vrijdag 20 augustus 2010

Gieterkaart

Hallo allemaal! Ik heb weer een kaartje gemaakt! Deze keer een kaart in de vorm van een gieter!


Het papier is een oudje van Making Memories. De stempel is een schattige digi van Pink Gem.


Het patroon van deze kaart komt van de site van mijn Zweedse Vilda collega  Carina!  Ik heb toestemming gekregen om het patroon hier te plaatsen voor jullie! Thank you so much Carina!


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Het wordt mooi weer, dus geniet er nog maar even lekker van!

32 opmerkingen:

Carina zei

Dear Sandra!

This vattning karta was one of the most beautiful I ever seen.I,m so glad that you want to use it!

Thanks!
From your DT-kollega!

jaimie zei

Hallo sandra,

wat heb jij dat schattig gemaakt ség !

groetjes, Jaimie

Margo zei

Wat is ie mooi geworden!!!

Liefs, Margo

creacora zei

Schitterende gieter -kaart Sandra en bedankt voor het patroontje delen

Groetjes cora

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wat een prachtig kaartje!!!
Bedankt voor de template!
Liefs, Marit.

Jannie van der Zwan zei

Sandra ik vind hem superrrrrrrrrrrr

Groetjes Jannie

martina's kaartjes zei

Superschattig en origineel !! Hoe kom je er op ??
Super.
Groetjes, Martina
x

Lia zei

schitterend gemaakt
liefs Lia

Andrea zei

Hoi Sandra,
wat een leuk kaartje zeg, super
groetjes andrea

Elly zei

Hoi Sandra,

Harstikke leuk zeg die gieter!!

groetjes, Elly

chantal zei

wouw schitterende kaart sandra
erg leuk gedaan
leuk die vorm ook
ga hem zeker opslaan en gebruiken
liefs chantal

Hetty zei

Wauuuw wat is dit weer super gaaf

gr hetty

Debby zei

hoi sandra
wat een super leuk idee weer
toppie ga ik zeker een keertje namaken

groetjes Debby

Kaatje zei

heel gaaf gedaan!

groetjes,
Annika

Jacqueline's Weblog zei

Wat een origineel kaartje Sandra, heel leuk en mooi! Ik vind de foto's van je trouwherhaling heel mooi en romantisch!
Groetjes van Jacqueline

Cardcorner by Yvonne zei

Prachtige gieter heb je gemaakt!
groetjes Yvonne

Cherry-secrets zei

wat een prachtoge kaart is het geworden.
echt heel mooi en wat leuk die vorm.

Groetjes Samantha

Bernadet zei

schitterende gieter-kaart heb je gemaakt Sandra!!

Wilma zei

Wat een leuk idee een gieterkaart en met een superlieve digi!
Liefs Wilma

Myriam zei

Erg leuk gemaakt!

-xxx- Myriam

Trudy zei

Enig!! wat een leuke kaart zeg!!
Groetjes Trudy

Eline DM * zei

Super blogje !!

Ik volg je !

Annette zei

Hoi

Weer een hele mooie kaart zeg de ontvanger zal er wel heel blij mee zijn eigenlijk zonde om hem op te sturen:)

liefs Annette

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Hele erg leuk is deze gieter ook weer heb gisteravond net de vissenkaart gemaakt voor mijn schoonvader,erg leuk om te doen,dank je wel voor het leuke patroon.

gr Agnes

Patricia zei

Wow prachtige kaart weer. Mooie kleuren heb je gebruikt en heel leuk idee van die eyelets.
En natuurlijk bedankt voor het patroon. Groetjes Patricia

maranda zei

hoi sandra, wauww!!! wat een gaaf gietertje!!
groetjes maranda

Loes zei

wat een leuke gieter-kaart heb je gemaakt !

Agnes zei

Alwéér zo'n originele creatie, heel erg leuk hoor!
En nog proficiat met je (nep) huwelijk :-) !!!!

Groetjes, Agnes

CraftyC zei

I love your shaped card, its gorgeous
Clairexx

Inger zei

Wowwww LOVE IT!!!!!
This is sooo beautiful Sandra!!

♥ Hugs, Inger

Christa zei

hoi sandra, mooie kaart hoor leuk ideetje water gietertje, als je zin heb kom da bij mij kijken ik heb ook een kinder wagen gemaakt, alleen ipv 2 kapjes heb ik er 3 op zitten , bedankt voor het patroon xx christa

Riet zei

Dit is ook schitterend,zo lief die stempel,mooi papier.
Complimenten meis.

Liefs Riet.

Related Posts with Thumbnails