woensdag 1 september 2010

Our wedding album

Eindelijk is ie af!!! Het minialbum van ons 'huwelijk' bestaat uit 32 pagina's en dan nog de kaften, dus jullie begrijpen vast wel dat ik er even zoet mee ben geweest, maar dat vond ik helemaal niet erg, want dan kon ik nog even nagenieten van deze mooie dag. Het is veels te veel om het allemaal aan jullie te laten zien, dus hierbij een impressie van het album welke ik gemaakt het met het papier, stempels en rub-ons van Kaisercraft Le Chateau Collection.
Het album heeft een afmeting van 15 x 30 cm en kan je dus naar links en rechts openklappen. Ik heb er niet teveel poespas op gedaan zodat alle aandacht naar de foto's gaat (en het album ook nog dicht kan hahaha).


Voor het echte strandeffect heb ik schelpjes op de kaft gebruikt!


Onze echte nepringen heb ik aan weerskanten van het album gehangen.





















Binnenkort ga ik aan de kerstkaarten beginnen! Er is nu bij de Club van Tiets een hele leuke digistamp wedstrijd met dit thema, dus ik ga mijn creatieve licht daar eens over laten schijnen!

45 opmerkingen:

Linda zei

Wauw dat is heel mooi geworden
gr linda

Lean zei

super album geworden Sandra mooie foto's en het papier is natuurlijk perfect erbij.
groetjes,Lean.

martina's kaartjes zei

Wat een prachtig leuk aandenken aan jullie bijzondere dag !! Hergeniet maar lekker
nog een creatieve avond,
groetjes, martina
x

Jannie zei

Wat een schitterende creatie heb je er van gemaakt Sandra.
Prachtig papier en hele mooie foto's van deze mooie bijzondere dag.
Echt een super mooi aandenken.

Groetjes Jannie.

An zei

De foto's die je eerder had geplaats waren al leuk om te zien, maar dit maakt de herinnering helemaal af! Heel leuk en zomers geworden!

Groetjes,
An

Thea zei

Hoi Sandra,

Wat heb je dit prachtig gemaakt en wat bijzonder om je trouwdag nog eens over te doen! Heel erg mooi geworden mijn complimenten.
Lieve groetjes
Thea

regina zei

hoi sandra

supergaaf album!!

mooie foto's heel mooi gemaakt!!!

gr regina

Thea zei

Wat eens chitterend boek is dit geworden echt super :):)....en je heb het heel erg snel gemaakt zeg :), echt leuk ..
En nogmaals je/jullie zag er schitterend uit :)

Gr Thea

*Ellen* zei

whow in een woord schitterend

Lia zei

in 1 woord schitterenddd wat een werk heb je daar aan gehad
liefs Lia

maranda zei

hoi sandra, wauwww zeg! daar heb je een mooi werkje van gemaakt, super hoor!
groetjes maranda

creacora zei

Wow wat een werk moet dat geweest zijn prachtig vind ik het album erg leuk vind ik ook de kleine details zoals de ringen schelpjes de hartjes e.d heel mooi gedaan en jullie zijn ook een prachtig bruidspaar !!

groetjes Cora

Hetty zei

Wauuuuuuw Sandra wat een schitterend album heb je ervan gemaakt dit is echt een heel mooi aandenken voor later

gr hetty

Hilda zei

Wauw Sandra, wat heb je een gaaf trouwalbum gemaakt. Mijn complimenten.

Groetjes hilda

jaimie zei

Hallo Sandra,

Prachtige album, daar ga je nog veel kijkgenot in hebben hé!

groetjes, Jaimie

Bernadet zei

helemaal geweldig Sandra!!!!!
Het was het wachten waard hoor;)

Annette zei

Jeeeee dat heb je snel gedaan en het is een GEWELDIG mooi boekje meis!!!

liefs Annette

Tineke zei

Wat is het ontzettend leuk geworden!!! En schitterend papier heb je gebruikt.
Groetjes, Tineke

Aloesaloes zei

Wat een schitterend album heb je gemaakt! Jullie zien er zo mooi en gelukkig uit op de foto's... een heel mooi aandenken aan deze speciale dag.

Groetjes, Loes

nicolet zei

wat een superleuk idee!!
Je trouwalbum ziet er geweldig uit helemaal TOP!!
Groetjes Nicolet

Milnie zei

wow!!! wat is dit moooooooi! het papier wat je gebruikt hebt is prachtig en al die kleine details: helemaal geweldig!

*veegt kwijl even snel af*

liefs!

Gemma zei

Wat ontzettend mooi Sandra en wat was je een prachtige bruid! Echt genieten om hier naar te kijken! Groetjes Gemma

Christa zei

In 1 woord : PRACHTIG !! Compliment. Creatieve groetjes van Christa.

cristel zei

wauw super en zo heerlijk romantisch
grtjs

Agnes zei

Een bijzonder aandenken aan 'n bijzondere dag! en ook nog eens bijzonder gemaakt!! :-)

Groetjes, Agnes

Cardcorner by Yvonne zei

Wauw, dat ziet er fantastisch uit zeg! Dat moet heel veel werk geweest zijn, maar dat is het dan ook meer dan waard. Het is werkelijk een prachtig album geworden!
groetjes Yvonne

Mo zei

Wat een genot om naar te kijken, enne hoelang ben je daar nou mee bezig geweest? Dat zou bij mij echt maanden duren hihi
Heel erg mooi geworden, mag je trots op zijn.
Groetjes Mo

Linda zei

Wat is dit supermooi Sandra.

Gr Linda

Anja zei

Prachtig Sandra,
En wat was je mooi,die dag.Leuke foto's en die hartjes ook schitterend.
GR Anja;o)

chantal zei

wouw schitterende album sandra
echt geweldig
liefs chantal

...Astrid... zei

echt heel erg mooi gemaakt

An Zeelmaekers zei

wat een prachtig aandenken aan wat zo te zien een super dag geweest is! je hebt er echt een geweldig souvenir van gemaakt!

Christa zei

WAUW zeg wat gaaf top hoor

Trudy zei

Wauwwww wat een schitterend album heb je gemaakt.Super mooie herinnering heb je eraan mooie foto's ook.Jullie zagen er stralend uit!!!

Liefs Trudy

Patricia zei

GEWELDIG dit albumpje!!! Hij is echt prachtig geworden. En ooh die kleurtjes...die passen zo goed.
Top!!
Groetjes Patricia

Brenda zei

Hoi Sandra!

Wat een prachtig albumpje is het geworden, mag je trots op zijn!
Ik heb de eer om voor een zus van een collega de trouwfotos te mogen scrappen. Ik ga er binnenkort mee beginnen eerst maar even trouwinkopen doen op de beurs in Rijswijk volgend weekend.

Fijn weekend!
Groetjes Brenda

Marianne Schut zei

Hai Sandra, je album is echt prachtig geworden, leuk hoor om zo nog eens heerlijk terug te kijken en te genieten van die schitterende dag! Groetjes Marianne

Anoniem zei

wat een prachtig bruidje en heeeel mooi album.
Dank je wel dat je mijn volger bent geworden. groetjes Hanny
http://kaartengallery.blogspot.com/

Margo zei

Hij is SUPER geworden Sandra!!!!
Prachtig papier en foto's.

Liefs, Margo

Judith zei

Hallo Sandra,
Mijn complimenten voor dit prachtige album!
Wat maak je toch mooie dingen. Vandaar dat je nu 388 volgers hebt (-:
groetjes van Judith

Ingrid zei

Hoi Sandra,
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog :-) Ik heb pas onlangs jouw blog ontdekt en vind dat je hele leuke tutorials in je zijbalk hebt gezet! Maar ik zie dat ik vergeten was je volger te worden, dus bij deze alsnog...
Je trouwboek ik geweldig mooi!
Fijne avond.
Hugs Ingrid

Yvette zei

Wauw, wat een prachtig album is dat geworden en wat zagen jullie er mooi uit! Heel gaaf zo met 1 papierlijn en dan toch zoveel verschillende bladzijde! Super!

juanitazwaneveld zei

Te gek album zeg Sandra.Ben al 19 jaar getrouwd en wil ook nog eens een trouwalbumpje scrappen,heb nog zat losse foto's,toen deed de fotograaf het,en nu kan je er zelf je draai aangeven.Mijn complimenten meid,petje af.

Groetjes Juanita

Annette zei

hoi

Ben er gewoon helemaal stil van wat een mooi album meisje!!!

liefs Annette

Krista's Design zei

Vind het echt een super leuk en lief boekje! Ga er zelf ook eens naar kijken bij Wed and Walk. Erg leuk!
xxx krista

Related Posts with Thumbnails