dinsdag 19 oktober 2010

Christmas star

Ik heb deze kerstkaart in de vorm van een ster gemaakt die je op kan hangen! De komende weken ga ik hier allemaal kerstkaarten plaatsen in verschillende vormen, uiteraard voorzien van patronen voor jullie!


De kerstmanstempel van Magnolia zit in een kransstempel van Fancy Pants 'Blissful Season'. Deze heb ik in 2 kleuren inkt (goud en chocoladebruin) gestempeld, maar dat is op de foto moeilijk te zien! De tekst 'Merry Christmas' is gestempeld met een stempel van Penny Black. De blaadjes zijn gemaakt met 2 verschillende ponsen van Floral Punch en McGill.


Bovenaan het lint zit een kerstbelletje!



Ik heb deze ster als patroon gebruikt.Ik heb hem 1x zo groot mogelijk uitgeprint op een A4 en het vervolgens op cardstock overgetrokken. Deze ster heb ik vervolgens 2x gemat zodat hij wat groter is geworden. Om wat meer diepte te krijgen heb ik sommige delen op 3D foam gezet en de randjes met de hand gestikt.


Mochten er nog 'verzoeknummers' zijn voor kerstkaartenvormen, laat het mij weten, misschien kan ik er iets mee!

52 opmerkingen:

Lenet zei

O die is mooi zeg!!

alina zei

heel erg leuk, Sandra!
groetjes, Alina

jans zei

wat leuk bedankt voor het patroon je zie zoveel mooie vormen kerstkaarten zou niet weten welke wacht gewoon jou mooie patroontjes af grt jans

Lean zei

super star hhii gaaf Sandra.
groetjes,lean

Hanny zei

Wat een super leuke kaart Sandra.

Groetjes Hanny.

majo zei

Hoi Sandra.
Prachtig en zo leuk om hem op te kunnen hangen als een kerst bal. Groetjes Majo

Lia zei

schitterend kaartje sandra
liefs Lia

Andrea zei

leuke superstar Sandra
groetjes andrea

*Ellen* zei

prachtig en heel origineel is deze ster

Linda zei

Wat een leuke kaart Sandra.

gr Linda

Liszha zei

Prachtig!!!

m@deliefjuh zei

wauw! gaaf weer zeg! erg leuk!

Margo zei

Heel erg mooi weer Sandra!!

Liefs, Margo

Astrid zei

Mooi zeg, helemaal goed. Mooie stempel voor de ster ook.
Groetjes Astrid

Cherry-secrets zei

wat een mooie creatie heb je weer gemaakt. erg mooi.

gr. samantha

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Sandra,zo leuk die stempel,mooi ingekleurd.
echt super.

Liefs Riet.

Trudy zei

Je kaart is weer prachtig Sandra!!
leuk in die stervorm.
Groetjes Trudy

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super mooi

gr hetty

An Zeelmaekers zei

prachtig! Leuk om zo heel je kerstboom op te fleuren...

Ineke van den Akker zei

Wat een leuk adres is dit. Ik ga je meteen toevoegen aan mijn favorieten!

Chantal zei

Heel erg mooi! Ga ik onthouden!
Groetjes Chantal.

creacora zei

schitterend Sandra bedankt voor het patroon !!

Groetjes Cora

Marianne Schut zei

Hai Sandra, super mooi gemaakt weer! Ben benieuwd naar de volgende!! Groetjes Marianne

Kim Piggott zei

Oh my Sandra this is so stunning!
Such beautiful work!
hugs
kim x

Sandra's Kaarten zei

Dat ziet er weer geweldig uit. Ik wacht af wat er nog meer voor moois komt.
Groetjes Sandra.

Agnes zei

Heel erg leuk Sandra!
Het is weer eens wat anders.

Groetjes, Agnes

Bernadet zei

een geweldig mooie ster Sandra

Luisanna zei

Ma รจ bellissima!!! una card stupenda,e tu sei bravissima.
Grazie per il commento sono orgogliosissima che ti piaccia il mio lavoro.
A presto
luisanna

An zei

Heel leuk en vooral heel origineel! Handig dat je hem kunt ophangen! Ik zag dat ik een "verzoeknummer" in mocht dienen, kun je wellicht iets met de vorm van een sneeuwman? Ik ben benieuwd naar je komende creaties!

Groetjes,
An

An zei

Heel leuk en vooral heel origineel! Handig dat je hem kunt ophangen! Ik zag dat ik een "verzoeknummer" in mocht dienen, kun je wellicht iets met de vorm van een sneeuwman? Ik ben benieuwd naar je komende creaties!

Groetjes,
An

An zei

Heel leuk en vooral heel origineel! Handig dat je hem kunt ophangen! Ik zag dat ik een "verzoeknummer" in mocht dienen, kun je wellicht iets met de vorm van een sneeuwman? Ik ben benieuwd naar je komende creaties!

Groetjes,
An

Cardcorner by Yvonne zei

Heel erg mooi en origineel! Altijd weer leuk om te kijken wat voor moois je gemaakt hebt!
groetjes Yvonne

Leonie zei

Tis weer een prachtige creatie Sandra!! :D :D
En dank je wel voor het delen van je patroon :-).

Groetjes,
Leonie.

Judith zei

Ik sluit mij aan bij alle positieve reacties hierboven. Echt leuk!!
groetjes van Judith

cristel zei

een heel leuk idee weer en ik vind hem schitterend bedankt voor het patroontje moet ik zeker uit proberen
grtjs

Arina zei

hoi sandra wat een mooie kaart, zeg.
ik zie nu pas dat jij vaak patronen erbij plaatst. super dank je wel hier voor

gr arina

natacha zei

dank je wel voor je fijne reactie op m'n blog
die kerstster dat je gemaakt hebt vind ik echt super
grtz natacha

Patricia zei

Prachtige kaart Sandra. Hij is ook erg leuk als kerstdecoratie.
Groetjes Patricia

Corry zei

Hoi Sandra
Wauwwwwwwwwwww wat is dit weer mooi.
Bedankt dat je dit weer wilt delen met ons.
Ik sla dit patroon weer op mijn computer op.
Hugs Corry

Jolanda zei

Gaaf kaartje!! Ik ben altijd wel in voor eens wat anders dan een standaard kaartje

raffa zei

hoi sandra, wat een lieve berichtjes heb je op mn blog achtergelaten!!! bedankt daarvoor!! ik volg jou ook sinds een paar weken !! je werk vind ik top!!
liefs raffa

Christa zei

mooi hoor sandra, super kaart groetjes christa

Ingrid zei

hoi Sandra

Wat een mooie dingen maak je toch altijd.

Wil je even op mij blog kijken. Ik heb je een award gegeven.

Groetjes Ingrid
www.scrapingrid.blogspot.com

Ans zei

Wat een prachtige creatie weer!

Dikke zoen, Mama

Trudy zei

Hij is weer erg mooi ook de de krans is prachtig al met al weer een mooi geheel.

Liefs Trudy

Martha zei

Dit is weer helemaal prachtig!!
Groetjes,
Martha

Fia zei

Hallo Sandra,

Wat een schitterende kaart met de mooie ster!!!
Ik doe hier hele leuke ideetjes op wat heb je toch een heerlijke blog kan er uren blijven hangen.
Ik vind het kaartje voor je ouders ook zo leuk vooral het stempeltje....super!!!!!

Liefs Fia,
en een fijn weekend

Inger zei

Wowww this is so sweet and beautiful Sandra!!!
Love it!! :-)

Hugs, Inger

Cherry-secrets zei

oohh wat mooi zeg erg mooi!
super idee zeg ziet er prachtig ui

ik geef trouwens een magnolia candy weg kom dus een kijkje nemen en doe gerust mee!

Gr. samantha

chantal zei

wouw schitterende kaatr sandra
echt geweldig
liefs chantal

Gry-Heidi zei

Wow, this is so stunning!! Beautiful work !

Hugs, Gry-Heidi :o)

marja zei

en o wat prachtig sandra!!!!!

lieve gr. marja

Related Posts with Thumbnails