dinsdag 16 november 2010

Kerststerboom

Ja hoor, daar is ze weer!! Mijn computer is weer gemaakt, dus ik ben back online gelukkig!
In de tussentijd heb ik lekker een beetje kunnen scrappen, maar eerst mijn beloofde 'kerststerboomding'. Het is namelijk zowel een kerstster als een kerstboomachtig-iets. Volgende week komt er een variant op dit patroon (die onderaan dit bericht staat). Deze is meer in de vorm van een kerstboom!


Het sneeuwpopje is een stempel van Magnolia. De sneeuwvlokken zijn met de Silhouette gemaakt.


Op de sneeuwpop zit een laagje Pearl Puffy Paint en de kerstboom heb ik voorzien van wat plakparels.



Dit superlieve stempeltje is van Marianne Design. Ik vond het zo grappig dat het sterretje dat ze in haar handjes heeft ook weer terug komt in het patroonpapier links. De randjes zijn bewerkt met een schaar en de tekst Happy New Year is gestempeld met een clearstamp van het Kruidvat.



Achter het rondje heb ik een soort pocket gemaakt waar je een label in kunt doen met een persoonlijke boodschap! Het kleine vogeltje op het label heb ik gestempeld met een clearstamp van Daisy & Dandelion.



Het meisje is van Magnolia, het losse kadootje is van Vilda Stamps en de kerstboom is ook van Daisy & Dandelion uit de Christmas Collection "Santa's Little Helpers'.


Van bovenaf gezien:


En hier het patroon voor jullie! Deze kaart is helemaal gemaakt uit 1 vel van 30 x 30 cm. Je vouwt het eerst in soort + vorm (dalvouw =  rode lijn) en dan draai je het papier om en vouw je de punten naar elkaar toe. Nu trek je het geheel wat omhoog en aan de binnenkant heb ik 2 strookjes dubbelzijdig tape gedaan om de boel bij elkaar te houden!


Het papier dat ik gebruikt heb is van My Mind's Eye 'Snowed in'. Verder heb ik weer flink gestrooid met Stickles.

Tevens had ik nog leuk nieuws! Met mijn herfstappelmandje ben ik 2 keer in de prijzen gevallen!! Normaal doe ik eigenlijk bijna nooit mee met wedstrijden en/of candy's maar nu vond ik het wel leuk om weer een keertje mee te doen en gelijk win ik 2 prijzen bij Double Dutch Challengeblog en bij de Scrapdoosjes Club! Het is nog even een verrassing wat er in mijn brievenbus zal vallen, maar ik vind het al superleuk dat ik gewonnen heb!

@ An...ik maak binnenkort een sneeuwpopkaart voor je met patroon erbij!!!

Tot de volgende keer maar weer!

31 opmerkingen:

Nanda zei

Wow, die zou leuk staan op mijn dressoir met de kerst. Maar zo goed ben ik niet, dus dat laat ik aan jou over. Wat is de kersboom of kerstster mooi geworden. Bedankt voor het delen, ik heb weer inspiratie opgedaan.

Groetjes,
Nanda

Margot zei

dit gaaf! heel mooi geworden!

Linda zei

Gefeliciteerd met je prijsjes, het was ook wel een heel mooi mandje. Deze kaart vind ik ook geweldig mooi, ik heb je patroontje opgeslagen dank je wel
gr linda

natacha zei

wow super zeg
bedankt voor het patroon
dit wil ik misschien ook wel eens gaan maken
fijne dag nog
grtz natacha

Marja Sch zei

Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan. Bedankt voor het idee. Gr Marja

m@deliefjuh zei

dit is weer zo gaaf! top meid!

Aloesaloes zei

Wat een leuk patroon!! En je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt. Er valt zo lekker veel op te bekijken...

Groetjes, Loes

*Ellen* zei

ohhh whow dit is gaaf, prachtig hoe je dit hebt gemaakt, en gefeliciteerd met je gewonnen prijzen

Sueli Pinheiro zei

Gostei muito de seu blog e de seus trabalhos. Parabéns! São lindos!

An zei

Gefeliciteerd me je prijzen! Het was ook een erg leuk mandje!

Je ster vind ik heel orgineel! Ik ben erg snel geneigd om een platte kaart te maken, dit geeft weer inspiratie! Ik kijk uit naar de sneeuwpop! Ik hik namelijk aan tegen de kerstkaarten dit jaar ;-)Ik heb de kerst bug nog niet....

Groetjes,
An

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Sandra,
leuk patroon ook. en gefeliciteerd met je prijs .
Groetjes Trudy

Thea zei

Hoi Sandra,
Dat was wel weer even genieten bij al die foto's. Wat heb je dit weer mooi gemaakt en bedankt voor het patroon.

Groetjes Thea

Margo zei

Al weer zo'n mooi kaartje!!
Leuke kleurtjes en stempeltjes heb je gebruikt.

Liefs, Margo

martina's kaartjes zei

Dit is echt wel mooi gedaan ! Misschien eens iets om met de kids van de klas te maken ...
Bedankt voor het patroontje. Blij dat je weer on line bent .;)
groetjes, martina
x

Hetty zei

Wauuuw wat super mooi bedankt voor de uitleg ik ga hem zeker maken en gefeliciteerd met de dubbele prijs

gr hetty

Hilda zei

Jeetje Sandra wat een pronkstuk zeg!!!
Heeeeeeel mooi gemaakt, super!!!!!
En bedankt voor het gave patroon.
Ik wil graag maken, maar ga je niks beloven hihihiihihhi.

Groetjes Hilda


PS Oei dat klinkt heel gaaf sneeuwpopkaart!!!! Kijk er na uit!

Annemarie en Merit zei

Wat heb je dat leuk in elkaar gezet zeg, echt prachtig.

.:♥MMDesigns♥:. zei

Heeeeej daar is ze weer! Wat fijn dat je weer helemaal online bent! Je kerstboom dingeling ding iets is superrrrrrrr!!! Wat heb je dat enorm leuk gemaakt zeg!!! Toppie hoor!
Liefs, Marit.

Linda zei

Wat een geweldig mooi werkstuk!

Gr linda

alina zei

heel erg leuk, Sandra! en gefeliciteerd met je prijzen, geniet ervan!
groetjes, Alina

Riet zei

Wowwww Sandra,Wat prachtig gemaakt,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Jannie zei

Wow Sandra wat heb je dit weer schitterend gemaakt.
Gefeliciteerd met je prijzen, maar het mandje was ook geweldig mooi.

Fijne dag Jannie.

An Zeelmaekers zei

tof tof tof geweldig gemaakt...wat ben je super creatief zeg! ben een beetje jaloers... maar wil dit zeker eens proberen. Dus je hebt waarschijnlijk cardstock gebruikt als basis en dan erop gewoon papier??

sweetgil zei

heel mooi gedaan hoor! Waar haal je het toch altijd ;)
Groetjes
Mireille

Ans zei

Hallo Saartje,
Kind wat maak je toch mooie dingen!
Zal je wel van je moeder hebben,toch!!!!!!!!!!!!!
Mijn complimenten hoor.
Veel liefs van mamma

An Zeelmaekers zei

even dit vertellen... Ik heb voor de leerkracht die ik momenteel vervang met je chocomelktasje en vlinderkaartje boekjes gemaakt om haar beterschap te wensen...mercikes om deze werkbeschrijvingen op je blog te zetten...ze hebben er wat mmois van gemaakt!

Myriam zei

Wat schitterende gemaakt! Erg mooi hoor.

-xxx- Myriam

Lean zei

gaaf geworden en wlke kant zet je nu voor he!!!.
gefeliciteerd met je winnend mandje super..
groetjes,lean

MD zei

SUPERBE
BRAVO MD

Yvonne zei

wat gaaffff bedankt voor dit idee en uitleg

Cosetta zei

Bello bello bello!
I love it very much!

Related Posts with Thumbnails