woensdag 25 augustus 2010

Butterfly kisses

Ik heb deze openklapkaart (met beschrijving en patroon onderaan dit bericht) gemaakt! Ik heb het prachtige papier en stempels van Kaisercraft 'Devonshire'. Het Magnolia stempeltje wat voorop staat vind ik zo ontzettend lief!  Er zit tevens veel glans effect in het papier en in de stempels doordat ik Brilliance inkt heb gebruikt, maar het blijft toch zo jammer dat je dat niet goed ziet op de foto's!


Onderaan staat het patroon wat ik voor deze kaart gebruikt heb, echter ik heb voorop een brede strook eroverheen geplakt zodat ik meer ruimte had om te bescrappen.






Zo zie je de kaart als hij helemaal is opengeklapt:



Op het labeltje zit een heeel piepklein miniboekje. Het is gemaakt met de Silhouette.


De binnenzijde van het boekje:


Ik heb flink veel vlinders op de kaart gebruikt (solly, ben er nou eenmaal weg van hihihi). Deze grote vlinder heb ik eerst op de kaart gestempeld en daarna nog een keer op een ander stuk papier afgedrukt in 2 kleuren inkt en deze uitgeknipt en er overheen geplakt. Zo krijg je een 'schaduweffect'.


In het envelopje (patroon ook onderaan dit bericht!) zit een klein kaartje voor een persoonlijke tekst. Het gedichtje aan de rechterzijde vond ik wel erg mooi hiervoor.


Hier is het patroon van de kaart. Aan de voorkant (linkerflap) heb ik dus een extra breed stuk overheen geplakt, maar dat hoeft dus niet.


En hier het patroontje van het vierkante envelopje dat ik achter in de kaart heb gebruikt! Er staan geen maten bij zodat jullie hem zelf op de gewenste maat kunnen gebruiken. De uiteindelijke maat op mijn kaart is 8 x8 cm.


Hebben jullie nog vragen, opmerkingen of reacties, stuur ze door, ik lees ze graag!

35 opmerkingen:

Trudy zei

Geweldig!! wat een schitterende kaart Sandra!
en bedankt dat we je patroon ook mogen gebruiken.
Groetjes Trudy

Lean zei

het is een drop van een kaart geworden Sandra wat een werk weer en de kleurtjes zijn ook perfect bij elkaar.
groetjes,Lean.

Lean zei

jajajajaa je blogt undercover...maar klopt ik volg je gewoon..hahhahhah.
gr,Lean.

Elly zei

Een SUPER mooie kaart , gweweldige kleuren, en....nou gewoon helemaal SUPER ;-)

groetjes, Elly

martina's kaartjes zei

Wat een prachtige kaart ! Daar heb je heel wat arbeid in gestoken ! Het resultaat mag er zeker wezen !!
Mooi,
groetjes, Martina
x

Thea zei

Schitterend :) :)

Gr Thea

Annette zei

super de superrrrrrrrrrrrrrrrrrr vind hem echt heel mooiiiiiiiiiiiiiii . .. . zal er heel blij mee zijn lieverd

Bedankt voor het patroontje

Liefs Annette

Hetty zei

Wat is dit schitterend en wat lief van je dat wij ook het patroon mogen gebruiken, dank je wel

gr hetty

...Astrid... zei

geweldige kaart sandra
en thnx voor het patroon

Lia zei

schitterende kaart sandra Heel mooi papier, prachtige stampels
liefs Lia

Miertje zei

Wat een waanzinnig mooie kaat, en wat een werk !!
Maar hij is dan ook super gaaf en ik ga zeker een keer je patroontje gebruiken
Groetjes Miranda

Ilonka zei

hoi Sandra wat een schitterend kaartje erg origineel. En alles past heel erg mooi bij elkaar.

groetjes Ilonka

angelique (anlou) zei

ik heb dit soort kaarten al eens gezien, maar dank je wel voor het patroon meis, ik wist namelijk geen maten en wil het erg graag maken
ik vind je uitwerking helemaal te gek
liefs angelique

Patricia zei

Wauw wat een prachtige kaart zeg.
Hij is echt helemaal af.....
en die kleurtjes...mmmmooooiii!
Groetjes Patricia

Linda zei

Wauw dat is heel mooi gedaan. Schitterend kaartje. Ik heb het patroon opgeslagen dank je wel.
gr linda

Anneke zei

Wat een leuke kaart!!
Groetjes Anneke

Cherry-secrets zei

wat een leuke kaart zeg!
erg mooi

Groetjes Samantha

Bernadet zei

wat een geweldige kaart Sandra.
Het model is ook errug gaaf en het papier weer helemaal mooi

Kaatje zei

wow! Das geen kaartje maar een heel prachtig kunstwerk!

groetjes,
Annika

angelique zei

een super mooie creatie sandra! Heb even niet veel tijd gehad om te bloggen maar wat heb je allemaal weer mooie dingen gemaakt de laatste tijd, heb echt even alles zitten bewonderen!!

Jacqueline's Weblog zei

Wat een schitterend kaartje Sandra, heb echt mijn ogen uitgekeken!
Groetjes van Jacqueline

nicolet zei

Oooh wauw, deze is schitterend!!
Groetjes Nicolet

Agnes zei

Wát een werk heb je er weer van gemaakt maar het is dan ook 'n prachtige kaart geworden. Echt super mooi hoor.

Groetjes, Agnes

Anja zei

Nou dit is in een woord gezegt PRACHTIG!!!
Enne vind het supergaaf dat je het atlijd met ons wilt delen.Ga zekers deze kaart maken.Maar je envelop ga ik idd ook gebruiken.THANKS,gr Anja;o)

alina zei

prachtig geworden, Sandra!
groetjes, Alina

Riet zei

Ohhh wowwww Sandra,Wat schitterend gemaakt zeg.
Prachtig die stempel,mooi papier en details.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat een SUPER kaart Sandra.

Gr Linda

Annemarie zei

wow!!
wat een prachtige kaart.
Heel mooi!!

Margo zei

Ooooohhhh Sandra, wat een prachtig kaart weer!! Nou ja kaart ..... het is een heel project haha.

Liefs, Margo

durvina zei

Wauwie, wat een schitterende kaart, het is een heel project.

gr, Durvina

Je@net zei

Hartstikke leuk geworden, Sandra!

Trudy zei

Hoi Sandra

Je zult wel denken heb je haar weer ja ben weer terug in blogland.Na een lange pauze had totaal geen inspiratie en zin en heb toen alles verwijderd maar begin langzaan weer wat te maken dus zal weer wat vaker langskomen.Er is ook veel gebeurd het afgelopen half jaar maar daar wil ik verder niemand mee lastig vallen.Er staat hier in ieder geval veel op en allemaal zo prachtig.heb zelf ook weer een blog dus als je zin hebt kom je maar een keertje langs.Al staat er nu nog niet veel op.Wil je het niet ook begrijpelijk.

Liefs Trudy

San zei

Hey San,wat een super mooie creatie's heb je onlangs weer gemaakt!

groetjes San.

Linda zei

Zo leuk deze kaart Sandra! Ik heb het envelop patroontje al gebruikt voor een kaartje, het kwam erg goed van pas! Ik heb een linkje naar jou blog erbij gezet. Bedankt voor het leuke patroon. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

Anoniem zei

hallo sandra

wat een mooie creaties maak je echt super

gr janneke

Related Posts with Thumbnails