vrijdag 13 augustus 2010

Envelopkaartje

Ik heb nog snel even een kaartje gemaakt. Een tijdje terug zag ik een kaart in de Cards Only staan met een envelopje voorop. Ik vond die zo mooi dat ik hem ook gemaakt heb! Mijn inspiratie was namelijk een beetje weg, en dan is scrapliften wel eens handig (wink).



De tekststempel is een digi van Create with TLC.


Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van de Kaisercraft Tea at Elsie's lijn!


Tevens ben ik al druk met mijn minialbum bezig, maar de foto's hiervoor worden pas morgen gemaakt, dus jullie moeten er nog even op wachten hoor! Het thema voor dit album is trouwen...dus jullie snappen wel wat ik morgen ga doen hahaha...yep, trouwen, maar dan nog een keer! Officieel ben ik al ruim 8 jaar getrouwd met Erwin, maar we doen het gewoon nog een keer en deze keer op het strand! Gewoon voor de grap en niks rechtsgeldig, dus ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe! Tot snel weer!

27 opmerkingen:

jaimie zei

Hallo sandra,

Wat is het knap gemaakt zo met de envelop erop, eens iets anders zo hé, heel mooi!

Groetjes, jaimie

Lean zei

hihihi nou veel plezier morgen ze voorspellen mooi weer dus dat zit wel goed en je kaart is weer heel mooi hoor.
gr,Lean.

Andrea zei

wat een leuk kaartje Sandra
groejtes andrea

Debby zei

Hoi sandra
wat een leuk kaartje met die envelop erop. heel erg leuk gedaan. Ook al is het een lift je geeft er toch altijd je eigen draai aan.

En wat romantisch om na 8jaar nog een keer met elkaar te trouwen en dan op het strand. romantischer kan niet. Ik krijg daar dan gelijk al een beeld bij. blote voeten ondergaande zon en 2 stralende mensen. heel veel plezier morgen

groetjes Debby

Marianne Schut zei

Hai Sandra, Je kaartje is weer prachtig, erg leuk ook zo met die knoopjes sluiting! Nou ik zou zo zeggen, een heel fijne dag morgen maar dat zal wel goed komen denk ik, het wordt prachtig weer, geniet er lekker samen van!!! Groetjes Marianne

chantal zei

wouw schitterende kaatr sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal

Wilma zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Sandra! Ik lift ook en vaak maar er komt toch meestal een totaal andere kaart uit.
Veel plezier morgen!
Liefs
Wilma

An Zeelmaekers zei

inderdaad een heel mooie kaart...
Ik heb nog geen tijd gehad om zo'n kaart te maken met een paard... we vertrekken overmorgen op reis en ik heb zoveel gedaan maar helaas niet kunnen scrappen. Maar ik ga het zeker eens proberen; Alvast bedankt voor de tips!

regina zei

hoi sandra

schitterende kaart heb je weer gemaakt!!

mooi papier!!

gr regina

Riet zei

Wat een schitterende kaart Sandra,lief afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Margo zei

Hij is weer leeeeuuuukkkk!!!

Liefs, Margo

cristel zei

prachtig en een heel leuk idee met de envelop
grtjs

m@deliefjuh zei

meid: dit ziet er weer super top uit! en ben je niet zenuwachtig? ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben!!

dikke knuffel martine

martina's kaartjes zei

Heel leuk, verrassend effect !
Nog een fijn weekend, groetjes, Martina
x

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje soms
is het wel lekker om te liften.
Heel veel plezier morgen

gr hetty

Ilonka zei

hoi San, wat een beeldschoon kaartje!!

Groetjes Ilonka

Baukje zei

Hoi sandra
ik vind je kaart geweldig mooi
fijn weekend
Groetjes Baukje

Christa's blog zei

Een prachtig kaartje !
Geniet morgen van "julllie dag"
grtjes
Christa

Tineke zei

Een superleuk kaartje met envelopje.
Groetjes, Tineke

Bernadet zei

geweldig kaartje Sandra!!
Blijf benieuwd naar je mini-album, maar we zullen ff moeten wachten op je schitterende foto's van morgen.
Heel leuk en speciaal dat je de trouwbelofte nog 'n keertje doet
Heel fijne dag morgen, samen met Erwin

Adriana - DRIARTE zei

Ohhhh, Absolutely gorgeous card!!!!! You are very talented!!!

Lia zei

schitterende kaart en wat speciaal om nog een kjeer te trouwen en dan op het strand echt leuk ik hoop dat jullie mooi weer hebben, ben heel benieuwd naar de foto's
liefs Lia

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Sandra,

Ik heb ook een candy op mijn blog staan wordt namelijk dinsdag 20.
Doe je ook mee?

Liefs Ida

Kaatje zei

weer een mooi kaartje!

Ben benieuwd naar de foto's! Leuk hoor om dat te doen.

groetjes,
Annika

nicolet zei

Dat ziet er weer prachtig uit Sandra!!
Groetjes Nicolet

Jannie zei

Een heel mooi kaartje Sandra en wat een mooi papier is dit hé.

Fijne dag gehad vandaag???
Echt super romantische zeg, gefeliciteerd!!!

Groetjes Jannie

Anita/AniLi zei

Lowely card! Liked the idea with an envelope for the greeting!
Hugs Anita

Related Posts with Thumbnails