vrijdag 19 november 2010

Kerstboom met ster kaart

En alweer een kerstkaart klaar! Deze keer een kaart in de vorm van een kerstboom met een ster er aan vast.




En natuurlijk weer het patroon voor jullie:


Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey 'Eskimo Kisses'. Het digistamp meisje heet Christmas Fairy, maar ik weet niet meer van welk merk het is? De cirkelstempel is van de Action en de tekst is van Daisy & Dandelion. De grote tekst binnenin de kaart is van Fancy Pants 'Blissful Season'.
Mijn sneeuwpoppenkaart is ook bijna klaar!

32 opmerkingen:

angelique (anlou) zei

dat is een super mooie kaart meis
en dank je wel voor het prachtige patroon meis
liefs angelique

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wauw wat een beauty weer! Prachtig bewerkt en bedankt voor de super template! ;)
Liefs, Marit.
xxx

Adriana zei

hallo Sandra,
bedankt dat je het met ons wil delen,
ik heb het patroon gelijk uitgeprint,
groetjes Adriana

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

majo zei

Wat een pracht kaart en dank voor het patroon. Gr Majo

An zei

Helemaal leuk weer! Wat origineel dat er een ster aanvast zit. Ik zou gewoon alleen een kerstboom doen en niet aan de ster denken! Ik kijk uit naar de sneeuwpop! Ik geloof wel dat ik wat opdringerig was niet ;-) (drie keer hetzelfde bericht gepost, oeps foutje).

Alvast een fijn weekend gewenst!

Groetjes,
An

"MOI" Freubel zei

Hoi Sandra.
Al surfend van het ene blog naar het andere blog (om weer wat inspiratie op te doen) kwam ik toevallig op jouw site terecht !
Wat maak jij een leuke en mooie dingen zeg ! (Ik heb even door je blog gescrolt)
Ik werk alleen digitaal (photoshop) maar vind het altijd prachtig om dingen te zie die jullie scrappers 'for real' maken.

Vriendelijke groetjes Rian

chantal zei

schitterende kaatr sandra
erg leuk gedaan
liefs chantal

marja zei

prachtig sandra en wat lief dat het patroon weer deelt!!!
ik heb het opgeslagen wordt een kk voor volgend jaar!

lieve gr. marja

Astrid zei

Wat heb je dat weer schitterend gemaakt Sandra en super dat je het patroon met ons wilt delen !!!

groetjes Astrid

Lean zei

Hele mooie kaart weer Sandra gaaf patroon ook.
groetjes,Lean

Aloesaloes zei

Schitterend gemaakt met een superleuk patroon! Erg leuk versierd ook!

Wij gaan vrolijk verder met de huiskamer, maar dat is meer opknappen. De echte verbouwing zit er gelukkig op...

Groetjes, Loes

Margot zei

supergaaf kaartje!!!

m@deliefjuh zei

dat ziet er weer top uit meid! erg leuk!

Margo zei

Heel leuk kaartje weer!!

Liefs, Margo

Cardcorner by Yvonne zei

Hoi Sandra,
Wat een geweldig leuk en origineel kaartje!
groetjes Yvonne

natacha zei

die is weer heel mooi en leuk gemaakt zeg
grtz natacha

Cards by Jol zei

dat ziet er super uit, leuk een kaart in de vorm van een kerstboom.

groetjes jolande

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje in dat originele model

Myriam zei

Het is een schitterende kaart en bedankt voor het patroon.
Groetjes,
Myriam

Lia zei

Erg leuk hoor een kerstboomkaart, origineel.

groetjes Lia

Astrid zei

Wat een leuke dingen maak jij toch, dit ook weer, dank je wel voor het patroon.
Groetjes Astrid

Hetty zei

Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt en bedankt voor
het patroontje

gr hetty

Elly zei

Wat een schatje zeg.

groetjes, Elly

An Zeelmaekers zei

Sandra, je overtreft je zelf!! Ik heb deze dagen weinig tijd om te scrappen maar dit doet mijn vingers weer kriebelen! Mooi mooi mooi! En het papier dat je gebruikt is ook zo prachtig!

Jacqueline's Weblog zei

Wat een geweldig leuk en prachtig kaartje Sandra. Bedankt voor het patroontje, ik heb hem opgeslagen.
Prettig weekend van Jacqueline

Debby zei

hele leuke kaart weer
en ik ga zeker gebruik maken van je patroontje. leuk dat je die er bijna altidj bij zet. Toppie

grt Debby

Sandra1968 zei

Wauw, dit is heel erg leuk!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Sandra,lief afdrukje,mooi ingekleurd.
Mooi papier .

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Sandra, wat een super leuk model is dit zeg! Prachtig gemaakt! Groetjes Marianne

blogvanco zei

Wat een gave kaart Sandra, het lijkt me een heel werkje om deze te maken. Haast zonde om ze weg te sturen, haha.
Groet, Corine

San zei

Wat een leuke boom,en bedankt voor het patroon!

Groetjes san.

Related Posts with Thumbnails