vrijdag 6 augustus 2010

XOXO

Ik heb 2 exact dezelfde kaarten gemaakt, alleen heeft de ene kaart een andere stempel en tekst erbij.


De stempel (Audrey in heart) op deze kaart is afkomstig van The Stamping Boutique.


Op deze kaart heb ik een stempels van Vilda Stamps gebruikt. Zowel het meisje (Flicka) als de vlinders (Vildafjaril 1) zijn van deze shop!




Het hart heb ik uitgesneden met de Silhouette. De hoekjes en de randen heb ik geponst met een pons van Martha Stewart. Tevens heb ik op het meisje wat Tulip Pearl dotjes aangebracht.
Fijn weekend allemaal!

26 opmerkingen:

chantal zei

schitterende kaatrjes sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal

Annette zei

wauwwwwwwwwww wat een geweldige mooie kaartjes een genot om naar te kijken lieverd!!!!

liefs Annette

Chantal zei

Hoi Sandra,

De kaartjes zien er super uit!
Groetjes Chantal.

angelique (anlou) zei

dat zijn lieve en mooie kaarten meis
liefs angelique

Linda zei

Ik vind ze beide super. Ik ben gek op die kleuren.

Gr Linda

Kaatje zei

wat een leuke kaartjes! Ik vind de stempel op de bovenste kaart het mooist.

groetjes,
Annika

Margo zei

Wat een schatjes!!

Liefs, Margo

martina's kaartjes zei

Mooie kaartjes, de bovenste geniet mijn voorkeur. Super werk ! Groetjes, Martina
x

Trudy zei

WOW! Sandra
wat een prachtige kaart is dit.
Groetjes Trudy

nicolet zei

Deze zijn schitterend!!
Groetjes Nicolet

nicolet zei

Deze zijn schitterend!!
Groetjes Nicolet

*Ellen* zei

prachtig zijn deze twee romantische kaartjes

Hetty zei

Wauuuw wat een schitterende kaartjes

gr hetty

tanja zei

prachtig zijn je kaarten weer

by by tanja

Lia zei

schitterende kaartjes heb je weer gemaakt sandra
groetjes Lia

elly zei

wouwwwwwwwww wat een schitterende kaart heb je gemaakt
echt heel mooi


groetjes elly

maranda zei

hoi sandra, heel leuk gemaakt!!! ziet er heel hartige uit
grtjes maranda

Myriam zei

Het zijn twee mooie kaartjes geworden.
-xxx- Myriam

Wilma zei

Supermooie kaartjes! Prachtige creatie met hele mooie details, zoals die schitterende vlinders!
Liefs
Wilma

Riet zei

Schitterende kaarten Sandra.

Hugs Riet.xx

Arina zei

HOI SANDRA, ZIJN ZIJN PRACHTIG JE 2 KAARTEN.

GR ARINA

Bernadet zei

ze zijn prachtig Sandra
en wat een gaaf idee, bij die vlinders

Marianne Schut zei

Hai Sandra, prachtig deze twee kaartjes! Mooie kleuren ook! De afdrukjes zijn ook erg lief! Groetjes Marianne

Je@net zei

Wat een super lieve kaartjes, Sandra!

jaimie zei

Hallo Sandra,

vertoef even in blogland, en ik kom van de éne op de andere blog terect,hihi, en nu bij u dus, mooie blog en leuke werkjes. Ben gelijk volger geworden, dus blijf nog even plakken hier.

Groetjes, jaimie

Patricia zei

Hoi Sandra, Ik ben weer terug van vakantie en het is weer een genot om jou blog te bekijken. Wat heb je in de tussentijd weer een mooie dingen gemaakt zeg. Ook dat piratenbootje is helemaal super. Bedankt voor het patroon.
Met 2 jongens komt deze zeker nog een keer van pas.
Groetjes Patricia

Related Posts with Thumbnails