dinsdag 5 oktober 2010

Kerst chocolade tasje

Voor de digiwedstrijd van de club van Tiets heb ik dit tasje gemaakt. Je kon deze schattige stempel aanvragen en er dan iets mee maken. Ik heb gekozen voor een tasje welke gevuld is met wat heerlijke chocolademelkstokken (lekker woord hahaha). Ik ben gek op warme chocolade (ik lust geen koffie/thee) en gelukkig komt de winter er weer aan! mmmmmmm!



En natuurlijk weer een patroon voor jullie zodat jullie dit schattige tasje ook zelf kunnen maken! Ik heb er geen maten bij gezet, maar hij past preciessss uit een A4 vel! Maar je kan het natuurlijk net zo groot maken als je zelf wil!


Het papier is van Cosmo Cricket. De arrenslee heb ik met de Silhouette gemaakt. De rendieren heb ik gestempeld met een stempel van het Kruidvat en de tekst is van Daisy & Dandelion

45 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ja gaaf is dit afdrukje he! jou uitwerking is prachtig!

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige tasje, en hihi de inhoud staat me ook wel aan mjammie

Linda zei

Wat een leuk tasje, vooral de inhoud vind ik toppie haha.
gr linda

Agnes zei

Ziet er weer heel erg leuk uit!

Groetjes, Agnes

durvina zei

Wat mooi, lekker en erg leuk.

gr, Durvina

An Zeelmaekers zei

wat een prachtig tasje. Leuk idee voor de feestdagen. En die chololadestokjes zijn mmmmm zo lekker! En met een koekje erbij.....

Thea zei

Hoi Sandra,
Wat heb je weer een ontzettend leuk tasje gemaakt!
Groetjes Thea

Aloesaloes zei

Wat leuk is dit tasje en schitterend gemaakt! Ik vind het zo'n leuk model!

Fijn dat bij jullie de verbouwing opschiet. Bij ons wordt het ook heel erg mooi alleen we kunnen al vijf weken niet verder, omdat het aanrechtblad niet geleverd wordt. Daardoor had ik wel tijd om te knutselen, ondanks dat het nog steeds een rommel is.

Groetjes, Loes

Thea zei

Wat een geweldig tasje, Sandra...
En ook ik kan me weer verheugen op een koppie warme choco...hmmmmm

Groetjes Thea

Lean zei

ooo wat lief weer en heeeel lekker ook nog mooi gemaakt weer Sandra.
groetjes,lean.

Kaatje zei

dat is zeker een schattig tasje! En de inhoud; chocola mmmmmmm!

groetjes,
Annika

Trudy zei

Dat ziet er weer jammie uit Sandra
En dank je wel voor het patroon gaan we zeker wat mee doen

Liefs Trudy

Lydia zei

Hoi Sandra,

Dank je wel voor je leuke creatie en het patroonje!

Groetjes,
Lydia

Caroline zei

Heel leuk tasje,met een heeeeeerlijke inhoud!

Groetjes Caroline

Caroline zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Caroline zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Caroline zei

Heel leuk tasje,met een heeeeeerlijke inhoud!

Groetjes Caroline

Caroline zei

Heel leuk tasje,met een heeeeeerlijke inhoud!

Groetjes Caroline

Caroline zei

Heel leuk tasje,met een heeeeeerlijke inhoud!

Groetjes Caroline

Caroline zei

Heel leuk tasje,met een heeeeeerlijke inhoud!

Groetjes Caroline

Trudy zei

Hoi Sandra! wat een prachtig tasje heb je gemaakt zeg!!
Groetjes Trudy

Nellie zei

Hio San

wat een schatje je hebt weer een mooie creatie gemaakt super meis

Liefs nellie

Aleida zei

Een heel mooi tasje! En zo leuk dat ik het patroon meegenomen heb!
Het lijkt me leuk om het eens te maken.
groetjes,

Margo zei

HHHHMMMM Lekker!!!
En hel mooi natuurlijk hahaha.

Liefs, Margo

Hetty zei

Wat een schitterend tasje en ja de inhoud die ziet er wel heel lekker uit

gr hetty

maranda zei

hoi sandra, oowww die is gaaaaf! ziet er heel origineel uit, heel mooi
groetjes maranda

Cardcorner by Yvonne zei

Wat een prachtig, schattig en niet te vergeten, een heerlijk tasje!
groetjes Yvonne

angelina zei

Ziet er erg gaaf uit

groetjes angelina

Suze zei

Prachtig kerst tasje Sandra heel leuk bewerkt met verschillende stempels.

Groetjes Suze

cristel zei

mmmmmmm heerlijk tasje
grtjs

Lenet zei

Super leuk!!Ik ben ook druk aan het doosjes en tasjes uitproberen voor de kerst..Dit is misschien wel een hele leuke voor de kids.

Annemarie en Merit zei

Wat ontzettend leuk en vooral .....heel lekkker!!!

Jannie zei

Wat een schitterend tasje Sandra en een heerlijke inhoud.

Groetjes Jannie.

jaimie zei

Hallo Sandra,

Schitterend tasje, en hhmmm, die stokjes doe je in warme melk en dan smelt die chocolade hé, niet?

Groetjes, Jaimie

Myriam zei

Wat een heerlijk tasje heb je gemaakt! Heerlijk mooi én heerlijk lekker. :)

-xxx- Myriam

Anoniem zei

Hoi Sandra.

Ik vind dat tasje met die vlinders kei tof, en bedank dat we met jou creaties ook ideetjes op kunnen doen.

Heel veel succes verder.gr.Ricky

chantal zei

wouw schitterend tasje
sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal

Jacqueline's Weblog zei

Een super leuk tasje Sandra, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Martha zei

Dit is helemaal SUPER mooi!!

Milnie zei

wat een super leuk tasje voor chocolademelkstokken :P ik ben ook mega gek op chocolademelk :) hopelijk win je de wedstrijd!!

liefs

alina zei

heel erg mooi, Sandra, bedankt voor het petroontje!
groetjes, Alina

Gry-Heidi zei

Oh my gosh, you blog is fab! Thanks for all inspiration!

Hugs, Gry-Heidi :o)

Riet zei

Ohhh Sandra,wat een schitterend tasje,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Samantha zei

Hoi Sandra,

Wat een mooie dingen maak je allemaal zeg!! Ik ben meteen volger geworden!
Dit doosje is ook erg leuk geworden.

Groetjes Samantha

lenny zei

ook deze vind ik super neem hem graag mee thx
gr lenny

Related Posts with Thumbnails