dinsdag 3 augustus 2010

Gone fishing!

Ik heb maar weer eens een mannenkaart gemaakt! Geïnspireerd op de vissers die elke dag hier voor onze deur aan de sloot zitten te vissen! Het gras staat namelijk redelijk hoog en toen kwam ik op het idee om een easel kaart te maken in de vorm van een vis welke rechtop blijft staan door het hoge gras.



Het dessinpapier heb ik uitgeknipt en iets dakpansgewijs opgeplakt voor een 'schubbeneffect'.


Natuurlijk moet er ook visgerei op de kaart komen, dus met deze veer en haak lijkt het net alsof de vis zo gevangen is!


De stempel is van Vilda Stamps en hier te vinden.


Dit is de achterzijde van de kaart. Zo kunnen jullie goed zien hoe het gevouwen is.



Natuuuuurlijk heb ik weer een patroon voor jullie gemaakt (wink).
Voor de easelvariant knip je eerst deze vorm 1x helemaal uit. Dan vouw je een 30 x 30 vel dubbel en trek je hem nogmaals over, maar dan voor 3/4 zodat de bovenkant van de vis de vouwlijn wordt.


Mijn volgende kaart (lekker roze weer hihihi) is bijna klaar en dan ga ik eindelijkkk aan een minialbum beginnen!

37 opmerkingen:

Bernadet zei

geweldig Sandra!!
Nou, ik denk dat dit patroon wel op een heel goed moment komt voor mij ;)
Dus hartstikke bedankt hiervoor.
Ben ook reuze benieuwd naar je mini-album hierna

An zei

Ontzettend leuk en origineel! En ook weer ontzettend fijn dat je er een patroon bij zet. Leuk dat je dat met ons wilt delen!

Groetjes,
An

celia zei

Schitterend!!!

Caroline zei

Hoi Sandra,

Wat een super leuk idee, ik ga je patroon zeker een keertje gebruiken. Bedankt!

Lean zei

Super gave kaart weer Sandra heel mooi gemaakt.
groetjes,Lean.

mariska zei

Wauw wat een super gave mannenkaart zeg!
Heb je echt onwijs leuk gedaan! Hoe jij toch altijd weer op die ideeen komt, echt te gek.

Liefs mariska

CraftyC zei

This is just gorgeous, a lovely scene!
Clairexx

regina zei

hoi sandra

schitterend in 1 woord!!!

wat heb je dat prachtig gemaakt super!!

gr regina

gea zei

oooo..wat prachtig is ie !!!

Miranda de Groot zei

wat een ontzettend mooie kaart.

Aloesaloes zei

Oooh wauw... ooh wat is dit vreselijk leuk! Schitterend gemaakt en prachtig versierd met de planten en de haak!

Groetjes, Loes

Look around the corner zei

Wow super mooi weer. vind het zo lief van je dat je altijd de patronen ook plaatst. dank je wel

Kaatje zei

wow, wat een gaaf idee!! super!

groetjes,
Annika

*Ellen* zei

prachtig en super origineel is dit kaartje,

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg leuk bedacht Sandra!

Liefs Ida

tanja zei

Super gave kaart weer Sandra heel mooi gemaakt doeiiiig tanja

Hetty zei

Wauuuuuw wat is dit schitterend daar zijn geen andere woorden voor

gr hetty

Silvia zei

Hij is super. Waar je inspiratie al niet vandaan kan komen.

gr. Silvia

Lia zei

schitterende kaart sandra leuk idee een viseaselcard
liefs Lia

m@deliefjuh zei

oh hoe verzin je het! geweldig leuk!

An Zeelmaekers zei

hoe ongelooflijk mooi zeg!!! hoe doe je het toch allemaal???? Al die details op je kaartje!! Super. Zeg zou het mogelijk zijn om een paardenvorm te gebruiken ipv de vis??? Mijn vader is binnen enkele weken jarig en hij is verzot op paarden!

Crea Gea zei

Wauw wat een gave kaart,heel mooi gedaan
liefs Gea

nicolet zei

Wat een superleuke stoere kaart Sandra!!
Groetjes Nicolet

cristel zei

ik vind hem gewoon heel erg super gemaakt leuk idee
grtjs

Sandra zei

wauw wat een leuke kaart heb je gemaakt echt een heel leuk idee,
je schip in je vorige post is ook al helemaal geweldig,
groetjes sandra

belinda zei

Dank je wel voor het patroon! Mijn pa is ook een visser en deze zal ik zeker gebruiken voor zijn verjaardag! Super! Groetjes Belinda

Corrie zei

Wauwww wat een gave kaart
mijn zoon is helemaal gek van vissen, ik heb het patroontje meegenomen, dank je wel.
Groetjes Corrie

Myriam zei

Schitterend kaartje vol met leuke details. Prachtig gedaan.
-xxx- Myriam

Debby zei

wat een super leuke kaart
hier veel mannelijke vissers in de familie, dus ga hem zeer zeker een keertje proberen te maken.

groetjes Debby

Jacqueline's Weblog zei

Wat een gaaf kaartje Sandra, zo origineel en heel leuk!
Groetjes van Jacqueline

chantal zei

wouw schitterend kaartje sandra
echt super leuk
liefs chantal

Margo zei

Wat een leukerd weer Sandra!!!! Ik vind de kleuren en de stempel ook echt mannelijk.

Liefs,
Margo

p.s. Ik krijg alleen op deze manier een reactie geplaatst, ik snap er niks van ....

Riet zei

Schitterende kaart Sandra.

Liefs Riet.

Debby zei

Hoi Sandra
wat een super leuke kaart
heb vandaag je patroontje gebruikt en heb zelf ook zo'n soort kaartje gemaakt. bedankt voor je leuke kaartjes en de patroontjes erbij zo heb je mij vandaag enorm geinspireerd.

nieuwsgierig geworden kijk even op mijn blog
groetjes Debby

Debby zei

Hoi Sandra
blogs als die van jou geven andere inspiratie. leuk dat je even bij mij bent wezen kijken en je mijn blog ook wil volgen. hopelijk maak je nog veel voorbeelden zodat andere daar weer van kunnen genieten en ideetjes op kunnen doen.

grt Debby

Carla zei

Werkelijk een geweldige kaart! Super!

Groetjes Carla

Bernadet zei

Ik heb mijn kaartje inmiddels ook klaar.
Nog hartstikke bedankt voor de inspiratie en het patroon Sandra!!

Related Posts with Thumbnails