueline's Weblog zei

Wat een originele creatie Sandra, heel leuk en zo mooi gedaan! Groetjes van Jacqueline

Scrapcorner zei

O san, hoe heb je het verzonnen, en vooral hoe heb je het gemaakt. Wat onzettend leuk !! Daar zal de kleine piraat wel heel blij mee zijn.
Liefs Ageeth

Christa zei

Dit vind ik SUPER-gaaf !! Bedankt voor je template. Ik ga hem zeker maken , maar dan in een andere uitvoering ( huwelijksbootje ). Compliment. Creatieve groetjes van Christa.

Aloesaloes zei

Wat is dit superleuk zeg!! Heel mooi gemaakt ook en zo creatief. Daar bijf je toch naar kijken!

Groetjes, Loes

saskia zei

wat is deze weer geweldig!!

Liefs Saskia

alina zei

wat schitterend, Sandra, mijn complimenten! bedankt voor het patroon!
groetjes, Alina

martina's kaartjes zei

Wow ! Wat een superknappe creatie ! Wat een geduldwerkje. Knap gedaan !
Groetjes,
Martina

creacora zei

hoi Sandra wat een schitterend bootje meis en super bedankt voor het patroontje heb hem opgeslagen en ga hem zeker eens maken

Groetjes Cora

nicolet zei

Oooh wat een supergaaf bootje!!
Groetjes Nicolet

belinda zei

Hallo Sandra, ik heb eens flink rondgeneusd op je blog, en wat een prachtige dingen maak jij zeg! Echt super, je blog staat intussen bij mijn favorieten ;-)
groetjes Belinda

Anja zei

Echt heel erg gaaf Sandra,
En heel mooi gemaakt ook.GR Anja;o)

m@deliefjuh zei

hoi hoi

sjongen dit is echtweer helemaal gaaf zeg! leuk! want jongens dingen zijn altijd al zo moelijk om te maken.

groetjes martine

m@deliefjuh zei

hoi hoi

sjongen dit is echtweer helemaal gaaf zeg! leuk! want jongens dingen zijn altijd al zo moelijk om te maken.

groetjes martine

m@deliefjuh zei

hoi hoi

sjongen dit is echtweer helemaal gaaf zeg! leuk! want jongens dingen zijn altijd al zo moelijk om te maken.

groetjes martine

Kim Piggott zei

OMG!!!!!
What an amazing creation I love it!
Brilliant work!
hugs
kim x

gea zei

wat een supermooie boot is dat geworden !!!

Fia zei

Hallo Sandra,

Meid wat heb je dit weer machtig leuk gemaakt, dit is toch een feestje om te krijgen!
Heb een rondje op jouw blog gedaan ben er sprakeloos van zoooo mooi!!!!

Liefs Fia
xx

Loes zei

wat een leuke boot !!!!

Milnie zei

en daar is tie! wat een ontzettend leuk projectje en leuk die werkbeschrijving!!

liefs

Marianne Schut zei

Hai Sandra, Jee wat heb je dit weer super mooi gemaakt! Heel origineel! Groetjes en een fijn weekend! Marianne

Jolanda zei

Dat ziet er super uit! Bedankt voor het patroon!

Anita's creaties zei

Ik was op zoek naar een ideetje voor een kaartje met een magnolia piraat en kwam jou bootje tegen. Ik heb het patroon gebruikt. Hij is niet zo mooi als die van jou, maar ik ben er blij mee ;)
http://anitascreaties.blogspot.com/2010/12/piratenboot.html
Je hebt een erg leuke site! Bedankt voor de ideeen,
grtjs.

Related Posts with Thumbnails