dinsdag 14 september 2010

Santa's House

Zo, mijn eerste kerstkaart voor dit jaar is klaar! Ze zullen wel niet allemaal zo uitgebreid worden als deze, maar goed, het begin is er! Momenteel heb ik het ergggg druk. Onze nieuwe keuken is net geplaatst en de vloer komt morgen. We zijn hard bezig om alles te schilderen, dus scrappen staat nu even op een wat lager pitje hihihi. Het wordt wel ontzettend mooi en wat ben ik er blij mee!!!!!!

Deze keer heb ik een kaart gemaakt voor Vilda in de vorm van een huisje. Het moet namelijk het huis van de kerstman voorstellen hihihi.


De kerstboom heb ik ingewikkeld met hartjes kralen en ijzerdraad.
Achter de strik zit het 'huisnummer' van de kerstman: 12.25.


De binnenkant:


Ook de kerstkrans mag niet ontbreken!



Op deze kaart heb ik flink wat Flowersoft gebruikt. Hier een detailfoto zodat jullie het wat beter kunnen zien. Het zit o.a. op de mouwen en de muts.


Natuurlijk weer een patroontje voor jullie gemaakt. De maten zijn in centimeters! Het past op een A4-tje!


Op deze kaart heb ik wel 7 verschillende stempels van Vilda gebruikt! Het papier is van Imaginisce en van My Mind's Eye.

43 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een geweldige kaart Sandra,
en bedankt dat je het patroon wilt delen .
Groetjes Trudy

Lean zei

ooooo wat een gave weer en zoveel vilda hihihi ze zijn vast heel blij met je.Met mij effe niet bloggen bij hun lukt me effe niet grgrgrrgrgr ik krijg een hele ander pagina te zien als wat ze op forum laten zien.By new post dan .Ik ga effe lekker naar buiten nu en dan zie ik wel hihih.
groetjes,lean...

Lia zei

schitterend kaartje sandra, leuk patroon,en succes met de verbouwing
liefs Lia

anneke's creaties zei

schitterend en wat een werk, het ziet er prachtig uit, en bedankt voor het delen van het patroon, ik heb het gelijk opgeslagen en zal er binnenkort mee aan de slag gaan.

groetjes anneke

celia zei

Wow wat een werkje, ik kan je best geloven dat je ze niet allemaal zo uitgebreid gaat maken...maar het ziet er wel heel knap uit en ik zou best tevreden zijn moest er zo eentje op mijn mat vallen!Hihi!Knap gedaan Sandra!
Veel liefs en dank voor je bezoekje,Celia.

Margo zei

Hij is weer super Sandra!! Mooi papier en leuke stempels. Leuk effect heeft dat flowersoft.

Liefs, Margo

natacha zei

leuk jij zit ook al in kerstsfeer
is echt wel een schitterend kaartje
heel mooi afgewerkt ook enzo
fijne dag nog
grtz natacha

Margreet zei

Wauw Sandra wat n gave kaart zeg!
Hij is echt prachtig geworden zo. Erg leuk ook zo met dat flowersoft. Ennuh veel succes met jullie kluswerk he!

Liefs Margreet

gea zei

SUPER ! wat een werk zeg !! wat leuk dat we ook mogen meegenieten van je patroon

Milnie zei

ohhhh druk druk druk door de verbouwing maar je schud ondertussen nog wel zo een mooie kaart uit je mouw.. hoe doe je dat toch??? ;-) Ik vind hem echt helemaal te gek, allemaal mooie details!

Hier gaat alles super! We beginnen langzaam een beetje af te tellen, heb er goed zin in!

Succes nog met de laatste dingetjes in huis en geniet straks maar extra van het mooie resultaat!

liefs

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig Sandra, en wat heb je leuke spulletjes gebruikt!

Liefs Ida

Claudia7 zei

Wauw, wat een gave kaart! Bedankt voor het patroon! Ik ga hem zeker maken.

groetjes, Claudia

martina's kaartjes zei

Wat een leuke creatie !! Mooi gedaan !
groetjes, martina
x

Thea zei

Hoi Sandra,
Weer een schitterende kaart en bedankt voor het patroontje!
Leuk zeg een nieuwe keuken, succes met de "verbouwingen"

Groetjes Thea

nicolet zei

Wat heb je weer een schitterend kerstkaartje gemaakt!!
groetjes nicolet

Els zei

Dit is toch een schitterende Kerstkaart en wil je mijn adres vast hebben, hahaha. Denk wel dat je daar flink mee bezig bent geweest, maar hij is dan ook Prachtig!!
Groetjes van Els

Margreet zei

Hier word ik helemaal stil van Sandra....wat zit hier veel tijd in....het ziet er perfect uit...bedankt voor het patroon...wie weet een keertje????
xxx Margreet

*Ellen* zei

whow kan maar een woord bedenken, schitterenddd

Hetty zei

Wauuuus Sandra wat is dit weer schitterend

gr hetty

majo zei

ERG LEUK!!!
WAt maak je een prachtige creaties zeg!.
Groet Majo

Nellie zei

wauwwwwwwwwwww San wat mooiiiiiiii en dank je wel voor het patroon ga het zekers gebruiken ik vind hem superssssssssssss

Liefs Nellie

chantal zei

schitterende kaart sandra
echt geweldig
liefs chantal

Riet zei

Ohhh wowww Sandra,Wat een schitterende kaart,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

raffa zei

ik ben via via op je blog gekomen ...wat maak je leuke dingen zeg!! ik ben je gelijk maar gaan volgen !!!liefs raffa

Cardcorner by Yvonne zei

Wat een geweldig mooie kaart zeg! En dat nog even tussen alle andere werkzaamheden door! Geweldig.
groetjes Yvonne

maranda zei

mooi sandra, wel leuk dat je deze patroon met ons wilt delen, ik ga het ook uitproberen,

groetjes maranda

Lean zei

Hoi Sandra kan jij mij even je mail sturen ik ben je adres kwijt en zie het niet bij je profiel staan.
lean36@hetnet.nlHet bloggen gaat niet lukken grgrggrg
groetjes,lean

Ageeth zei

Wow je hebt het alweer helemaal te pakken. Ik moet er nog niet aan denken aan kerst. Maar het schiet inderdaad al lekker op.
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Liefs Ageeth

Linda zei

Wat een mooi kaartje zeg! Echt heel gaaf en orgineel. Groetjes, Linda.

Kaatje zei

wat een kunstwerkje heb je weer gemaakt!

groetjes,
Annika

Anneke. zei

Wat een prachtige kerstkaart, Sandra. Heel origineel.

Groetjes Anneke.

Martha zei

Wat een super mooie kerstkaart!! Echt helemaal geweldig Sandra :)
Groetjes,
Martha

marja zei

werkelijk een pracht van een huisje sandra en weer eens wat anders he!!!

lieve gr. marja

...Astrid... zei

practig gemaakt en bedankt voor het patroon

Agnes zei

Wat een leukerd Sandra.
Je hebt er weer echt een "spektakel" van gemaakt.
En succes met het klussen

Gr. Agnes

Jacqueline's Weblog zei

Wat een super gaaf kaartje Sandra. Zo leuk en heel mooi! Succes met de nieuwe keuken en vloer.
Groetjes van Jacqueline

Sonja Bekker zei

Ow wat een hele leuke kaart maar wat een werk
ontzettend leuk en super dat je altijd zo lief bent om
dit te delen met ons echt heel erg bedankt!!
Was al even een Tineke niet geweest maar je blog
word steeds milked en voor ons heel leerzaam:))

lieve groetjes
Sonja

marielle zei

Wat een supermooie kaart!
Ik wil je even complimenteren met je mooie creaties die je al eerder gemaakt hebt. Ik ben meteen je volger geworden!
groetjes Marielle

Patricia zei

Mooi kaartje weer! Ik ben zelf nog niet zo in kerststemming, maar als ik dit zie komt dat wel. Heel mooi gemaakt en natuurlijk weer bedankt voor het patroon.
Groetjes Patricia

Annette zei

Wauw ik had hem in Spanje al gezien maar toen kon ik niet reageren ppffff wifi is ook niet alles:)

Maar meis ik vind hem helemaal te gek hoor!!!

Liefs Annette

m@deliefjuh zei

wauw! deze is ook gaaf zeg!

Wilma zei

Wat een supermooie kaart heb je gemaakt zeg! I love it!
Liefs
Wilma

Samantha zei

Hallo Sandra,

Leuk patroon, ben nu bezig deze kaart ook te maken. Er viel me alleen iets op: De twee zijkanten die je open klapt, zijn 7 + 7 cm = 14 cm totaal. En de binnenkant van de kaart heb je 13 cm...waardoor de zijkanten elkaar zo overlappen. Verder gaat het prima met uitwerken.

groetjes Samantha

Related Posts with Thumbnails