maandag 29 november 2010

Kerstsok kaart

Ik heb alweer een kerstkaart voor jullie gemaakt! Deze keer in de vorm van een kerstsok. Hiervoor heb ik het prachtige papier van Basic Grey 'Jovial' gebruikt!




En het patroon voor jullie!

Mijn kaart is 16 cm hoog en 15 cm breed, maar je kan hem natuurlijk net zo groot maken als je zelf wil!
Als basis heb ik een vel Core'dinations Vanilla Cream cardstock gebruikt. Het patroon heb ik op de achterzijde overgetrokken en uitgeknipt. Vervolgens heb ik het patroon ietsje kleiner gemaakt en het uit een vel Jovial Pomegranate geknipt. Uit het vel cardstock heb ik met een Martha Stewart pons een geschulpt randje geponst. Alle randjes heb ik van een laagje inkt voorzien. Uit het vel Jovial Merry Maker heb ik een bloem geknipt. Vervolgens heb ik een stuk prachtig Ivory lint om de bovenkant van de kerstsok gedaan en er een kerstbelletje aan gehangen! De stempelafdrukjes zijn van Magnolia.

41 opmerkingen:

marja zei

een te gekke sok van je sandra!!!
PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!

Trudy zei

Wow !!! dit is prachtig Sandra!!
Groetjes Trudy

Anita crazyknutselgek zei

Super zeg.Deze vind ik echt te gek.
Je hebt de kaart ook schitterend gemaakt.

Ik ga er ook eens mee bezig.
Dan kan ik er misschien wat meer van maken want moet nog een aantal kerstkaartjes maken

dank je wel voor het patroon

Patricia zei

Wat een lieffie Sandra..hij is echt heel schattig! Groetjes Patricia

Astrid zei

Wow Gaaf zeg.
Groetjes Astrid

Cardcorner by Yvonne zei

Wat een geweldig mooie sok is dat geworden! Dank je wel weer voor het patroon!
groetjes Yvonne

An zei

Wat ben je heerlijk op dreef zeg voor de kerst! Ook dit patroon is weer heel erg leuk, maar ik ga eerst aan de slag met de kerstman ;-)

Groetjes,
An

Chantal zei

Sandra,

Wat een leuke Kerstkaarten. Bedankt voor de patronen; ga er deze week zeker mee aan de slag.

Groetjes Chantal

mariska zei

Waaauuww!! Wat een super gave kerstsok-kaart heb je gemaakt zeg!
Ziet er echt heel erg mooi uit .

Liefs mariska

Margo zei

Leuk,Leuk,Leuk!!

Liefs, Margo

Elly zei

SUPER leuke kerstsok Sandra!!

groetjes, Elly

Lean zei

Wat een mooi weer Sandra super details ook een hippe sok..
groetjes,lean

alina zei

heel erg mooi, Sandra!
groetjes, Alina

Gerd@ zei

Geweldig leuk is ie Sandra!! ik was er al 1 jaar naar op zoek, en ga hem zeker maken, bedankt voor het petroon.
Liefs Gerda

creacora zei

o wat een prachtige sok meis wat heb je dat toch weer super leuk gemaakt complimenten hoor !!

Groetjes Cora

Nellie zei

wat een schatje Sandra en dank je wel voor het patroon je bent een schat

Liefs Nellie

Hilda zei

Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii die is gaaf!!!! en wat mooi papier, super!!!

groetjes Hilda

Cards by Jol zei

wat een mooie kerstsok, mooin papier heb jen ervoor gebruikt.

groetjes jolande

Bernadet zei

wat een gave sok Sandra!!!
En die sneeuwman hier onder is echt een plaatje zeg!!!!!

Milnie zei

ohhh wat een leuke sok! nu maar hopen dat je er snel cadeautje in krijgt hihihi

Samantha zei

Wat een geweldige kerstkaart weer!! Die sneeuwppop vind ik ook erg leuk!
En bedankt voor het patroon. Ik moet nog een aantal kaartjes maken en ik denk dat die sok ook ga maken. Dankjewel !

Groetjes Samantha

Jannie zei

Wow wat een schitterende kerstsok Sandra.
die heb je echt prachtig gemaakt,en wat een mooi papier is dit.

Groetjes Jannie.

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Sandra,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Wat een gave sok zeg!!Lieve groet yvon

Mirande zei

Hoi Sandra,
Wat een leuk idee om zo'n kerstsok te maken en dat papier is prachtig. Erg mooi gedaan.
Greotjes Mirande

Marrie zei

Hallo Sandra

Ik vind je kerstsok geweldig.
Wat heb je dat leuk gedaan.

Groetjes Marrie

Marianne Schut zei

Wauw Sandra wat een leukje! Prachtig papier heb je ook gebruikt, super bedankt voor het patroontje weer, erg leuk dat je dit elke keer voor ons doet! Liefs Marianne

Ellen zei

Wat een gave sok en wat lief om het patroon weer te delen! Ik heb m opgeslagen hoor!

Groetjes Ellen

Linda zei

Wat een superleuke sok.

Gr Linda

cristel zei

een prachtige sok en bedankt voor het patroon he
grtjs

.:♥MMDesigns♥:. zei

Wat een enorm leuke kaart weer Sandra! Er mooi gemaakt!!!
Liefs, Marit.

Liszha zei

Ik ben nooit zo weg van magnolia poppetjes enzo (ben geloof ik de enige in de blogwereld maar iedere gek zijn gebrek zullen we maar zeggen) maar nondeju wat is dit een mooie kerstkaart zeg! Ik ben er echt verliefd op!

chantal zei

wouw schitterende kaart sandra
echt geweldig
oko egr leuk zo in de vorm van een kerstsok
liefs chantal

Agnes zei

'n Pracht creatie Sandra!!!
Ga 'm zeker onthouden voor volgend jaar!

Groetjes, Agnes

Jacqueline's Weblog zei

Een super gaaf kaartje weer Sandra, heel leuk!
Groetjes van Jacqueline

Annette zei

geweldiggggggggggg weer een echte Sandra hoor!!!!!!!!!!!

liefs Annette

Christa zei

superrr sok geef mij daar maar een paar van hihihi heel mooi xx christa

Willy's creations zei

Wat een mooie weer.

Groetjes,Willy

lenny zei

Superrrrrr Sandra
bedankt ik heb het opgeslagen
groetjes lenny

Els Wouters zei

Oh, super leuk, ik ga er ook eentje maken!
Bedankt voor het leuke patroontje...

carla zei

Dankjewel voor deze super gave kerstsok.
Ik heb hem gebruikt voor mijn deelname aan de wedstrijd bij Creapaleis.
Groetjes,
Carla

Related Posts with Thumbnails